Σε ιδιώτες περνάει το λιμάνι του Santos

Το μεγαλύτερο λιμάνι της Λατινικής Αμερικής, το Σάντος στη Βραζιλία, θα περάσει την τρέχουσα χρονιά σε ιδιωτικά χέρια, σύμφωνα με τον οργανισμό Antaq (Brazilian National Waterway Transportation Agency)

Πιο συγκεκριμένα, η σύμβαση παραχώρησης θα έχει διάρκεια 35 ετών, με δυνατότητα ανανέωσης για πέντε χρόνια. Ο οργανισμός (Antaq) δέχεται προσφορές από τις 31 Ιανουαρίου έως και τις 16 Μαρτίου του 2022 και θα διοργανώσει και δημόσια ακρόαση χωρίς ακόμη να έχει οριστεί η ημερομηνία.

Το σχέδιο σύμβασης θα υποβληθεί στο Ομοσπονδιακό Ελεγκτικό Συνέδριο για αναθεώρηση μετά τη δημόσια διαβούλευση.

Η εταιρεία στην οποία θα ανατεθεί η σύμβαση θα κληθεί να πραγματοποιήσει υποχρεωτικές επενδύσεις ύψους 250 εκατομμυρίων δολαρίων. Επιπλέον, θα χρειαστεί να διαθέσει περίπου 550 εκατομμύρια δολάρια για να χρηματοδοτήσει την κατασκευή της υποθαλάσσιας σήραγγας Santos-Guarujá.

Το έργο σχεδιάζεται για να επιτρέπει τη διέλευση πεζών, αυτοκινήτων και ποδηλάτων κάτω από το κανάλι πρόσβασης πλοίων στο λιμάνι του Σάντος. Τα κεφάλαια θα μεταφερθούν σε τρεις ετήσιες δόσεις και ειδικότερα το 25% αμέσως μετά τη σύμβαση, το 35% τον δεύτερο χρόνο και το 40% τον τρίτο χρόνο.

Από την πλευρά του ο Eduardo Nery Machado Filho, γενικός διευθυντής της Antaq, εξήγησε ότι η σήραγγα θα κατασκευαστεί ανεξάρτητα από τη νέα διοίκηση του λιμανιού και θα απαιτήσει μια νέα διαδικασία υποβολής προσφορών για την επιλογή νέων επενδυτών.

Τέλος, να αναφερθεί ότι οι εργασίες για την αύξηση του βάθους του καναλιού πρόσβασης θα κοστίσουν 130 εκατομμύρια δολάρια. Το βύθισμα του θα αυξηθεί από 15 σε 17 μέτρα μέχρι το 2033 για να υποδεχθεί μεγαλύτερα πλοία και άλλα 36.4 εκατομμύρια δολάρια θα ανακατευθυνθούν για τον εκσυγχρονισμό της δομής του λιμανιού ή για την βελτίωση των σχέσεων πόλης-λιμανιού.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα «γεύματα αγάπης» στους Λιμενικούς και ο πονηρός πολιτευτής

Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε στην μεγάλη πλειοψηφία των  στελεχών του Λιμενικού Σώματος,  η πρωτοβουλία που ανέλαβε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας για να εκφράσει το ενδιαφέρον της για τους υπηρετούντες στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου τις Άγιες Ημέρες του Πάσχα.

«Αντίδοτο» για τα Rafale εξακολουθεί να ψάχνει η Τουρκία: Ανοιχτό το ενδιαφέρον για Typhoon Eurofighter

*Του Κώστα Σαρικά Παρά την απόκτηση 40 καινούργιων μαχητικών F-16 Viper και την αναβάθμιση ακόμη 79 στην ίδια διαμόρφωση φαίνεται ότι τα Rafale της Πολεμικής μας Αεροπορίας εξακολουθούν να παραμένουν ο μεγάλος «πονοκέφαλος» της Άγκυρας. Πόσο μάλλον όταν η πολιτική και στρατιωτική

Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: «Δεν είναι αρκετά τα πλοία», προειδοποιεί ο Υποναύαρχος Γρυπάρης

Μετά την απόσυρση της γερμανικής φρεγάτας Hessen, η ευρωπαϊκή επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ» (EUNAVFOR ASPIDES) στην Ερυθρά Θάλασσα θα δυσκολευτεί να φέρει εις πέρας τις αποστολές της. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Spiegel», ο Έλληνας διοικητής της επιχείρησης, υποναύαρχος Βασίλειος Γρυπάρης ,

Η πολιτική οικονομία της δημογραφικής παρακμής

I. Δύο προσεγγίσεις για την σχέση δημογραφίας και ανάπτυξης Στην οικονομική φιλολογία η μελέτη των σχέσεων μεταξύ δημογραφίας και ανάπτυξης είναι περιορισμένη. Οι υφιστάμενες εργασίες δεν είναι πολλές και, πέραν από την κλασσική θεωρία του «δημογραφικού μερίσματος» (demographic dividend) έχουν

Μετάβαση στο περιεχόμενο