Θύμιος Λυμπερόπουλος: Και πάλι πρόεδρος του σωματείου των οδηγών ταξί

Στις πρόσφατες εκλογές κατάφερε να επανεκλεγεί επικρατώντας του απερχόμενου προέδρου, Βασίλη Μαραγκάκη.

Ενάμισι χρόνο μετά την αποχώρηση του από την προεδρεία του σωματείου των οδηγών ταξί, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος επέστρεψε.

Ο συνδικαλιστής του κλάδου που έχει πρωτοστατήσει σε μεγάλες κινητοποιήσεις τα προηγούμενα χρόνια, είχε αποχωρήσει από την προεδρία του ΣΑΤΑ, τον Οκτώβριο του 2020, ωστόσο στις πρόσφατες εκλογές κατάφερε να επανεκλεγεί επικρατώντας του απερχόμενου προέδρου, Βασίλη Μαραγκάκη.

Επί σειρά ετών μέλος της Νέας Δημοκρατίας, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, έχει υπάρξει επίσης αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών και μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος. Ωστόσο αυτή η σχέση είχε διαρραγεί χρόνια πριν και συγκεκριμένα από το 2011 όταν με δήλωση του τότε εκπροσώπου, ο κ. Λυμπερόπουλος είχε διαγραφεί από το κόμμα με εντολή του Αντώνη Σαμαρά.Αφορμή είχε σταθεί η στάση του κόμματος απέναντι στις πλατφόρμες όπως η BEAT και η Uber, με τον πρόεδρο τότε του ΣΑΤΑ να απειλεί πως «θα κάνει Κούγκι» τον τουρισμό.

Επί σειρά ετών μέλος τη ΝΔ μέχρι να… προσεγγίσει τον ΣΥΡΙΖΑ

Το 2019 ο Θύμιος Λυμπερόπουλος είχε προσεγγίσει τον ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα είχε γίνει θερμά δεκτός από τον Αλέξη Τσίπρα, σε συγκέντρωσή του στο Αιγάλεω που από το βήμα τον είχε προσφωνήσει «ο φίλος μου ο Θύμιος».

Τα προηγούμενα χρόνια, είχε αποχωρήσει αρχικά, από την Πανελλήνια Ομοσπονδία (ΠΟΕΙΑΤΑ), ενώ στη συνέχεια το Δ.Σ. του ΣΑΤΑ αποφάσισε την άρση εμπιστοσύνης του προς αυτόν.

Ο έως τότε συνδικαλιστικός επικεφαλής του κλάδου βρισκόταν στο τιμόνι της ΠΟΕΙΑΤΑ από το 2002 και του ΣΑΤΑ από το 2007, ενώ την τελευταία φορά είχε εκλεγεί στον ΣΑΤΑ με ποσοστό 65% και στην ΠΟΕΙΑΤΑ είχε συγκεντρώσει το 45% των ψήφων.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι «κρύβεται» πίσω από την αντίδραση της κυβέρνησης για τα ηλεκτρικά και τα πλοία

Η σύσταση του Υπουργείου, δηλαδή της κυβέρνησης να μην εισέρχονται εντός πλοίου ηλεκτρικά οχήματα, με φόρτιση άνω του 40% της συνολικής χωρητικότητας – αυτονομίας, σίγουρα δεν ήταν τυχαία. Η ένστασή μας ήταν ότι το Υπουργείο έπρεπε να λάβει απόφαση και όχι να δώσει το

Στη Σούδα ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου

Το πλοίο μπορεί να φιλοξενήσει 4.198 επιβάτες σε δίκλινα δωμάτια μέχρι τη μέγιστη χωρητικότητα των 5.510 επιβατών, καθώς και 1.663 άτομα πλήρωμα. Στη Σούδα κατέπλευσε νωρίς το πρωί της Τρίτης (07/05) ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου το “Odyssey

Ηράκλειο: Ταλαιπωρία για 532 επιβάτες του POWER JET, μετά από βλάβη

Απαγορεύτηκε ο απόπλους στο επιβατηγό – οχηματαγωγό “POWER JET”, σημαίας Κύπρου, το πρωί της Τρίτης του Πάσχα, καθώς διαπιστώθηκε αδυναμία εκκίνησης των δεξιών κύριων μηχανών, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας. Από Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου, αρχικά, απαγορεύτηκε ο απόπλους, ενώ

Επενδυτικό σχέδιο εκατομμυρίων στο λιμάνι του Ηρακλείου

«Στο Ηράκλειο έχουμε ένα επενδυτικό σχέδιο πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, θέλουμε να αναπτύξουμε τον τερματικό σταθμό κρουαζιέρας, να φτιάξουμε ένα μεγάλο ξενοδοχείο, να εστιάσουμε στα φωτοβολταϊκά και την αιολική ενέργεια», αποκάλυψε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ιταλική

Μετάβαση στο περιεχόμενο