Η γραφειοκρατία και το Λιμενικό

ΠΥΡΡΟΣ ΒΕΝΕΤΗΣ
Ιατρός

Κύριε διευθυντά
Πήγα πρόσφατα στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά για ανανέωση, λόγω ηλικίας, διπλώματος ταχύπλοου. Είχα προσπαθήσει να ενημερωθώ τηλεφωνικά για τα δικαιολογητικά, αλλά εστάθη αδύνατον. Απευθύνθηκα στο Λ. Γλυφάδας, όπου με ενημέρωσαν ότι ήταν τα ίδια όπως και με την προηγούμενη ανανέωση. Με όλα τα απαιτούμενα μαζί μου, έμεινα εμβρόντητος όταν η νεαρή λιμενικός με ενημέρωσε ότι, για τους άνω των 74 ετών, έχουν προστεθεί άλλες τέσσερις γνωματεύσεις ιατρών, πέραν των δύο (οφθαλμιάτρου και παθολόγου) που απαιτούνται για το αυτοκίνητο. Ητοι ορθοπεδικού, ψυχιάτρου, νευρολόγου και ΩΡΛ! Δηλαδή, για αυτοκίνητο αρκούν οι δύο κλασικές, αλλά όχι για να οδηγήσεις βάρκα!

Καταλαβαίνετε την ψυχολογία μου, όχι τόσο για την ταλαιπωρία, όσο για την ανοησία αυτού του άχρηστου γραφειοκρατικού μέτρου. Απόρησα μάλιστα που δεν ζητούσαν γνωμάτευση και της ειδικότητός μου, μήπως υπάρχει και πρόβλημα μητρικών! Το επόμενο βήμα θα είναι να ζητήσουν και υπεύθυνη δήλωση ότι δεν πρόκειται να παρουσιάσει κάτι ο ναυτιλλόμενος μέχρι τη λήξη της αδείας του!

Επανειλημμένως έχω ζητήσει δημόσια από το Λιμενικό κάποια ενημέρωση: 1) Αν έχει ελεγχθεί ο λιμενάρχης Σπετσών, που απέκλειε τον κολπίσκο όπου η κατοικία των Κουτσολιούτσων, επί παντοδυναμίας των, και 2) αν θα πάρουν πίσω το ελεεινό μέτρο διπλής χρέωσης όταν σκάφος δέσει στο λιμάνι πριν από τις 12 το βράδυ! Φωνή βοώντος εν τη ερήμω! Ο υπουργός κ. Πλακιωτάκης ή κάποιος άλλος αρμόδιος, γιατί δεν απαντά; Ούτε το Μαξίμου ασχολείται με τις ανόητες οχλήσεις της εξουσίας προς τους πολίτες; Φίλος μου, 87 ετών, ανανέωσε πρόσφατα το δίπλωμά του σε λιμεναρχείο της Αττικής, χωρίς να του ζητηθούν νευροψυχικοακουστικές και σκελετικές διαβεβαιώσεις καλής λειτουργίας. Αλλη μία ένδειξη της «καλής» λειτουργίας του Λιμενικού Σώματος!

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αντίδοτο» για τα Rafale εξακολουθεί να ψάχνει η Τουρκία: Ανοιχτό το ενδιαφέρον για Typhoon Eurofighter

*Του Κώστα Σαρικά Παρά την απόκτηση 40 καινούργιων μαχητικών F-16 Viper και την αναβάθμιση ακόμη 79 στην ίδια διαμόρφωση φαίνεται ότι τα Rafale της Πολεμικής μας Αεροπορίας εξακολουθούν να παραμένουν ο μεγάλος «πονοκέφαλος» της Άγκυρας. Πόσο μάλλον όταν η πολιτική και στρατιωτική

Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: «Δεν είναι αρκετά τα πλοία», προειδοποιεί ο Υποναύαρχος Γρυπάρης

Μετά την απόσυρση της γερμανικής φρεγάτας Hessen, η ευρωπαϊκή επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ» (EUNAVFOR ASPIDES) στην Ερυθρά Θάλασσα θα δυσκολευτεί να φέρει εις πέρας τις αποστολές της. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Spiegel», ο Έλληνας διοικητής της επιχείρησης, υποναύαρχος Βασίλειος Γρυπάρης ,

Η πολιτική οικονομία της δημογραφικής παρακμής

I. Δύο προσεγγίσεις για την σχέση δημογραφίας και ανάπτυξης Στην οικονομική φιλολογία η μελέτη των σχέσεων μεταξύ δημογραφίας και ανάπτυξης είναι περιορισμένη. Οι υφιστάμενες εργασίες δεν είναι πολλές και, πέραν από την κλασσική θεωρία του «δημογραφικού μερίσματος» (demographic dividend) έχουν

Τουρισμός: Οι δημοφιλείς πόλεις της Ευρώπης με τους περισσότερους πορτοφολάδες

Καθώς πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά στο να κανονίσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές, είναι δυστυχώς σημαντικό να θυμόμαστε ότι δεν είναι όλοι όσοι συναντάμε στα ταξίδια μας καλοπροαίρετοι. Μια νέα μελέτη της βρετανικής εταιρείας ταξιδιωτικής ασφάλισης QuoteZone ανέδειξε ότι πολλοί δημοφιλείς ευρωπαϊκοί προορισμοί αποτελούν…

Μετάβαση στο περιεχόμενο