Θεσσαλονίκη: Έδεσαν καρέκλες σε στάση λεωφορείου για να μπορούν να κάθονται

Η στάση του λεωφορείου δεν διαθέτει παγκάκι και στο σημείο βρίσκονται  καρέκλες, οι οποίες μάλιστα είναι δεμένες μεταξύ τους.

Σε… πατέντα προχώρησαν άγνωστοι οι οποίοι βλέπουν εδώ και μέρες να απουσιάζει το παγκάκι από τη στάση λεωφορείων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στην πλατεία Δημοκρατίας. Τοποθέτησαν στη στάση με το υπόστεγο δύο καρέκλες, τις έδεσαν γράφοντας μάλιστα και ένα μήνυμα: “δωρεά Η.Δ. για υπερήλικες και εργαζόμενους”.

Όπως αναφέρει το grtimes.gr, πρόκειται για μια πολυσύχναστη στάση λεωφορείων, από την οποία αναμένουν καθημερινά χιλιάδες πολίτες το λεωφορείο τους, ωστόσο όχι μόνο δεν έχει αντικατασταθεί το παγκάκι για να κάθονται όσοι το έχουν ανάγκη αλλά οι πολίτες πήραν την πρωτοβουλία να δώσουν λύση στο πρόβλημα.

Τι ισχύει και δεν έχει τοποθετηθεί παγκάκι

Στις καλένδες τριών διαφορετικών κρατικών υπηρεσιών, είναι… μπλεγμένη η υπόθεση με το παγκάκι που απουσιάζει από τη στάση λεωφορείων στην Πλατεία Δημοκρατίας. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ευθύνη του οποίου είναι οι συγκεκριμένες στάσεις, έχει στην ουσία «δεμένα τα χέρια», προκειμένου να τοποθετήσει παγκάκι.

Όπως εξηγεί ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων του Δήμου Θεσσαλονίκης, Μάκης Κυριζίδης, «ο τύπος του στεγάστρου βάσει των Εθνικών Τεχνικών προδιαγραφών και ελάχιστου απαιτητού πλάτους πεζοδρομίου του ΟΑΣΑ για τοποθέτηση στεγάστρου σε συνδυασμό με το άρθρο 2 της ΥΑ 52907/2009 «Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών» και έχει εγκριθεί από τον αρμόδιο φορέα ΟΣΕΘ, καθορίζεται ως Β.».

Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος εξηγεί: «Στη στάση έχει τοποθετηθεί ειδικό στασίδι (δοκός), για να εξασφαλίζεται η ελεύθερη όδευση των πεζών και η απρόσκοπτη κυκλοφορία των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένο ελάχιστο πλάτος πεζοδρομίου για να τοποθετηθεί στεγάστρου τύπου Α, ήτοι στέγαστρο με κάθισμα» και σημειώνει πως «η πίστη τήρηση των συγκεκριμένων τεχνικών χαρακτηριστικών των στεγάστρων αποσκοπεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην ελεύθερη κίνηση των πεζών και την ασφαλή κυκλοφορία ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ελάχιστο απαιτητό πλάτος πεζοδρομίου, για στέγαστρο τύπου Α, ήτοι στέγαστρο με κάθισμα, συμπεριλαμβανομένου του κρασπέδου είναι 3.70 m».

Ο κ. Κυριζίδης κατέστησε σαφές πως «αν αλλάξουν τα ανωτέρω (υπουργική απόφαση, προδιαγραφές ΟΑΣΑ, νομοθετική παρέμβαση) και χορηγηθεί κατ’ εξαίρεση της νομοθεσίας άδεια τοποθέτησης από τον αρμόδιο ΟΣΕΘ, θα τοποθετήσουμε άμεσα το παγκάκι».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δράση του Γραφείου Αθλητισμού του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής – Τζάμπολ Αγάπης

Το Γραφείο Αθλητισμού Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής σε συνεργασία με το Τζάμπολ Αγάπης επισκέφθηκε στις 26/4/2024 το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών κερδίζοντας για μια ακόμα φορά τα χαμόγελα των παιδιών που μέσα από εφευρετικές και παιγνιώδεις ασκήσεις συνεργάστηκαν με στόχο την

Εντοπισμός 20 ατόμων και σύλληψη των 2 διακινητών τους μετά από καταδίωξη στη Σάμο

Τις πρώτες πρωινές ώρες χθες, Πλοίο Ανοιχτής Θαλάσσης (Π.Α.Θ.) Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. εντόπισε μέσω οπτικών μέσων ένα ταχύπλοο σκάφος με αλλοδαπούς επιβαίνοντες, να κινείται με μεγάλη ταχύτητα προς τις ελληνικές ακτές στη θαλάσσια περιοχή βόρεια της Σάμου, πλησίον της περιοχής Καρλοβασίου. Άμεσα

Ασφαλιστικά ταμεία: Πώς «έχασαν» €18,5 δισ. – Η διαχρονική αδράνεια έφερε απώλειες

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» «Κέρδη» που θα μπορούσαν να ξεπεράσουν ακόμη και τη μέση κρατική χρηματοδότηση για την πληρωμή των συντάξεων για έναν ολόκληρο χρόνο και να «αγγίξουν» τα €18,5 δισ., θα μπορούσαν να επιτύχουν τα ασφαλιστικά ταμεία και ο διάδοχος αυτών, ο ΕΦΚΑ,

Υπόκοσμος

Γιατί κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας; Η κρίση της προηγούμενης δεκαετίας μπορεί να πέρασε. Μπορεί να επιστρέψαμε σε κάποιας μορφής κανονικότητα. Έφερε όμως και εγκατέστησε στο προσκήνιο της δημόσιας ζωής έναν υπόκοσμο. Έναν υπόκοσμο δεξιό κι αριστερό. Ο οποίος έχει μάθει να λύνει

Μετάβαση στο περιεχόμενο