Eτοιμάζεται για Γαλλία το πλήρωμα της πρώτης Belh@rra HN-Nέες ειδικότητες στο ΠN

Πρόσω βάζει το ΠΝ για το πλήρωμα της πρώτης Belh@rra: Αναζητά το επιχειρησιακό “enfants gâtés” του στόλου

Εντυπωσιακός είναι ο ρυθμός εργασιών στις δυο πρώτες Belh@rra, με την πρώτη να βρίσκεται πλέον σε στάδιο που ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Πηγή εικόνας: Naval Group

Ακριβώς έναν χρόνο από τώρα, δηλαδή το καλοκαίρι του 2023, ο πρώτος επιχειρησιακός «πυρήνας» της Belh@rra HN θα βρίσκεται ήδη στο ναυπηγείο του Λοριάν για εντατικά μαθήματα πάνω στο νέο πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού.

Ο κυβερνήτης της πρώτης FDI HN μαζί με πέντε – έξι στελέχη του πολεμικού ναυτικού, θα πρέπει να περάσει περίπου όσα έζησαν οι ιπτάμενοι της 332 Μοίρας, οι οποίοι επέστρεψαν στην Ελλάδα με τα πρώτα Rafale F3R.

Στα θρανία, τους εξομοιωτές και στην FDI του Marine Nationale, ο επιχειρησιακός πυρήνας του Πολεμικού Ναυτικού θα μάθει όλα όσα είναι απαραίτητα για την μετέπειτα πορεία της Ελληνικής Belh@rra. Εκτός του κλιμακίου Λοριάν που ήδη έχει εγκατασταθεί εκεί, αποτελούμενο από Μάχιμους και Μηχανικούς του Πολεμικού Ναυτικού και είναι επιφορτισμένο με την πορεία εργασιών των Ελληνικών πλοίων, στην πορεία οι «πυρήνες» θα πολλαπλασιάζονται…

Στις 13 Αυγούστου είχαμε αποκαλύψει στην σελίδα μας πως στο ναυτικό Επιτελείο κατά την ανάλυση- παρουσίαση των στοιχείων για την πορεία εργασιών της πρώτης FDI HN, ένα από τα θέματα στα οποία επέμειναν οι Επιτελείς ήταν η έγκαιρη αποκρυστάλλωση, του ποια θα είναι τα στελέχη τα οποία θα επανδρώσουν τη νέα φρεγάτα.

Και αυτό διότι, σύμφωνα με πληροφορίες, το πλήρωμα δεν πρέπει να χάσει χρόνο εκπαίδευσης, την στιγμή που όπως εξηγούν στρατιωτικές πηγές, το νέο πλοίο απαιτεί μέχρι και νέες ειδικότητες για τους Υπαξιωματικούς.

Οι ίδιες πηγές εξηγούν επιγραμματικά πως οι τεχνικοί δικτύων είναι μια από τις ειδικότητες που θα διαδραματίζουν κομβικό ρόλο στο σύγχρονο τακτικό πεδίο καθώς τα πάντα εξαρτώνται από τις δικτυοκεντρικές επιχειρήσεις και την ικανότητα του πλοίου σε αυτές. Και τέτοιες παρόμοιες ειδικότητες που έχουν να κάνουν με τα ηλεκτρονικά θα είναι αυτές που θα χουν ζήτηση στο Πολεμικό Ναυτικό, διότι όλα τα πλοία απ’ εδώ και στο εξής θα λειτουργούν με την ανταλλαγή δεδομένων με άλλα μέσα των Ενόπλων Δυνάμεων.

Βεβαίως δεν μπορούμε να παραλείψουμε κάτι που έχουμε θίξει κατά καιρούς σε ρεπορτάζ μας, δηλαδή την λειψανδρία που υπάρχει αυτή τη στιγμή η οποία ναι μεν αντιμετωπίζεται μέσω των προσλήψεων με ΕΠΟΠ & ΟΒΑ, αλλά το μεγάλο ερωτηματικό του τι μέλει γενέσθαι μέσω των παραγωγικών σχολών παραμένει και απασχολεί…

Άκρως επιχειρησιακά πληρώματα, ο πολλαπλασιαστής ισχύος…

Γι’ αυτούς κι άλλους λόγους ναυτικής τακτικής η εκπαίδευση του πληρώματος της πρώτης Belh@rra, δεν μπορεί να περιμένει την άφιξή της στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνας κι έχει κριθεί απαραίτητο να εκκινήσει από την Γαλλία.

Άλλωστε η ηγεσία του Πολεμικού Ναυτικού, έχει αποδείξει από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε τα καθήκοντά της, ότι θέλει τα πληρώματα να μην σταματούν να εκπαιδεύονται σε κάθε μορφή πολέμου και να βρίσκονται διαρκώς σε ετοιμότητα. Αυτό επιτυγχάνεται τόσο μέσω του ετήσιου προγραμματισμού των ασκήσεων, μέσα από τις δεκάδες συνεκπαιδεύσεις με μονάδες από ναυτικά άλλων χωρών που πλέουν στο Αιγαίο και τη Μεσόγειο, όσο και με την επιχειρησιακή ετοιμότητα και αποτροπή απέναντι στις τουρκικές προκλήσεις.

Κατά την παρουσίαση και ανάλυση των στοιχείων στο ναυτικό Επιτελείο σημειώθηκε η ανάγκη, ο πυρήνας των στελεχών που θα μάθουν όλα τα μυστικά της Belh@rra να μεγαλώσει και ιδίως όσοι πρόκειται να χειρίζονται κρίσιμες κονσόλες με συστήματα αεράμυνας, όπλων, sonar, κ.α., να περάσουν από τους εξομοιωτές που βρίσκονται στην Γαλλία, ώστε η εξοικείωση να είναι τέτοια που με την άφιξη της πρώτης φρεγάτας, αυτή να κριθεί σε ιδιαίτερα σύντομο διάστημα επιχειρησιακή μονάδα του στόλου.

Και βεβαίως, βάσει της σύμβασης σημαντική βοήθεια για την εκπαίδευση των στελεχών θα είναι και οι εξομοιωτές, Κέντρου Πληροφοριών Μάχης και μηχανών που θα στηθούν στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνας, οι οποίοι ωστόσο έπονται της αρχικής βασικής και απαιτητικής εκπαίδευσης την οποία θα περάσουν οι «πυρήνες».

Οι εικόνες από τη νέα φρεγάτα, Γαλλική και Ελληνική, που έχει επιλέξει το Πολεμικό Ναυτικό εδώ και καιρό κάνουν τον γύρο του διαδικτύου, εντυπωσιάζοντας κυρίως με τον ρυθμό εργασιών που βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη στο ναυπηγείο του Λοριάν στη Βρετάνη.

ΠΗΓΗ: hellasjournal.com

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αντίδοτο» για τα Rafale εξακολουθεί να ψάχνει η Τουρκία: Ανοιχτό το ενδιαφέρον για Typhoon Eurofighter

*Του Κώστα Σαρικά Παρά την απόκτηση 40 καινούργιων μαχητικών F-16 Viper και την αναβάθμιση ακόμη 79 στην ίδια διαμόρφωση φαίνεται ότι τα Rafale της Πολεμικής μας Αεροπορίας εξακολουθούν να παραμένουν ο μεγάλος «πονοκέφαλος» της Άγκυρας. Πόσο μάλλον όταν η πολιτική και στρατιωτική

Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: «Δεν είναι αρκετά τα πλοία», προειδοποιεί ο Υποναύαρχος Γρυπάρης

Μετά την απόσυρση της γερμανικής φρεγάτας Hessen, η ευρωπαϊκή επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ» (EUNAVFOR ASPIDES) στην Ερυθρά Θάλασσα θα δυσκολευτεί να φέρει εις πέρας τις αποστολές της. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Spiegel», ο Έλληνας διοικητής της επιχείρησης, υποναύαρχος Βασίλειος Γρυπάρης ,

Η πολιτική οικονομία της δημογραφικής παρακμής

I. Δύο προσεγγίσεις για την σχέση δημογραφίας και ανάπτυξης Στην οικονομική φιλολογία η μελέτη των σχέσεων μεταξύ δημογραφίας και ανάπτυξης είναι περιορισμένη. Οι υφιστάμενες εργασίες δεν είναι πολλές και, πέραν από την κλασσική θεωρία του «δημογραφικού μερίσματος» (demographic dividend) έχουν

Τουρισμός: Οι δημοφιλείς πόλεις της Ευρώπης με τους περισσότερους πορτοφολάδες

Καθώς πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά στο να κανονίσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές, είναι δυστυχώς σημαντικό να θυμόμαστε ότι δεν είναι όλοι όσοι συναντάμε στα ταξίδια μας καλοπροαίρετοι. Μια νέα μελέτη της βρετανικής εταιρείας ταξιδιωτικής ασφάλισης QuoteZone ανέδειξε ότι πολλοί δημοφιλείς ευρωπαϊκοί προορισμοί αποτελούν…

Μετάβαση στο περιεχόμενο