Επιχείρηση αλλοτρίωσης της διάταξης για την αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας;

Αδιαμφισβήτητα η πλέον πολύκροτη και πολυσυζητημένη διάταξη υπέρ των στελεχών του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ είναι αυτή της αναγνώρισης της στρατιωτικής θητείας .Από το 2016 η συγκεκριμένη διάταξη αποτέλεσε πεδίο αντιπαράθεσης σε πολλά επίπεδα και διαστάσεις με σοβαρό τον κίνδυνο να εξαιρεθεί από το τελικό κείμενο του υπό ψήφιση νομοσχεδίου του ΥΝΑΝΠ.Τελικά οι αγώνες και οι διεκδικήσεις της Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ. μετουσιώθηκαν σε πράξη με το άρθρο 65 του ν. 4504/17 δικαιώνοντας όσους εργάστηκαν τόσο για τη συγκεκριμένη διάταξη όσο και για το σύνολο του Νόμου που περιλάμβανε διαχρονικά αιτήματα των.

Με το πέρασμα των μηνών του 2017 και ύστερα από σειρά διαβουλεύσεων μεταξύ της Πολιτικής και Στρατιωτικής ηγεσίας αλλά και της Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ διαπιστώθηκε!!! το 2018 ότι τελικά η διάταξη έχρηζε περεταίρω νομικής ενίσχυσης ώστε να δοθεί μία ξεκάθαρη και αδιαπραγμάτευτη ερμηνεία τόσο για τους δικαιούχους κατά την εφαρμογή όσο και για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.Τελικά και προκειμένου να σταματήσει το ΄΄ πινγκ πονγκ΄΄ ανάμεσα σε Υπουργό και Αρχηγείο ψηφίζεται με το άρθρο 17 του Ν.4551 (ΦΕΚ116Α΄/18) ο υπολογισμός ενός (01) χρόνου στρατιωτικής θητείας για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό εφαρμόζεται στο σύνολο των βαθμοφόρων που προέρχονται από τη Σχολή Δοκίμων Υπαξιωματικών Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ. και τη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ., ανεξάρτητα από το χρόνο κατάταξής τους στις ανωτέρω Σχολές.Σημαντική παράμετρος αποτελεί η 5μήνη προθεσμία που προβλέφθηκε για να εκδοθούν όλες οι διοικητικές πράξεις για την αναδρομική διοικητική αποκατάσταση των βαθμοφόρων Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ. που προέρχονται από τη Σχολή Δοκίμων Υπαξιωματικών Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ. και τη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, οι οποίοι κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του νόμου φέρουν βαθμούς ανώτερους του Επικελευστή Λ.Σ. και του Λιμενοφύλακα, αντίστοιχα.Δυστυχώς όμως οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η πρόθεση του Αρχηγείου του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ δεν είναι η εφαρμογή της διάταξης στην ορθή της διάσταση αλλά σε μία μορφή που καταργεί στη ουσία την αναδρομικότητα και μεταφέρει σε μελλοντικό χρόνο και μέσα από μία αβέβαιη διαδικασία την εφαρμογή της , προκαλώντας αδικίες και ανισότητες στη βαθμολογική εξέλιξη των στελεχών.Τελικά αυτοί που διατείνονται ότι ενεργούν υπέρ των συναδέλφων έμειναν απλά στα λόγια

Από:ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ lt;[email protected];

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι «κρύβεται» πίσω από την αντίδραση της κυβέρνησης για τα ηλεκτρικά και τα πλοία

Η σύσταση του Υπουργείου, δηλαδή της κυβέρνησης να μην εισέρχονται εντός πλοίου ηλεκτρικά οχήματα, με φόρτιση άνω του 40% της συνολικής χωρητικότητας – αυτονομίας, σίγουρα δεν ήταν τυχαία. Η ένστασή μας ήταν ότι το Υπουργείο έπρεπε να λάβει απόφαση και όχι να δώσει το

Στη Σούδα ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου

Το πλοίο μπορεί να φιλοξενήσει 4.198 επιβάτες σε δίκλινα δωμάτια μέχρι τη μέγιστη χωρητικότητα των 5.510 επιβατών, καθώς και 1.663 άτομα πλήρωμα. Στη Σούδα κατέπλευσε νωρίς το πρωί της Τρίτης (07/05) ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου το “Odyssey

Ηράκλειο: Ταλαιπωρία για 532 επιβάτες του POWER JET, μετά από βλάβη

Απαγορεύτηκε ο απόπλους στο επιβατηγό – οχηματαγωγό “POWER JET”, σημαίας Κύπρου, το πρωί της Τρίτης του Πάσχα, καθώς διαπιστώθηκε αδυναμία εκκίνησης των δεξιών κύριων μηχανών, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας. Από Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου, αρχικά, απαγορεύτηκε ο απόπλους, ενώ

Επενδυτικό σχέδιο εκατομμυρίων στο λιμάνι του Ηρακλείου

«Στο Ηράκλειο έχουμε ένα επενδυτικό σχέδιο πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, θέλουμε να αναπτύξουμε τον τερματικό σταθμό κρουαζιέρας, να φτιάξουμε ένα μεγάλο ξενοδοχείο, να εστιάσουμε στα φωτοβολταϊκά και την αιολική ενέργεια», αποκάλυψε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ιταλική

Μετάβαση στο περιεχόμενο