Κλείνει εκ νέου μέχρι το καλοκαίρι του 2023

Η διώρυγα, λειτούργησε καθ’ όλη την καλοκαιρινή περίοδο, όπου καταγράφηκαν οι καλύτερες επιδόσεις της τελευταίας 20ετίας, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση της εταιρείας που διαχειρίζεται το κανάλι της Κορίνθου.

Κλείνει εκ νέου την Τρίτη 4 Οκτωβρίου, η διώρυγα της Κορίνθου, για την επανεκκίνηση των εργασιών αποκατάστασης της 2ης φάσης του έργου.

Η διώρυγα, λειτούργησε καθ’ όλη την καλοκαιρινή περίοδο, όπου καταγράφηκαν οι καλύτερες επιδόσεις της τελευταίας 20ετίας, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση της εταιρείας που διαχειρίζεται το κανάλι της Κορίνθου.

Η ανακοίνωση

Η Διώρυγα λειτούργησε αδιάκοπτα και με ασφάλεια σε όλη τη διάρκεια της θερινής περιόδου, καταγράφοντας τις καλύτερες επιδόσεις της τελευταίας 20ετίας. Με αυτόν τον τρόπο αποδεικνύεται η σημασία της λειτουργίας της και ο κομβικός της ρόλος για τις θαλάσσιες συγκοινωνίες, την τουριστική ανάπτυξη και την αναβάθμιση της περιοχής.

Τα πλωτά που πραγματοποίησαν διελεύσεις από την ημέρα επαναλειτουργίας της Διώρυγας στις 4 Ιουλίου, προήλθαν από 70 διαφορετικές χώρες με κυριότερες τη Γαλλία, τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, την Εσθονία, τη Νορβηγία, την Ισπανία και τη Νέα Ζηλανδία.

Σε αυτό το διάστημα των τριών μηνών, πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 6.000 διελεύσεις πλωτών, εκ των οποίων 501 διελεύσεις εμπορικής κατηγορίας, όπως φορτηγών πλοίων, δεξαμενόπλοιων και ρυμουλκών και 5.500 διελεύσεις τουριστικής κατηγορίας, δηλαδή κρουαζιερόπλοιων, επαγγελματικών σκαφών αναψυχής και ιδιωτικών σκαφών αναψυχής.

Σημειώνεται ότι, οι διελεύσεις στην τουριστική κατηγορία, στα Κρουαζιερόπλοια, στα ιδιωτικά και επαγγελματικά σκάφη αναψυχής, ήταν αυξημένες σε ποσοστό 26%, 5% και 9%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019 που η Διώρυγα ήταν σε πλήρη λειτουργία.

Η Διώρυγα της Κορίνθου είναι η συντομότερη και ασφαλέστερη θαλάσσια οδός για πλοία ερχόμενα από λιμάνια του Ιονίου, της Αδριατικής, της νότιας Ιταλίας, αλλά και για τα πλοία που περνούν από τον πορθμό της Μεσσήνης με κατεύθυνση λιμάνια της ανατολικής Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας και αντίστροφα.

Παράλληλα, οι πελάτες της Διώρυγας της Κορίνθου, αξιοποίησαν στο έπακρο όλες τις νέες αναβαθμισμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη τους, δικαιώνοντας τη στρατηγική απόφαση της Διοίκησης της εταιρείας να προχωρήσει σε εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών της. Στη νέα ιστοσελίδα της Α.Ε.ΔΙ.Κ (Ανώνυμος Εταιρεία Διώρυγας Κορίνθου), ενσωματώθηκε το νέο δυναμικό portal (www.corinthcanal.com ή www.aedik.gr), μέσω του οποίου υπήρχε η δυνατότητα για την online καταχώρηση στοιχείων άφιξης και υπολογισμό τελών, καθώς και η δυνατότητα online ticketing και πληρωμής με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του ασφαλούς συστήματος pay by link της Τράπεζας Πειραιώς, υπηρεσίες που εντάσσονται στο πλαίσιο της προσπάθειας της εταιρείας να δημιουργήσει νέα κουλτούρα πελατειακής φροντίδας και παροχής υψηλού επιπέδου εξατομικευμένων υπηρεσιών.

Επιπλέον, το Σάββατο 1 Οκτωβρίου, με τη συνδρομή της  Περιφέρειας Πελοποννήσου πραγματοποιήθηκε τελετή αποκαλυπτηρίων της προτομής του Χαριλάου Τρικούπη, στον Ισθμό της Κορίνθου. Μια προτομή που θα υπενθυμίζει σε όλους τη  συμβολή του στη Διώρυγα της Κορίνθου, που αποτελεί ένα έργο τεράστιας εμβέλειας, με καθοριστικό ρόλο για τις μεταφορές και τον τουρισμό.

«Γεφύρι της Άρτας» έχει γίνει η Διώρυγα της Κορίνθου: Κλείνει εκ νέου μέχρι το καλοκαίρι του 2023

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αντίδοτο» για τα Rafale εξακολουθεί να ψάχνει η Τουρκία: Ανοιχτό το ενδιαφέρον για Typhoon Eurofighter

*Του Κώστα Σαρικά Παρά την απόκτηση 40 καινούργιων μαχητικών F-16 Viper και την αναβάθμιση ακόμη 79 στην ίδια διαμόρφωση φαίνεται ότι τα Rafale της Πολεμικής μας Αεροπορίας εξακολουθούν να παραμένουν ο μεγάλος «πονοκέφαλος» της Άγκυρας. Πόσο μάλλον όταν η πολιτική και στρατιωτική

Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: «Δεν είναι αρκετά τα πλοία», προειδοποιεί ο Υποναύαρχος Γρυπάρης

Μετά την απόσυρση της γερμανικής φρεγάτας Hessen, η ευρωπαϊκή επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ» (EUNAVFOR ASPIDES) στην Ερυθρά Θάλασσα θα δυσκολευτεί να φέρει εις πέρας τις αποστολές της. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Spiegel», ο Έλληνας διοικητής της επιχείρησης, υποναύαρχος Βασίλειος Γρυπάρης ,

Η πολιτική οικονομία της δημογραφικής παρακμής

I. Δύο προσεγγίσεις για την σχέση δημογραφίας και ανάπτυξης Στην οικονομική φιλολογία η μελέτη των σχέσεων μεταξύ δημογραφίας και ανάπτυξης είναι περιορισμένη. Οι υφιστάμενες εργασίες δεν είναι πολλές και, πέραν από την κλασσική θεωρία του «δημογραφικού μερίσματος» (demographic dividend) έχουν

Τουρισμός: Οι δημοφιλείς πόλεις της Ευρώπης με τους περισσότερους πορτοφολάδες

Καθώς πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά στο να κανονίσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές, είναι δυστυχώς σημαντικό να θυμόμαστε ότι δεν είναι όλοι όσοι συναντάμε στα ταξίδια μας καλοπροαίρετοι. Μια νέα μελέτη της βρετανικής εταιρείας ταξιδιωτικής ασφάλισης QuoteZone ανέδειξε ότι πολλοί δημοφιλείς ευρωπαϊκοί προορισμοί αποτελούν…

Μετάβαση στο περιεχόμενο