Πειραιάς: 24ωρη απεργία στις 25 Οκτωβρίου – Δένουν πλοία και κλείνει το λιμάνι

Σε 24ωρη πανπειραϊκή απεργία κατεβαίνουν εργατικά και ναυτεργατικά σωματεία στον Πειραιά στις 25 Οκτωβρίου 2022, ημέρα Τρίτη.

Την απόφαση έλαβαν πέντε σωματεία μέλη της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας ΠΕΝΕΝ – ΠΕΜΕΝ – ΠΕΑΘΕΝ – ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ – ΠΕΕΜΑΓΕΝ. Ζητούν την απόσυρση του σχεδίου για τον νέο ΚΙΝΔ και υπογραφή ΣΣΕ με πραγματικές αυξήσεις, όπως τονίζουν.

Η απεργία αφορά όλα τα πλοία που θα βρίσκονται στη γεωγραφική έκταση του Πειραιά και των παραλιακών δήμων.

«Ο νέος ΚΙΝΔ που επεξεργάζονται ΥΕΝ -εφοπλιστές- και η επιτροπή που έχουν σκαρώσει, προβλέπει μεταξύ των άλλων την κατάργηση των υφιστάμενων ΣΣΕ και την αντικατάσταση τους από τη Διεθνή Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας (MLC), η οποία προβλέπεται ότι έχει εφαρμογή και θεμελιώνει τα ελάχιστα δικαιώματα των Ναυτεργατών του τρίτου κόσμου, ενώ οι ρυθμίσεις που προωθούνται την καθιστούν μέσω του νέου ΚΙΝΔ να έχει ισχύ για τους Έλληνες Ναυτεργάτες και με τον τρόπο αυτόν μεθοδεύονται οι ισχύουσες ΣΣΕ των Ναυτεργατών να μετατραπούν σε κουρελόχαρτα», επισημαίνεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση των πέντε σωματείων.

«Ελλιπέστατες οργανικές συνθέσεις, υπερεργασία 14 έως 16 ωρών, καθημερινή εντατικοποίηση, άγχος και τρέξιμο έξω από κάθε ισχύον κανόνα, απλήρωτες υπερωρίες, express δρομολόγια που δεν καταβάλλονται οι προβλεπόμενες αποδοχές , διανυκτερεύσεις, Ναυτικά ατυχήματα, δραματική μείωση του Ναυτεργατικού εισοδήματος λόγω της εκρηκτικής αύξησης του πληθωρισμού και των καθημερινών ανατιμήσεων σε ρεύμα – καύσιμα – καταναλωτικά αγαθά, που καταβροχθίζουν το πενιχρό Ναυτεργατικό εισόδημα».

Στην απεργία συμμετέχουν και οι λιμενεργάτες μέλη της ΕΝΕΔΕΠ – ΣΕΜΠΟ Ν. ΙΚΟΝΙΟΥ Περάματος: «Λίγες ημέρες πριν κλείσει ένας χρόνος από το τραγικό εργοδοτικό έγκλημα που οδήγησε στον θάνατο του συναδέλφου μας Δημήτρη Δαγκλή, ένα έγκλημα που αποτέλεσε τη σταγόνα που ξεχείλισε την οργή όλων μας και οδήγησε σε έναν διαρκή απεργιακό αγώνα για να μη θρηνήσουμε ξανά κανέναν άλλο νεκρό συνάδελφο, λίγες ημέρες μετά τις καταγγελίες και τα “κράτει” για πλοία με σάπια ρέλια, που οδήγησαν σε εργατικό ατύχημα», αναφέρει και προσθέτει:

«Γιατί τα αιτήματα μας παραμένουν επίκαιρα και αποκτούν πλέον μεγαλύτερο νόημα. Την ίδια ημέρα, οι συνάδελφοι από τα πληρώματα των ρυμουλκών, τους ναυτεργάτες και τους μεταλλεργάτες της ζώνης δίνουν την ίδια μάχη με τη δική μας, για ΣΣΕ, για μέτρα υγιεινής και Ασφάλειας στους χώρους δουλειάς, για μέτρα ενάντια στην ακρίβεια που κατατρώει ήδη ό,τι κερδίσαμε μέσα από τις μεγάλες απεργίες».

Πειραιάς: 24ωρη απεργία στις 25 Οκτωβρίου – Δένουν πλοία και κλείνει το λιμάνι

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόκοσμος

Γιατί κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας; Η κρίση της προηγούμενης δεκαετίας μπορεί να πέρασε. Μπορεί να επιστρέψαμε σε κάποιας μορφής κανονικότητα. Έφερε όμως και εγκατέστησε στο προσκήνιο της δημόσιας ζωής έναν υπόκοσμο. Έναν υπόκοσμο δεξιό κι αριστερό. Ο οποίος έχει μάθει να λύνει

ΣΚΥΡΟΣ: Έτοιμη για την «πράσινη» ακτοπλοΐα

Ήδη ο χρόνος μετράει αντίστροφα έως το 2030 με βάση τους ευρωπαϊκούς στόχους για μείωση των εκπομπών αερίων στο πλαίσιο της δέσμης «Fit for 55», αλλά και του EU ETS από το οποίο η ελληνική ακτοπλοΐα έχει εξαιρεθεί έως το

«Ατζέντα 2030» η απάντηση στη «Γαλάζια Πατρίδα»

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Ελλάδα και Τουρκία είναι καταδικασμένες από τη γεωγραφία να ζουν δίπλα η μία στην άλλη. Το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός πως το τουρκικό «βαθύ κράτος», είτε κεμαλικό είτε ισλαμικό είναι αυτό, ποτέ δεν αποδέχτηκε το

«Πράσινη ναυτιλία» και πράσσειν άλογα…

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Και ξαφνικά έκαναν οι πολιτικοί μας την συγκλονιστική ανακάλυψη. Έχουμε ναυτιλία, που είναι και η πρώτη! Καλά που υπάρχουμε κι εμείς, δηλαδή, που προβάλλουμε τα της ναυτιλίας μας σε αντίθεση με το σύνολο σχεδόν των ΜΜΕ

Μετάβαση στο περιεχόμενο