Δεκάδες πλοία LNG συνωστίζονται σε ευρωπαϊκά λιμάνια και δεν μπορούν να ξεφορτώσουν

Δεκάδες πλοία που μεταφέρουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) και περιφέρονται στα ανοικτά των ακτών της Ισπανίας, μη μπορώντας να εξασφαλίσουν θέσεις για εκφόρτωση καταδεικνύοντας τη «γύμνια» της Ευρώπης σε θέματα υποδομών αλλά και τι δυσκολίες απεξάρτησης από το ρωσικό φυσικό αέριο.

Η Ευρώπη βρίσκεται αντιμέτωπη με μια ενεργειακή κρίση, καθώς η Ρωσία έχει σταδιακά μειώσει τις ροές φυσικού αερίου μετά την επιβολή κυρώσεων από τη Δύση ως απάντηση στην εισβολή στην Ουκρανία στα τέλη Φεβρουαρίου..

Η περιοχή έπρεπε να βρει εναλλακτικές προμήθειες, συμπεριλαμβανομένου του υγροποιημένου φυσικού αερίου, αλλά η άφιξη πολλαπλών φορτίων του LNG αποκάλυψε την έλλειψη ικανότητας “επαναεριοποίησης” της Ευρώπης, καθώς τα εργοστάσια που μετατρέπουν το LNG σε φυσικό αέριο λειτουργούν ήδη στο μέγιστο όριο.

Όπως επισημαίνει το Reuters εάν η καθυστέρηση δεν εκκαθαριστεί σύντομα, τα πλοία αυτά μπορεί να αρχίσουν να αναζητούν εναλλακτικά λιμάνια εκτός Ευρώπης για να εκφορτώσουν το φορτίο τους.

Σύμφωνα με το Reuters υπάρχουν περισσότερα από 35 φορτωμένα με LNG πλοία που παραμένουν στα ανοικτά της Ισπανίας και σε όλη τη Μεσόγειο, με τουλάχιστον οκτώ πλοία αγκυροβολημένα στα ανοικτά του κόλπου του Κάντιθ.

Η Ισπανία προσφέρει μόλις έξι θυρίδες στους τερματικούς σταθμούς επαναεριοποίησης για φορτία αυτή την εβδομάδα, δήλωσε πηγή του κλάδου, λιγότερο από το ένα πέμπτο του αριθμού των πλοίων που περιμένουν στην ουρά στις ακτές της. Η χώρα διαθέτει συνολικά έξι τερματικούς σταθμούς.

Δεκάδες πλοία LNG συνωστίζονται σε ευρωπαϊκά λιμάνια και δεν μπορούν να ξεφορτώσουν

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αντίδοτο» για τα Rafale εξακολουθεί να ψάχνει η Τουρκία: Ανοιχτό το ενδιαφέρον για Typhoon Eurofighter

*Του Κώστα Σαρικά Παρά την απόκτηση 40 καινούργιων μαχητικών F-16 Viper και την αναβάθμιση ακόμη 79 στην ίδια διαμόρφωση φαίνεται ότι τα Rafale της Πολεμικής μας Αεροπορίας εξακολουθούν να παραμένουν ο μεγάλος «πονοκέφαλος» της Άγκυρας. Πόσο μάλλον όταν η πολιτική και στρατιωτική

Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: «Δεν είναι αρκετά τα πλοία», προειδοποιεί ο Υποναύαρχος Γρυπάρης

Μετά την απόσυρση της γερμανικής φρεγάτας Hessen, η ευρωπαϊκή επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ» (EUNAVFOR ASPIDES) στην Ερυθρά Θάλασσα θα δυσκολευτεί να φέρει εις πέρας τις αποστολές της. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Spiegel», ο Έλληνας διοικητής της επιχείρησης, υποναύαρχος Βασίλειος Γρυπάρης ,

Η πολιτική οικονομία της δημογραφικής παρακμής

I. Δύο προσεγγίσεις για την σχέση δημογραφίας και ανάπτυξης Στην οικονομική φιλολογία η μελέτη των σχέσεων μεταξύ δημογραφίας και ανάπτυξης είναι περιορισμένη. Οι υφιστάμενες εργασίες δεν είναι πολλές και, πέραν από την κλασσική θεωρία του «δημογραφικού μερίσματος» (demographic dividend) έχουν

Τουρισμός: Οι δημοφιλείς πόλεις της Ευρώπης με τους περισσότερους πορτοφολάδες

Καθώς πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά στο να κανονίσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές, είναι δυστυχώς σημαντικό να θυμόμαστε ότι δεν είναι όλοι όσοι συναντάμε στα ταξίδια μας καλοπροαίρετοι. Μια νέα μελέτη της βρετανικής εταιρείας ταξιδιωτικής ασφάλισης QuoteZone ανέδειξε ότι πολλοί δημοφιλείς ευρωπαϊκοί προορισμοί αποτελούν…

Μετάβαση στο περιεχόμενο