Λιμάνι Αλεξανδρούπολης: Σχεδιάζει να προμηθευτεί ειδικό γερανό με στόχο και τα ουκρανικά σιτηρά

Όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΑ, Κωνσταντίνος Χατζηκωνσταντίνου, οι διαπραγματεύσεις για την προσέλκυσή τους παραμένουν σε εξέλιξη

Ειδικό γερανό που θα έχει τη δυνατότητα διαχείρισης μέχρι και 1.000 τόνων χύδην φορτίου ανά ώρα, σχεδιάζει να προμηθευτεί -με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ και ίδιους πόρους- ο Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης (ΟΛΑ), προκειμένου να αναβαθμίσει τις δυνατότητές του στο συγκεκριμένο πεδίο, ανοίγοντας -μεταξύ άλλων- τον δρόμο και για τη διαχείριση μεγάλων ποσοτήτων σιτηρών από την Ουκρανία.

Τα παραπάνω επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΑ, Κωνσταντίνος Χατζηκωνσταντίνου, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο ίδιος διευκρίνισε ότι προς το παρόν δεν διακινούνται μέσω Αλεξανδρούπολης ουκρανικά φορτία σιτηρών, αλλά οι διαπραγματεύσεις για την προσέλκυσή τους παραμένουν σε εξέλιξη.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τον κ. Χατζηκωνσταντίνου, ο ΟΛΑ επιθυμεί την ένταξη της αγοράς του γερανού στο ΕΣΠΑ 2021 – 2027, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι χειροπιαστό σε αυτό το πεδίο.

«Είμαστε σε επαφή με τη διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας για να χρηματοδοτήσουμε την αγορά του γερανού. Στόχος είναι να διατεθούν χρήματα από το ΕΣΠΑ και ίδιους πόρους», σημείωσε, χωρίς να επεκταθεί σε περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του γερανού, καθώς κάτι τέτοιο είναι -όπως είπε- πρώιμο.

«Ο γερανός θα μας δώσει συγκριτικό πλεονέκτημα στα ουκρανικά σιτηρά και γενικά στο χύδην φορτίο», σημείωσε ο κ. Χατζηκωνσταντίνου, υπενθυμίζοντας ότι σήμερα μέσω του λιμένος της Αλεξανδρούπολης διακινούνται περίπου 450.000 τόνοι χύδην φορτίου ετησίως.

Διευκρίνισε δε ότι ο γερανός εντάσσεται στη δέσμη των τεσσάρων έργων, προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ, που το ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσε πρόσφατα ότι είναι αναγκαίο να προχωρήσουν στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΑ υπογράμμισε ακόμα τη μεγάλη προσπάθεια που έγινε για να ενταχθεί το λιμάνι στα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών, πράγμα το οποίο ανοίγει -όπως είπε- τον δρόμο για τα χρηματοδοτικά κεφάλαια και διευκολύνει την προσέλκυση μεγάλων έργων στην Αλεξανδρούπολη.

«Με τη δυναμική που αποκτά το λιμάνι με έναυσμα τη στρατιωτική διάσταση, αναδεικνύονται οι δυνατότητές του, η υποδομή του, καθώς και τα εμπορικά χαρακτηριστικά της περιοχής που προσελκύουν επενδύσεις από μεγάλες εταιρείες», σημείωσε, προσθέτοντας ότι κάθε έργο που ολοκληρώνεται πρέπει να παράγει άμεσο οικονομικό αποτέλεσμα.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πατέρας και κόρη στην Καλαμάτα τραυματίστηκαν από ναυτική φωτοβολίδα – Συνελήφθη ένας 58χρονος

Ένας 58χρονος συνελήφθη στην πόλη της Καλαμάτας, ο οποίος κατηγορείται για επικίνδυνη σωματική βλάβη και παράβαση της νομοθεσίας περί φωτοβολίδων και πυροτεχνημάτων. Ειδικότερα, σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 58χρονος εκτόξευσε χθες το απόγευμα μία ναυτική φωτοβολίδα, η οποία κατέληξε στην

Εγκλωβίστηκε καρχαριοειδές σε αγωγό ομβρίων στο λιμάνι του Βόλου – Πώς έγινε η διάσωσή του

Καρχαριοειδείς (Αλεπού) 3,5 μέτρα εγκλωβίστηκε χθες σε αγωγό ομβρίων στο λιμάνι του Βόλου, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ.   Το Λιμεναρχείο κάλεσε την Λέσχη Ειδικών Δυνάμενων προκειμένου να το απεγκλωβίσουν, όπου μετά από προσπάθειες και αφού κατάφεραν να πιάσουν την ουρά του, με επιδέξιες κινήσεις το τράβηξαν

Κονδύλια για ναυαγοσώστες στο παρά 5, ενώ αυξάνονται οι πνιγμοί: Κίνδυνος να χαθούν «γαλάζιες σημαίες»

Στο παρά πέντε της έναρξης της τουριστικής περιόδου ψάχνει για ακόμα μία χρονιά η Ελλάδα ναυαγοσώστες για τις πολυάριθμες παραλίες της κι ας είναι μία από τις χώρες με τα περισσότερα χιλιόμετρα ακτογραμμής, αλλά και εκατοντάδες πνιγμούς κάθε χρόνο, ο αριθμός

Ξεκινούν τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Σποράδες – Δείτε πότε

Ξεκινούν τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Σποράδες. «Έκλεισε, χθες, με αίσιο τρόπο μια μεγάλη εκκρεμότητα, το ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες», όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτησή του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης. Στην ίδια ανάρτηση

Μετάβαση στο περιεχόμενο