Χίος: Τελικά αποφασίσαμε ότι δεν έπρεπε να «κλείσει» το λιμάνι

Άμεσα αποστολή εγγράφου στην Attica Group προκειμένου η ακτοπλοΐα να επιστρέψει στον κεντρικό λιμένα Χίου

Χρειάστηκε μία εβδομάδα αναστάτωσης και ταλαιπωρίας επιβατών προκειμένου η Λιμενική Επιτροπή να αποφασίσει ομόφωνα και να καταλήξει λίγο μετά τις 19:00 του Σαββάτου, στο συμπέρασμα ότι το κεντρικό Λιμάνι ουδέποτε έπρεπε να κλείσει αφού επί της ουσίας, επιβεβαιώθηκε το εξ αρχής βέβαιο, ότι, το Λιμάνι της Χίου αντιμετωπίζει προβλήματα λειτουργικότητας όχι όμως ασφαλείας.

Επί της ουσίας της συνεδρίασης της Λιμενικής Επιτροπής, ο προϊστάμενος της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Χίου ενημέρωσε τα μέλη της Λιμενικής Επιτροπής, ότι, με τη βοήθεια κλιμακίου από το Υπουργείο Ναυτιλίας, πραγματοποιήθηκαν δύο αυτοψίες, την Παρασκευή 17/3 και το Σάββατο 18/3, ώστε να διαπιστωθεί εάν υπάρχουν ουσιαστικά ζητήματα ασφαλείας, όπως ρηγματώσεις, υποσκαφές και καθιζήσεις, ικανές να προξενήσουν ατύχημα σε επιβάτες της ακτοπλοΐας.

Σύμφωνα με το συγκεκριμένο έγγραφο: «Κατά τη διάρκεια του ελέγχου δεν παρατηρήθηκαν εμφανείς αστοχίες επί των αναδομών, όπως καθιζήσεις, ρηγματώσεις ή αποκλίσεις από την κατακόρυφο των κρηπιδωμάτων.

Σε σημεία του δυτικού κρηπιδώματος στο ύψος της οδού Ομήρου υπάρχει περίφραγμα επί του πεζόδρομου για λόγους ασφαλείας όπως έχει αναφερθεί σε νωρίτερα χρονικά έγγραφο της υπηρεσίας. Η συγκεκριμένη όμως θέση απέχει αρκετά από τα κρηπιδώματα που χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση των πλοίων της ακτοπλοΐας.

Αναφορικά με την αποκατάσταση των λειτουργικών βαθών έχει αποσταλεί έγγραφο με μελέτη της υπηρεσίας για την εκτέλεση του συγκεκριμένου έργου».

Μετά τη συγκεκριμένη διαπίστωση, αποφασίστηκε να αποσταλεί άμεσα έγγραφο στην Attica ώστε να υπάρξει έγγραφη διαβεβαίωση για την ασφαλή επιστροφή των πλοίων στο λιμάνι της Χίου ενώ στο πλαίσιο της συνεδρίασης, καθορίστηκαν οι επόμενες κινήσεις του Λιμενικού Ταμείου με πρώτη από όλες, την πύκνωση των προσκρουστήρων με λάστιχα αεροπορικού τύπου, μέχρι την εκπόνηση μελέτης για την τοποθέτηση προσκρουστήρων στα σημεία πρόσδεσης των πλοίων, αφού απαραίτητη προϋπόθεση θεωρείται η μελέτη αντοχής του κρηπιδώματος.

Ως προς τον υπογράφοντα το έγγραφο, πρόκειται για τον Διευθυντή της Τεχνικής Υπηρεσίας Χίου Κωνσταντίνο Μπουλά.

 

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πατέρας και κόρη στην Καλαμάτα τραυματίστηκαν από ναυτική φωτοβολίδα – Συνελήφθη ένας 58χρονος

Ένας 58χρονος συνελήφθη στην πόλη της Καλαμάτας, ο οποίος κατηγορείται για επικίνδυνη σωματική βλάβη και παράβαση της νομοθεσίας περί φωτοβολίδων και πυροτεχνημάτων. Ειδικότερα, σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 58χρονος εκτόξευσε χθες το απόγευμα μία ναυτική φωτοβολίδα, η οποία κατέληξε στην

Εγκλωβίστηκε καρχαριοειδές σε αγωγό ομβρίων στο λιμάνι του Βόλου – Πώς έγινε η διάσωσή του

Καρχαριοειδείς (Αλεπού) 3,5 μέτρα εγκλωβίστηκε χθες σε αγωγό ομβρίων στο λιμάνι του Βόλου, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ.   Το Λιμεναρχείο κάλεσε την Λέσχη Ειδικών Δυνάμενων προκειμένου να το απεγκλωβίσουν, όπου μετά από προσπάθειες και αφού κατάφεραν να πιάσουν την ουρά του, με επιδέξιες κινήσεις το τράβηξαν

Κονδύλια για ναυαγοσώστες στο παρά 5, ενώ αυξάνονται οι πνιγμοί: Κίνδυνος να χαθούν «γαλάζιες σημαίες»

Στο παρά πέντε της έναρξης της τουριστικής περιόδου ψάχνει για ακόμα μία χρονιά η Ελλάδα ναυαγοσώστες για τις πολυάριθμες παραλίες της κι ας είναι μία από τις χώρες με τα περισσότερα χιλιόμετρα ακτογραμμής, αλλά και εκατοντάδες πνιγμούς κάθε χρόνο, ο αριθμός

Ξεκινούν τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Σποράδες – Δείτε πότε

Ξεκινούν τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Σποράδες. «Έκλεισε, χθες, με αίσιο τρόπο μια μεγάλη εκκρεμότητα, το ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες», όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτησή του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης. Στην ίδια ανάρτηση

Μετάβαση στο περιεχόμενο