Attica Group: Συμφωνία αγοράς οχηματαγωγού με τίμημα 13,4 εκατ. ευρώ

Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη να λάβει χώρα το καλοκαίρι

Συνεχίζει τις επιλεκτικές αγορές πλοίων η Attica Group, επιβεβαιώνοντας σχετικό ρεπορτάζ του ot.gr.
Attica Group: Σχεδιάζει αγορά πλοίου, «πράσινες» επενδύσεις και νέα ξενοδοχεία

Όπως ανακοίνωσε πριν από λίγο, συμφώνησε για την απόκτηση του φορτηγού – οχηματαγωγού (Φ/Γ-Ο/Γ) πλοίου Clementine από την εταιρία CldN Ferries NV έναντι συνολικού τιμήματος Ευρώ 13,4 εκατ. τοις μετρητοίς.

Το πλοίο

Το πλοίο, έτους κατασκευής 1997, είναι ολικού μήκους 162,49 μέτρων και ολικής χωρητικότητας 23,986 ΜΤ, έχει μεταφορική ικανότητα 2.307 μέτρων φόρτωσης ή 160 ασυνόδευτων φορτηγών οχημάτων και επιπλέον 458 Ι.Χ. αυτοκινήτων σε ειδικά διαμορφωμένα γκαράζ.

Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη να λάβει χώρα το καλοκαίρι.

Το Clementine είναι το δεύτερο ro-ro που έχει στον στόλο της μετά το BLUE CARRIER 1

Υπενθυμίζεται ότι το 2022 η Attica Group παρέλαβε το 2022, τρία νεότευκτα Catamaran AERO Highspeed 1, 2 & 3, επενδύοντας συνολικά 21 εκατ. ευρώ τα οποία και τα δρομολόγησε στις γραμμές του Αργοσαρωνικού.

Επενδυτικό πρόγραμμα σε εξέλιξη

H Attica Group έχει σε εξέλιξη ένα επενδυτικό πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει αγορές πλοίων, ενεργειακή αναβάθμιση του στόλου και επέκταση στον ξενοδοχειακό τομέα ενώ παράλληλα «τρέχει» η διαδικασία απορρόφησης της ΑΝΕΚ.

Παράλληλα η εταιρεία που αναμένεται να περάσει στον έλεγχο της Strix Holdings, θυγατρικής της Τράπεζας Πειραιώς, σχεδιάζει την εγκατάσταση scrubbers σε τέσσερα ακόμη πλοία σε πρώτη φάση ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των πλοίων με scrubbers στα οκτώ.

Η επένδυση αυτή πραγματοποιείται καθώς το κόστος καυσίμου υψηλής περιεκτικότητας σε θείο είναι σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από το κόστος του καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο γεγονός που καθιστά την επένδυση συστημάτων καθαρισμού του θείου συμφέρουσα. Παράλληλα τα scrubbers είναι αναγκαία ενόψει της ανακήρυξης από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό, της Μεσογείου από την 1η Ιανουαρίου 2025 ως περιοχή ελέγχου εκπομπών οξειδίων του θείου (SECA). Από την ημερομηνία αυτή τα πλοία στη Μεσόγειο θα υποχρεούνται να χρησιμοποιούν καύσιμο 0,01% περιεκτικότητας σε θείο ή να φέρουν συστήματα καθαρισμού που θα επιτυγχάνουν το ίδιο αποτέλεσμα όσον αφορά τις εκπομπές οξειδίων του θείου.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εντοπίστηκε το ναυάγιο του Σπερχειού – Η μεγάλη ναυτική τραγωδία που συγκλόνισε το πανελλήνιο τη Μεγάλη Τετάρτη του 1945

Ένα από τα πλέον τραγικά ναυάγια των ελληνικών θαλασσών εντόπισε η ομάδα υποβρυχίων ερευνών του Κώστα Θωκταρίδη σε βάθος 153 μέτρων βορειοανατολικά της Ύδρας: Το ναρκαλιευτικό ΣΠΕΡΧΕΙΟΣ που βυθίστηκε Μεγάλη Τετάρτη, τον Μάιο του 1945, και έγινε υγρός τάφος 98 ανθρώπων. «Το

Τραγωδία στη Λαμία: Στρατιωτικός αυτοπυροβολήθηκε με καραμπίνα

Νεκρός μέσα στο σπίτι του, στο κέντρο της Λαμίας, βρέθηκε 70χρονος συνταξιούχος στρατιωτικός. Τις τελευταίες ώρες, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του LamiaReport, ο 70χρονος δεν απαντούσε στις κλήσεις των συγγενών του, με αποτέλεσμα η αδερφή του να ανησυχήσει και να βρεθεί το απόγευμα

Η ακρίβεια αναγκάζει τους πολίτες να τρώνε από τα έτοιμα – «Χάθηκαν» καταθέσεις άνω των €4,5 δισ. το α’ 3μηνο

Η παρατεταμένη ακρίβεια και οι περιορισμένες αυξήσεις που έχουν δοθεί στους εργαζομένους τα τελευταία χρόνια έχουν ως αποτέλεσμα να περιοριστεί σημαντικά το διαθέσιμο εισόδημα και αυτό περιγράφεται περίτρανα από την πορεία των καταθέσεων, ειδικά τους τελευταίους μήνες, όπου και καταγράφεται σημαντική πτώση. Οι πολίτες,

Χ. Στυλιανίδης: Η ασφάλεια των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών είναι για μας, πρώτη προτεραιότητα

«Η ασφάλεια των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών είναι για μας, πρώτη προτεραιότητα» δήλωσε το πρωί ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης, ο οποίος επισκέφθηκε το λιμάνι του Πειραιά και συγκεκριμένα την πύλη Ε-7, ενόψει της εξόδου των εκδρομέων του Πάσχα.

Μετάβαση στο περιεχόμενο