Γερμανική «θηλιά» στην ευρωζώνη για μείωση του χρέους και δημοσιονομικούς κανόνες

Η Γερμανία επιδιώκει να περιορίσει τον ρόλο της Κομισιόν στις συμφωνίες για τη μείωση του χρέους υπερχρεωμένων χωρών της Ε.Ε.

Πιο αυστηρούς κανόνες μείωσης του χρέους στις χώρες που έχουν υψηλό χρέος, αλλά και πιο αυστηρούς περιορισμούς για τον ρόλο που έχει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις συμφωνίες για τα δημοσιονομικά με τις κυβερνήσεις της Ε.Ε. επιθυμεί η Γερμανία, σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times. Η εξέλιξη έρχεται σε μια περίοδο που η Ε.Ε. ετοιμάζεται για μια ριζική αναθεώρηση των δημοσιονομικών της κανόνων.

Όλα αυτά αναφέρονται σε έγγραφο που έχουν στην κατοχή τους οι Financial Times, και στο οποίο επισημαίνεται ότι η γερμανική κυβέρνηση απαιτεί να μειώνονται οι αναλογίες χρέους-ΑΕΠ των υπερχρεωμένων χωρών κατά μία ποσοστιαία μονάδα κάθε χρόνο. Οι χώρες που έχουν πιο μικρά χρέη, θα μπορούν να μειώνουν την αναλογία αυτή κατά 0,5 ποσοστιαία μονάδα ετησίως.

Σήμερα, οι κανόνες της Ε.Ε. αναφέρουν ότι οι χώρες με υψηλό χρέος που ξεπερνά το 60% του ΑΕΠ θα πρέπει να επιτυγχάνουν μείωση κατά το 1/20 κάθε χρόνο.

Όπως σχολιάζουν οι FT, ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Κρίστιαν Λίντνερ δεν θέλει να αφήσει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή να επεξεργαστεί και να επιβλέπει τα σχέδια για την αναθεώρηση των δημοσιονομικών κανόνων του μπλοκ.

Εξάλλου, οι Γερμανοί, ιστορικά, είναι δύσπιστοι απέναντι στον ρόλο της Κομισιόν αναφορικά με την επιβολή των δημοσιονομικών κανόνων, λόγω της επιείκειας που έχει δείξει στο παρελθόν στα ελλείμματα και τις προσπάθειες μείωσης του χρέους χωρών όπως η Γαλλία, αλλά ακόμα και η Γερμανία.

Σε μια προσπάθεια να περιορίσει τον ρόλο της Κομισιόν σε αυτή τη συμφωνία, το Βερολίνο υποστηρίζει «κοινά ποσοτικά κριτήρια αναφοράς και διασφαλίσεις, τα οποία είναι απαραίτητα για ένα μεταρρυθμισμένο δημοσιονομικό πλαίσιο». Η Γερμανία παρουσιάζει επίσης επιπλέον τρόπους περιορισμού της αύξησης των δημοσίων δαπανών μεταξύ των χωρών με υψηλό χρέος.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέταξαν οικογένεια από το πλοίο γιατί είχε φορτισμένο ηλεκτρικό

Όταν ένα πλαίσιο δεν είναι απολύτως σαφές, προκαλεί… αλαλούμ! Όπως έχει προκύψει, εδώ και καιρό, από το ρεπορτάζ του newsauto.gr και την επικοινωνία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και με ναυτιλιακές εταιρείες, που εκτελούν δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού, δεν υπάρχει κάποια

Καιρός: Η πρόβλεψη ανά ημέρα και περιοχή έως και την Κυριακή του Πάσχα

Παρόμοιο με τη Μεγάλη Τετάρτη θα είναι το σκηνικό του καιρού και τη Μεγάλη Πέμπτη με πρόσκαιρες νεφώσεις και βροχές.   Αίθριος θα είναι όμως ο καιρός τη Μεγάλη Παρσκευή, με τη θερμοκρασία να σημειώνει άνοδο από το απόγευμα. Το

ΟΛΗ: Αύξηση 30% στην επιβατική κίνηση το α΄τετράμηνο

Ανοδικά κινείται η δραστηριότητα του Λιμανιού του Ηρακλείου, όσον αφορά την κρουαζιέρα. Αυτή η άνοδος οφείλεται στο γεγονός ότι επιλέγεται περισσότερο ως προορισμός από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιερόπλοιων, αλλά επίσης και στο ότι πρόκειται για μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά για

Υπ. Ναυτιλίας: Έτσι θα μεταφέρονται ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα με πλοία

Με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την ασφαλή διακίνηση των επιβατών, το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε κατευθυντήριες οδηγίες (14/11/2023 & 16/4/2024) προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, για τη μεταφορά οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με τα πλοία της ακτοπλοΐας, με σκοπό

Μετάβαση στο περιεχόμενο