Στο «σφυρί» πολλά σκάφη του Λιμενικού

Δημοσιεύουμε επιστολή ανώνυμου αναγνώστη των “ΛΝ”:

Αγαπητά «Λιμενικά Νέα»,

Την προσοχή μου τράβηξε η σημερινή σας ανάρτηση με τίτλο «Το τελευταίο “αντίο” στο ΠΠΛΣ 040 “Πλωτάρχης Καζάκος Ηλίας”» και τα συναισθήματα που διακατείχαν το συνάδελφό σας, που έκανε τη δημοσίευση αυτή στα ΜΚΔ.

…και σκέφτηκα, αφού το σκάφος αυτό είναι τόσο «εμβληματικό» για κάποιους συναδέλφους σας, γιατί το Λιμενικό επιμένει να το δημοπρατήσει , αντί να το κρατήσει για ιστορικούς λόγους και να το χρησιμοποιήσει ως επισκέψιμο μουσειακό έκθεμα, π.χ. κατά τα πρότυπα του m/v “Hellas Liberty”;;;

Έχει το Λιμενικό τόσο μεγάλη ανάγκη τις €9.600 της τιμής πώλησής του;;;

Έχω τη βεβαιότητα ότι πολλοί πρόθυμοι χορηγοί θα βρεθούν για να χρηματοδοτήσουν τη διατήρησή του ΠΠΛΣ 040 ως «μουσείο», που θα το επισκέπτονται οι νεότεροι αλλά και τα πληρώματα που το υπηρέτησαν, και που το Λιμενικό θα το έχει σαν μνημείο της ιστορίας του και σαν σύμβολο της σύγχρονης ταυτότητάς του, που τόσο πασχίζει να αποκτήσει…

Πιο πολύ, όμως, μου τράβηξε την προσοχή το δημοσίευμα στο οποίο παρέπεμπε ο σύνδεσμος που περιλάβατε (https://www.boatfishing.gr/nea-megali-dimoprasia-skafwn-sto-sfyri-varkes-skafi-istioploika-giot-kai-alla-plwta/?fbclid=IwAR1ZDyaqbP_Z1YqN2TrqtRDNoMGgpPFbZYdxs-qD8kmeFobcLjtdmqsXR2k) και από τον οποίο προκύπτει ότι, το Λιμενικό «βγάζει στο σφυρί» όχι ένα, ούτε δύο, αλλά συνολικά είκοσι πέντε (25) πλωτά σκάφη του, τα περισσότερα αν όχι όλα ευρισκόμενα στην Ελευσίνα.  Οι δε τιμές εκκίνησης της δημοπράτησής τους «πάρα πολύ χαμηλές» για τα περισσότερα από αυτά, παρότι το καθένα από τα οποία «κουβαλά» τη δική του ιστορία.

Όμως, μέσα στην πληθώρα των ανά την επικράτεια δημοπρατούμενων σκαφών, εντόπισα πολλά (θαλαμηγά, ιστιοφόρα κλπ.) που κατασχέθηκαν για διακίνηση μεταναστών και τα οποία ξαναπωλούνται σε εξευτελιστικές τιμές…

Και διερωτώμαι, με ποιο τρόπο προεξοφλεί το Λιμενικό ότι αυτά δεν θα ξαναχρησιμοποιηθούν για ίδιους ή παρόμοιους σκοπούς;;;

Μήπως, σε τέτοιες περιπτώσεις, θα έπρεπε αυτά τα πλεούμενα με συνοπτικές διαδικασίες να καταλήγουν στην πυρά αντί να βγαίνουν στο σφυρί, δηλαδή να καταστρέφονται αντί να ξαναμπαίνουν στο «παιχνίδι», αυτή τη φορά με τη σφραγίδα του Ελληνικού Δημοσίου;;;

Μήπως, επιτέλους, στην Ελλάδα θα έπρεπε να εφαρμοστεί το μέτρο της καταστροφής τους, που εδώ και τόσα χρόνια εφαρμόζεται στην Ιταλία και αλλού, ιδίως για σκάφη που έχουν αναμιχθεί ή που πιθανολογείται να ξαναχρησιμοποιηθούν για παράνομες δραστηριότητες, ιδίως όταν η δημοπράτησή τους τυχαίνει να γίνεται στο Ανατολικό Αιγαίο (Λέρος), που είναι τόσο μα τόσο κοντά στους λαθροδιακινητές των έναντι τουρκικών παραλίων;;;

Με εκτίμηση για τη φιλοξενία,

Ένας πιστός, αλλά ανώνυμος, αναγνώστης σας…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι ελληνικές τράπεζες αύξησαν κατά 12,2% τη χρηματοδότηση της ελληνόκτητης ναυτιλίας το 2023

Οι ελληνικές τράπεζες συνεχίζουν χρόνο με τον χρόνο και ειδικότερα από το 2017 να αυξάνουν τη χρηματοδότηση τηw ελληνόκτητης ναυτιλίας.   Σύμφωνα με την έρευνα της Petrofin Research oι ελληνικές τράπεζες αποτελούν τη μόνη ομάδα που παρουσιάζει αύξηση, κατά 12,25%

Με το βλέμμα στον «Θαλασσόλυκο»: Στα ραντάρ του Στόλου η τουρκική αεροναυτική άσκηση

*Του Κώστα Σαρικά Λίγες μόλις ημέρες πριν από την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στην Άγκυρα και τη συνάντηση του με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και ενώ το κλίμα επισκιάζεται από την προκλητική απόφαση του Τούρκου προέδρου για μετατροπή της ιστορικής Μονής της Χώρας

Πολεμικό Ναυτικό: Εκτοξεύθηκαν οι παραιτήσεις στελεχών – «Συναγερμός» της ΕΣΠΕΕΝΠΑ με αναλυτικά στοιχεία

Το 2023 σε επίπεδο παραιτήσεων στο Πολεμικό Ναυτικό ήταν μια πολύ κακή χρονιά, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει η Ένωση Στρατιωτικών Περιφερειακής Ενότητας Νήσων Περιφέρειας Αττικής (ΕΣΠΕΕΝΠΑ), δυστυχώς από τις ενδείξεις φαίνεται ότι το 2024 ξεκίνησε με τους χειρότερους οιωνούς.

[VIDEO] Δείτε πώς γίνει η νέα εντυπωσιακή Μαρίνα στη Λευκάδα

Προχωρούν τα σχέδια για την ανάπτυξη της Μαρίνας Βλυχού στην Λευκάδα. Όπως δήλωσε ο Βουλευτής Ν. Λευκάδας, Θανάσης Καββαδάς: “Ένα σημαντικό έργο για το Βλυχό, την ευρύτερη περιοχή, αλλά και για όλη τη Λευκάδα. Ένα έργο αναπτυξιακό, που θα δώσει

Μετάβαση στο περιεχόμενο