MSC Cruises: Ψήφος εμπιστοσύνης στο λιμάνι του Πειραιά

Η MSC Cruises φαίνεται πως δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στο λιμάνι του Πειραιά, για μια ακόμη χρονιά, καθώς επιλέγει το μεγαλύτερο ελληνικό λιμάνι, ως λιμάνι βάσης για την επιβίβαση των ταξιδιωτών του MSC Musica. Το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο θα πραγματοποιήσει 26 ταξίδια επτά διανυκτερεύσεων μεταξύ Μαΐου και Οκτωβρίου από τον Πειραιά για να επισκεφθεί τη Σαντορίνη, το Κουσάντασι της Τουρκίας, τη Χάιφα του Ισραήλ, τη Λεμεσό της Κύπρου και ένα δεύτερο ελληνικό νησί, τη Μύκονο, πριν επιστρέψει στο λιμάνι που εξυπηρετεί την Αθήνα.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, εξετάζεται η αξιοποιήση επιπλέον ελληνικών λιμανιών ως home-ports της εταιρείας, χωρίς ωστόσο να αποκαλύπτεται ποιά ακριβώς λιμάνια εξετάζονται και έχουν τις υποδομές να καταστούν λιμάνια βάσης της MSC Cruises. Από την πλευρά της η εταιρεία, υλοποιεί στρατηγικό σχέδιο επενδύσεων, με στόχο όλα τα πλοία της να καταστούν φιλικά προς το περιβάλλον, με το βλέμμα στην πλήρη απανθρακοποίηση μέχρι και το 2050. Ωστόσο, γίνεται σαφές πως και τα λιμάνια οφείλουν να πραγματοποιήσουν σχετικές επενδύσεις. Ενδεικτικά αναφέρεται πως μόνο ένα λιμάνι σε ολόκληρη τη Μεσόγειο -το λιμάνι της Βαρκελώνης- διαθέτει δυνατότητα πλήρους ηλεκτροδότησης των πλοίων στα λιμάνια (cold-ironing), υποδομή που είναι απαραίτητη για την πορεία προς την απανθρακοποίηση.

Τα παραπάνω συζητήθηκαν στο πλαίσιο εκδήλωσης που διοργάνωσε η MSC Cruises υποδέχθηκε χθες, Κυριακή 7 Μαΐου 2023, στο κρουαζιερόπλοιο MSC Musica, στο λιμάνι του Πειραιά, παρουσία 200 περίπου μελών της ελληνικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

Ο κ. Angelo Capurro, Εκτελεστικός Διευθυντής της MSC Cruises
Ο κ. Angelo Capurro, Εκτελεστικός Διευθυντής της MSC Cruises

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Angelo Capurro, Εκτελεστικός Διευθυντής της MSC Cruises για τις Νέες Αναδυόμενες Αγορές, δήλωσε: «Όταν πέρυσι κάναμε για πρώτη φορά τον Πειραιά βάση για ένα από τα πλοία μας, το MSC Lirica, είχαμε πει ότι για τη θερινή περίοδο του 2023 θα αυξάναμε τη χωρητικότητά μας ώστε να ανταποκριθούμε στην αύξηση της ζήτησης τόσο από τους Έλληνες ταξιδιώτες όσο και από τους διεθνείς επισκέπτες. Το MSC Musica εκπληρώνει αυτόν τον στόχο και είμαστε πολύ σίγουροι ότι θα έχουμε μια επιτυχημένη σεζόν κρουαζιέρας και ότι θα καλωσορίσουμε πολλούς ταξιδιώτες που αγαπούν την κρουαζιέρα αλλά και πολλούς που θα την ανακαλύψουν για πρώτη φορά».

«Το δρομολόγιο των επτά διανυκτερεύσεων είναι πολύ ελκυστικό τόσο για την εγχώρια αγορά, που μπορεί να εξυπηρετηθεί από το τοπικό λιμάνι, όσο και για ταξιδιώτες από το εξωτερικό που θα επιβιβαστούν στο πλοίο εδώ. Μπορούν όλοι να προσβλέπουν σε μια συναρπαστική και κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα, εκλεκτά εστιατόρια, ψυχαγωγία παγκόσμιας κλάσης, χαλαρωτικά μπαρ και lounge, ψώνια σε μπουτίκ, ένα χαλαρωτικό σπα και κλαμπ για παιδιά, από νήπια έως εφήβους», πρόσθεσε ο ίδιος και κατέληξε: «Υπάρχει, πολύ απλά, κάτι για να απολαύσουν όλοι».

Τα πακέτα «Stay & Cruise» της MSC Cruises, που κυκλοφόρησαν το 2022, θα είναι διαθέσιμα από τον Ιούλιο και θα περιλαμβάνουν την «Athens Experience», με δύο διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων στην πρωτεύουσα και μεταφορές από το αεροδρόμιο στο λιμάνι του Πειραιά για επισκέπτες που πετούν από το εξωτερικό για να επιβιβαστούν στο πλοίο για δρομολόγιο επτά διανυκτερεύσεων.

Η Ανατολική Μεσόγειος θα παίξει σημαντικό ρόλο στο πρόγραμμα δρομολογίων της MSC Cruises για το καλοκαίρι του 2023, με αριθμό-ρεκόρ επτά κρουαζιερόπλοιων να αναπτύσσονται στην περιοχή, εστιάζοντας κυρίως στην Ελλάδα και τα νησιά της.

Το MSC Sinfonia θα επισκεφθεί τον Πειραιά 20 φορές κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, με ταξίδια μεταξύ Ελλάδας, Κροατίας και Ιταλίας, ενώ άλλα πέντε πλοία του στόλου της εταιρείας –τα MSC Armonia, MSC Lirica, MSC Splendida, MSC Opera και MSC Divina– θα επισκέπτονται τα ελληνικά νησιά Κρήτη, Ρόδο, Κεφαλονιά, Μύκονο, Σαντορίνη, Κέρκυρα και Ζάκυνθο καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν. Τέλος, το MSC Poesia θα επισκεφθεί τον Πειραιά το Φθινόπωρο.

MSC Musica_Event_070523

Η σημασία της Ελλάδας επισημάνθηκε πρόσφατα από τον Εκτελεστικό Πρόεδρο της MSC Cruises, Pierfrancesco Vago, στην κεντρική ομιλία του σε συνέδριο στη Θεσσαλονίκη με την ιδιότητά του ως Προέδρου της Διεθνούς Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), του μεγαλύτερου συλλογικού φορέα της βιομηχανίας κρουαζιέρας στον κόσμο.

Ο κ. Vago αποκάλυψε ότι ο θετικός οικονομικός αντίκτυπος του τουρισμού κρουαζιέρας στην Ελλάδα ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο ευρώ και δημιούργησε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας στη χώρα, ενώ εξήγησε ότι τα μεγαλύτερα οικονομικά οφέλη για τους προορισμούς προκύπτουν από το homeporting.

«Στην Ελλάδα σήμερα, τα οικονομικά οφέλη από τους τουρίστες που φτάνουν στις ακτές της χώρας με κρουαζιερόπλοια είναι ήδη υψηλότερα από ό,τι το 2019. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο σπουδαίο έργο των τοπικών αρχών για την αύξηση της δραστηριότητας homeporting στην Ελλάδα», είπε ο κ. Vago.

«Το homeporting φέρνει τα σημαντικότερα οικονομικά οφέλη για οποιονδήποτε προορισμό. Αυξάνει τον χρόνο που περνούν οι τουρίστες στη στεριά, τόσο πριν όσο και μετά την κρουαζιέρα, καθώς και τη ζήτηση για καταλύματα. Υπάρχουν επίσης τα οφέλη των δαπανών των επιβατών κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών, του φαγητού, της ψυχαγωγίας και των αγορών», πρόσθεσε ο ίδιος.

«Κάθε τουρίστας κρουαζιέρας ξοδεύει συνήθως περισσότερα από 400 ευρώ στο λιμάνι επιβίβασης, ενώ το ποσό στα λιμάνια που επισκέπτεται κατά τη διάρκεια του δρομολογίου του πλοίου εκτιμάται ότι είναι τουλάχιστον 100 ευρώ ανά επιβάτη. Οι προμήθειες, η συντήρηση και ο ανεφοδιασμός των πλοίων μας με καύσιμα προσθέτουν, επίσης, περισσότερες θέσεις εργασίας στα λιμάνια βάσης», συμπλήρωσε.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο κ. Vago πρόσθεσε ότι 6 στους 10 ταξιδιώτες κρουαζιέρας επιστρέφουν στη συνέχεια για μεγαλύτερη διαμονή στους προορισμούς που επισκέφθηκαν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, κάτι που δημιουργεί ευκαιρίες για τις τοπικές επιχειρήσεις να αναπτύξουν και να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε νέο, ευρύτερο κοινό.

Και ο κ. Vago κατέληξε: «Η Ελλάδα έχει τώρα μια εξαιρετική ευκαιρία να ενισχύσει τη θέση της ως κόμβος κρουαζιέρας στην περιοχή».
Σχετικά με τo MSC Musica

Το MSC Musica, με 16 καταστρώματα, προσφέρει μια ξεχωριστή εμπειρία κρουαζιέρας με επίκεντρο την κομψότητα, την άνεση και τη φιλοξενία, σε 1.275 καμπίνες επισκεπτών. Το κεντρικό φουαγιέ του πλοίου έχει έναν καταρράκτη τριών επιπέδων και ένα διάφανο πιάνο που κρέμεται σε ένα κρυστάλλινο δάπεδο πάνω από μια πισίνα με λαμπερά νερά.

Υπάρχει μια επιλογή από οκτώ εσωτερικά και δύο εξωτερικά σαλόνια και μπαρ, τέσσερα εστιατόρια, τρεις πισίνες, ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης, εμπορικά καταστήματα, μια βιβλιοθήκη, μια αίθουσα παιχνιδιών, ενώ για τις οικογένειες υπάρχει ειδικός χώρος για παιδιά όλων των ηλικιών με ειδικά κλαμπ για νήπια αλλά και έφηβους. Στο Teatro La Scala προσφέρεται ζωντανή ψυχαγωγία, ενώ διατίθεται πλούσιο σπα για όσους επιθυμούν να χαλαρώσουν.

Οι προδιαγραφές του MSC Musica

Όνομα πλοίου: MSC Musica
Μικτή χωρητικότητα: 92.409 GT
Μέγιστη χωρητικότητα επιβατών: 3.223
Μέλη πληρώματος: 1.014
Αριθμός καμπινών: 1.275
Μήκος / Δοκός / Ύψος: 293,8 μ. / 32,2 μ. / 59,64 μ.
Μέγιστη ταχύτητα: 23 κόμβοι

Σχετικά με την MSC Cruises

Η MSC Cruises είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιέρας στον κόσμο, καθώς και ο ηγέτης στην Ευρώπη, τη Νότια Αμερική, τη Μέση Ανατολή και τη Νότια Αφρική, με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και τη μεγαλύτερη χωρητικότητα σε λειτουργία από οποιονδήποτε άλλο παίκτη. Είναι επίσης η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία κρουαζιέρας παγκοσμίως, με ισχυρή παρουσία στις αγορές της Καραϊβικής, της Βόρειας Αμερικής και της Άπω Ανατολής.

Με έδρα τη Γενεύη της Ελβετίας, η MSC Cruises είναι μία από τις δύο εταιρείες που ανήκουν στο τμήμα κρουαζιέρας του MSC Group, του κορυφαίου ιδιωτικού ομίλου ναυτιλίας και logistics με έδρα την Ελβετία και με πάνω από 300 χρόνια ναυτικής κληρονομιάς. Η MSC Cruises διαθέτει έναν σύγχρονο στόλο 19 πλοίων σε συνδυασμό με ένα σημαντικό παγκόσμιο επενδυτικό χαρτοφυλάκιο νέων πλοίων. Ο στόλος προβλέπεται να αυξηθεί σε 23 κρουαζιερόπλοια έως το 2025, με επιλογή για έξι ακόμη παραγγελίες πλοίων έως το 2030.

Η MSC Cruises προσφέρει μια πλούσια, καθηλωτική και ασφαλή εμπειρία κρουαζιέρας εμπνευσμένη από την ευρωπαϊκή κληρονομιά της εταιρείας, όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν διεθνή γεύματα, ψυχαγωγία παγκόσμιας κλάσης, βραβευμένα οικογενειακά προγράμματα και την πιο πρόσφατη φιλική προς τον χρήστη τεχνολογία επί του σκάφους. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα δρομολόγια και την εμπειρία στα πλοία της MSC Cruises, δείτε εδώ.

Η MSC Cruises έχει δεσμευτεί εδώ και καιρό σε περιβαλλοντικές πολιτικές με μακροπρόθεσμο στόχο να επιτύχει μηδενικές εκπομπές άνθρακα από τις δραστηριότητές της έως το 2050. Η εταιρεία κάνει επίσης σημαντικές επενδύσεις σε περιβαλλοντικές τεχνολογίες επόμενης γενιάς, με στόχο να υποστηρίξει την ταχεία ανάπτυξη και διαθεσιμότητά τους σε ολόκληρο τον κλάδο. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την περιβαλλοντική δέσμευση της εταιρείας, δείτε εδώ.

Τέλος, για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το Ίδρυμα MSC, το όχημα του Ομίλου MSC για την προώθηση των δεσμεύσεών του σε ό,τι αφορά στις ανθρωπιστικές και πολιτιστικές του δραστηριότητες, δείτε εδώ.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αντίδοτο» για τα Rafale εξακολουθεί να ψάχνει η Τουρκία: Ανοιχτό το ενδιαφέρον για Typhoon Eurofighter

*Του Κώστα Σαρικά Παρά την απόκτηση 40 καινούργιων μαχητικών F-16 Viper και την αναβάθμιση ακόμη 79 στην ίδια διαμόρφωση φαίνεται ότι τα Rafale της Πολεμικής μας Αεροπορίας εξακολουθούν να παραμένουν ο μεγάλος «πονοκέφαλος» της Άγκυρας. Πόσο μάλλον όταν η πολιτική και στρατιωτική

Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: «Δεν είναι αρκετά τα πλοία», προειδοποιεί ο Υποναύαρχος Γρυπάρης

Μετά την απόσυρση της γερμανικής φρεγάτας Hessen, η ευρωπαϊκή επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ» (EUNAVFOR ASPIDES) στην Ερυθρά Θάλασσα θα δυσκολευτεί να φέρει εις πέρας τις αποστολές της. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Spiegel», ο Έλληνας διοικητής της επιχείρησης, υποναύαρχος Βασίλειος Γρυπάρης ,

Η πολιτική οικονομία της δημογραφικής παρακμής

I. Δύο προσεγγίσεις για την σχέση δημογραφίας και ανάπτυξης Στην οικονομική φιλολογία η μελέτη των σχέσεων μεταξύ δημογραφίας και ανάπτυξης είναι περιορισμένη. Οι υφιστάμενες εργασίες δεν είναι πολλές και, πέραν από την κλασσική θεωρία του «δημογραφικού μερίσματος» (demographic dividend) έχουν

Τουρισμός: Οι δημοφιλείς πόλεις της Ευρώπης με τους περισσότερους πορτοφολάδες

Καθώς πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά στο να κανονίσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές, είναι δυστυχώς σημαντικό να θυμόμαστε ότι δεν είναι όλοι όσοι συναντάμε στα ταξίδια μας καλοπροαίρετοι. Μια νέα μελέτη της βρετανικής εταιρείας ταξιδιωτικής ασφάλισης QuoteZone ανέδειξε ότι πολλοί δημοφιλείς ευρωπαϊκοί προορισμοί αποτελούν…

Μετάβαση στο περιεχόμενο