«Ο ΟΛΘ είναι το μεγαλύτερο εξαγωγικό λιμάνι της χώρας», υποστήριξε ο Σ. Θεοφάνης. Επιπλέον έργα στο συμβατικό λιμάνι

Πέραν των υποχρεωτικών επενδύσεων που αφορούν στην επέκταση του 6ου προβλήτα, η νέα διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης προσανατολίζεται σε επιπλέον έργα στο συμβατικό λιμάνι.Ωστόσο, για να καταστούν αυτά υλοποιήσιμα, θα πρέπει να εξασφαλιστεί η απαιτούμενη χρηματοδότηση από κοινοτικούς πόρους, όπως δήλωσε, στο πλαίσιο της τοποθέτησής του στο 3ο Thessaloniki Summit, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Σωτήρης Θεοφάνης.Αναλύοντας το επενδυτικό πλάνο της διοίκησης, ο κ. Θεοφάνης τόνισε ότι το «λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το μοναδικό ελληνικό λιμάνι με μεγάλη κίνηση συμβατικού φορτίου (γενικού φορτίου και χύδην).Είναι επίσης το μεγαλύτερο εξαγωγικό λιμάνι της χώρας, κυρίως για τα αγροτοβιομηχανικά προϊόντα».Στη συνέχεια, συμπλήρωσε ότι «υπάρχουν μεγάλοι στρατηγικοί πελάτες στις γειτονικές χώρες (ΠΓΔΜ, Σερβία, Βουλγαρία, Κόσσοβο), που είναι και accounts, σε σχέση με το χύδην και το γενικό συμβατικό φορτίο. Επίσης, υπάρχουν πολύ μεγάλοι πελάτες στη Β. Ελλάδα που εξυπηρετούνται».Σημειώνεται ότι ο επικεφαλής του ΟΛΘ, σε πρόσφατη ημερίδα που έγινε για τα εμπορευματικά κέντρα, είχε επισημάνει ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης δεν στηρίζεται τόσο στα εμπορευματοκιβώτια, αλλά περισσότερο στην διακίνηση χύδην και ξηρού φορτίου.Για το λόγο αυτό, η Θεσσαλονίκη χρειάζεται ένα σχετικά μικρό Εμπορευματικό Κέντρο «το οποίο δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο από 50 – 60 στρέμματα».Υπογράμμισε δε ότι επιδίωξη αποτελεί η δημιουργία κέντρων εφοδιαστικής σε κομβικές γειτονικές χώρες που τροφοδοτούνται από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπως Σκόπια, Σόφια και Βελιγράδι.

metaforespress.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα: Ο Μητσοτάκης, τα κοινοτικά κονδύλια και μια εθνική επιτυχία – Άρθρο παρέμβαση

Την Τετάρτη το ΚΥΣΕΑ έλαβε μια απόφαση που μπορεί να χαρακτηριστεί εθνική επιτυχία. Έδωσε το ΟΚ να δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία (Joint Venture) με την συμμετοχή της Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ)  και της  του τσεχικού Czechoslovak Group (CSG). Η νέα αυτή εταιρεία θα παράγει οβίδες όλων των

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές «σαρώνουν» τις παραγγελίες νέων τάνκερ το 2024

Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν τον πρώτους μήνες του 2024 οι παραγγελίες τάνκερ διεθνώς, με τους Έλληνες εφοπλιστές να πρωταγωνιστούν. Σύμφωνα με την Rebecca Galanopoulos Jones, αναλύτρια της Veson Nautical, μέχρι στιγμής φέτος, έχουν προστεθεί 104 τάνκερ στο παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών, έναντι 79 την ίδια περίοδο πέρυσι, αύξηση

C-130J vs C-390 Millenium: Μάχη «γιγάντων» για το επόμενο μεταφορικό της Πολεμικής Αεροπορίας

*Του Κώστα Σαρικά Μπορεί το Αεροπορικό Επιτελείο, με δεδομένη και την οικονομική στενότητα, να έχει αποφασίσει ότι τα επόμενα χρόνια οι ανάγκες σε μεταφορικά αεροσκάφη θα καλύπτονται από το στόλο των C-130 αλλά και τα μικρότερα αλλά εξαιρετικά αξιόπιστα και πολύ πιο

Σταύρωση και δημοκρατία

Τι είναι η δημοκρατία; Επικοινωνία και συναίνεση; Ή αγωνιστικός πλουραλισμός και θεσμοποιημένη αντιπαλότητα; Η δεύτερη θεώρηση τονίζει ότι το άνθος της δημοκρατίας θάλλει στο μεταφυσικό κενό, στην άρνηση να βρούμε τελεσίδικο νόημα στον κόσμο και στον δημιουργό του, κατά τρόπο

Μετάβαση στο περιεχόμενο