Intercargo: καμία απώλεια ζωής το 2023

Ολοένα και μεγαλύτερη ασφάλεια καταγράφεται στους κόλπους της εμπορικής ναυτιλίας, με την πρόσφατη έκθεση της INTERCARGO «Bulk Carrier Casualty Report» να υπογραμμίζει θετικές εξελίξεις αναφορικά με τη βελτίωση του επιπέδου ασφαλείας στα πλοία της χύδην φορτηγού ναυτιλίας.

Ειδικότερα, υπάρχει μια ξεκάθαρη τάση μείωσης των ατυχημάτων τα τελευταία 10 έτη. Το 2023 (έτος στο οποίο εστιάζει η έκθεση) δεν σημειώθηκε καμία απώλεια bulk carrier και καμία απώλεια ζωής. Μάλιστα, τα δεδομένα αυτά αντικατοπτρίζουν στην πραγματικότητα ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση από ό,τι καταδεικνύουν μονομερώς οι απόλυτοι αριθμοί ατυχημάτων, δεδομένου ότι το τονάζ του στόλου έχει αυξηθεί κατά 20% την τελευταία δεκαετία.

Σημαντικοί κίνδυνοι στα bulk carriers παραμένουν η υγροποίηση φορτίων ή άλλες περιπτώσεις όπου καταγράφεται αυξημένη υγρασία στα μεταφερόμενα εμπορεύματα. Πρόκειται για τις περιπτώσεις με τον μεγαλύτερο κίνδυνο για την ανθρώπινη ζωή. Μάλιστα, σύμφωνα με τα δεδομένα της INTERCARGO, το 61,8% των απωλειών ζωής που έχουν σημειωθεί στα bulk carriers τα τελευταία δέκα έτη (55) οφείλονται σε τέτοιες περιπτώσεις. Παράλληλα, αναφορικά με την απώλεια πλοίων, οι προσαράξεις παραμένουν νούμερο ένα κίνδυνος.

Οι βελτιωμένες συνθήκες ασφαλείας φέρεται να οφείλονται στην αναθεώρηση του κανονιστικού πλαισίου που διέπει τις λειτουργίες των bulk carriers. Πέραν αυτού, η υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών και συστημάτων διαδραματίζει επίσης καίριο ρόλο.

Ο πρόεδρος της INTERCARGO, κ. Δημήτρης Φαφαλιός, σχολίασε μεταξύ άλλων: «Τα τελευταία στατιστικά δεδομένα αποτελούν ένα σημαντικό επίτευγμα, ειδικά εφόσον ληφθεί υπόψη η άνοδος του μεγέθους του στόλου των bulk carriers.

»Ωστόσο δεν υπάρχει περιθώρια για επανάπαυση. Κάθε απώλεια ζωής είναι τραγική και η ναυτιλιακή βιομηχανία πρέπει να δώσει μεγάλη προσοχή στα αίτια που αναλύονται στην έκθεση».

Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την έκθεση εδώ.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς η Ελλάδα κατάφερε το… Mission Impossible στο διάστημα

Όταν ο επικεφαλής των Εθνικών Προγραμμάτων Παρατήρησης Γης του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος(ESA), Γκουίντο Λεβρίνι, έμαθε πως η ελληνική Πολιτεία επιθυμεί να αποκτήσει τους δικούς της «δημόσιους» δορυφόρους και είδε τα πιεστικά χρονοδιαγράμματα του Ταμείου Ανάκαμψης και την ανάγκη για ολιστική

Έκρηξη σε beach bar στη Μεσσηνία

Στο σύζυγο της Ολυμπιονίκη Φανής Χαλκιά ανήκει το beach bar στο οποίο σημειώθηκε έκρηξη σε παραλία της Μεσσηνίας. Μάλιστα σύμφωνα με το MEGA o σύζυγος της Φανής Χαλκιά, Λούης Καραμάνος, αυτήν την ώρα νοσηλεύεται στη ΜΕΘ μετά από επεισόδιο ανευρύσματος. Όπως

Η ελληνική ναυτιλία (ξανά) πρωταθλήτρια απασχόλησης στις θαλάσσιες μεταφορές

Οι θαλάσσιες μεταφορές συνεχίζουν να αποτελούν θελκτική επιλογή για την οικοδόμηση καριέρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με 297.000 ανθρώπους ηλικίας 15 έως 64 ετών να απασχολούνται στον κλάδο το 2023. Τα εν λόγω επίπεδα συνιστούν άνοδο σε ετήσια βάση, της τάξεως

Π.Ο.Ε.Σ.: Ενοποίηση Μετοχικών Ταμείων ΕΔ

ΘΕΜΑ:   Ενοποίηση Μετοχικών Ταμείων ΕΔ ΣΧΕΤ. :   α.  Υπ’ αριθμ. πρωτ. 849/2023 έγγραφό μας β.   Υπ’ αριθμ. πρωτ. 393/2024 έγγραφό μας Κύριε Υπουργέ. Η Ομοσπονδία μας τους τελευταίους μήνες αναδεικνύει σθεναρά και με στοιχεία το μείζον ζήτημα της ενοποίησης των Μετοχικών Ταμείων των ΕΔ,

Μετάβαση στο περιεχόμενο