Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες στη Λευκάδα

Δύο άδειες για πλωτές εξέδρες εγκρίθηκαν από τους αρμόδιους φορείς, προς τοποθέτηση σε θαλάσσιες περιοχές της Λευκάδας.

Ειδικότερα, η Γενική Γραμματεία Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, ενέκρινε την τοποθέτηση πλωτής εξέδρας, συνολικού εμβαδού 60 τ.μ. στη θέση Μεγάλο Αυλάκι Νυδρίου Λευκάδας, με σκοπό τη χρήση της για την πρόσδεση σκαφών, για λογαριασμό της εταιρείας HEAVENLY DOCK E.E., για εποχιακή χρήση μέχρι 6 μηνών. Η πρόσβαση από και προς την πλωτή εξέδρα, θα γίνεται μέσω διαδρόμου σύνδεσης συνολικής επιφάνειας 7,20 τ.μ. με απλή έδραση στο βυθό.

Σημειώνεται ότι σε περίπτωση ανεύρεσης αρχαίων ή πολιτιστικής φύσης αντικειμένων κατά την διάρκεια των εργασιών τοποθέτησης της πλωτής εξέδρας, οι υπεύθυνοι του έργου οφείλουν να τις διακόψουν και να ειδοποιήσουν αμέσως την Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων, προκειμένου να προβεί σε ενέργειες των αρμοδιοτήτων της.

Παράλληλα, η Γενική Γραμματεία Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, ενέκρινε την τοποθέτηση πλωτής εξέδρας, συνολικού εμβαδού 30 τ.μ. στη θαλάσσια περιοχή Νικιάνας Λευκάδας, με σκοπό την χρήση της για την πρόσδεση σκαφών, για λογαριασμό της κας ΓΡΑΨΑ Αγνής και για εποχιακή χρήση μέχρι 6 μηνών. Η πρόσβαση από και προς την πλωτή εξέδρα, θα γίνεται μέσω διαδρόμου σύνδεσης συνολικής επιφάνειας 7,20 τ.μ. με απλή έδραση στο βυθό.

Σημειώνεται ότι δεν επιτρέπεται η χρήση της πλωτής εξέδρας για εγκατάσταση και λειτουργία εστιατορίων ή κέντρων αναψυχής, ούτε δύναται να εξυπηρετεί θέσεις μόνιμου ελλιμενισμού σκαφών ή διαφημιστικούς σκοπούς.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ιστορία της Διώρυγας της Κορίνθου

Η Διώρυγα της Κορίνθου υπήρξε ένα κατασκευαστικό όνειρο – πρόκληση που κράτησε 2.300 χρόνια. Λόγω της γεωγραφικής της θέσης, η «Άφνειος Κόρινθος» αναδείχθηκε από την αρχαιότητα σε σπουδαίο ναυτικό, εμπορικό και πολιτιστικό κέντρο. Η δυσκολία στη μεταφορά των εμπορευμάτων δια

Ευγένιος Ευγενίδης (22/12/1882-23/4/1954)

Ο εφοπλιστής Ευγένιος Ευγενίδης είναι ευρύτερα γνωστός για το φιλανθρωπικό του έργο και ιδιαίτερα για το Ευγενίδειο Ίδρυμα που ίδρυσε με κληροδότημά του στην Αθήνα, με σκοπό την προαγωγή της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Ο Ευγένιος Ευγενίδης γεννήθηκε

«Η απαξίωση του λιμανιού του Βόλου»*

«Η κακοκαιρία Daniel, που έπληξε τον περασμένο Σεπτέμβρη τη Θεσσαλία με τα έντονα καταστροφικά πλημμυρικά φαινόμενα, πέραν της τεράστιας καταστροφής των αγροτικών εκτάσεων και των περιουσιών των Θεσσαλών και στους τέσσερις νομούς, απέδειξε την έλλειψη σχεδιασμού και εκτέλεσης αντιπλημμυρικών έργων

«Ναυάγησε» η προμήθεια 4 σκαφών για το Λιμενικό από τους Ιταλούς

Παρά τις αλλεπάλληλες παρατάσεις που έλαβε και τις προσπάθειες του υπουργού Ναυτιλίας Χρήστου Στυλιανίδη αλλά και του προκατόχου του Γιάννη Πλακιωτάκη, ο ιταλικός ναυπηγικός όμιλος Cantiere Navale Vittoria Spa, που είχε επικρατήσει στον προ τριετίας διαγωνισμό για την προμήθεια έως και τεσσάρων παράκτιων

Μετάβαση στο περιεχόμενο