Αυστραλία: Εκατοντάδες επιβάτες κρουαζιερόπλοιου εγκλωβισμένοι και οργισμένοι εξαιτίας ενός μύκητα

Ένας μύκητας ανέτρεψε τα σχέδια εκατοντάδων επιβατών του κρουαζιερόπλοιου «Viking Orion» καθώς οι αυστραλιανές αρχές θεώρησαν απαραίτητο να απαγορεύσουν τον ελλιμενισμό του στην Αδελαΐδα.

Σε εφιάλτη έχουν εξελιχθεί οι διακοπές για εκατοντάδες επιβάτες που εγκλωβίστηκαν στο κρουαζιερόπλοιο «Viking Orion», ανοικτά των ακτών της Αυστραλίας, καθώς άρχισε να αναπτύσσεται ένας μύκητας στο κύτος του πλοίου.

Το κρουαζιερόπλοιο δεν εξασφάλισε άδεια ελλιμενισμού στην Αδελαΐδα, αφού οι Αρχές ανακάλυψαν τον μύκητα «Biofoul», μια συσσώρευση μικροοργανισμών, φυτών, φυκιών ή μικρού ζώου που είναι «δυνητικά επιβλαβής».

Το υπουργείο Αλιείας της Αυστραλίας είπε ότι η διαχείριση του Biofoul είναι μια «κοινή πρακτική για όλα τα διεθνή σκάφη που έχουν αφιχθεί» και ξεκαθάρισε ότι το κρουαζιερόπλοιο έπρεπε να καθαριστεί προκειμένου να αποφευχθεί η «μεταφορά επιβλαβών θαλάσσιων οργανισμών» στα αυστραλιανά ύδατα.

«Επαγγελματίες δύτες επιστρατεύθηκαν από την ιδιοκτήτρια εταιρεία για να καθαρίσουν το κύτος, ενώ βρισκόταν αγκυροβολημένο ανοικτά των αυστραλιανών ακτών», πρόσθεσε.

Όπως μεταδίδει το BBC, δεν δόθηκε άδεια ελλιμενισμού στο κρουαζιερόπλοιο ούτε στο Κράιστσερτς της Νέας Ζηλανδίας, ούτε στο Ντούνεντιν αλλά ούτε και στο Χόμπαρτ.

Ο επιβάτης Kenn Heydrick, ανέφερε ότι από τις 26 Δεκεμβρίου δεν έχει επιτραπεί στον ίδιο και στους συνταξιδιώτες του να κατεβούν από το κρουαζιερόπλοιο σε τέσσερις προγραμματισμένες στάσεις, ενώ η επόμενη είναι για τις 4 Ιανουαρίου στο Σίδνεϊ.

«Η απογοήτευση και η οργή αυξάνονται μεταξύ των επιβατών. Οι περισσότεροι προσπαθούν να αξιοποιήσουν όσο μπορούν καλύτερα την παρατεταμένη παραμονή στη θάλασσα, αλλά περιμέναμε με αδημονία να κατεβούμε στα τέσσερα λιμάνια, κι αυτό είναι που μας λείπει περισσότερο», τόνισε.

Μια επιβάτιδα χαρακτήρισε στο Twitter την κρουαζιέρα «ταξίδι από την Κόλαση». «Έκλαιγα συνέχεια τόσο για την οικονομική ζημιά -δύο χρόνια αποταμίευα για αυτή την κρουαζιέρα- όσο και για την απώλεια των αναμνήσεων και των εμπειριών», σημείωσε.

Η διαχειρίστρια εταιρεία Viking παραδέχτηκε ότι «περιορισμένη ποσότητα τυπικής θαλάσσιας ανάπτυξης» -όπως χαρακτηρίζει το Biofoul- απομακρύνεται από το κύτος του πλοίου και είπε ότι αυτό είχε ως αποτέλεσμα το σκάφος να «χάσει αρκετές στάσεις σε αυτό το δρομολόγιο». Ωστόσο, ανέφερε πως το κρουαζιερόπλοιο αναμένεται να πλεύσει προς την πόλη της Μελβούρνης τις επόμενες ώρες, όπου θα ελλιμενιστεί.

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θαλάσσιος υβριδικός πόλεμος στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο: Η απειλή και τα αντίμετρα της ελληνικής αποτροπής

Ο Θαλάσσιος Υβριδικός Πόλεμος (Maritime Hybrid Warfare – MHW) αναγνωρίζεται από το ΝΑΤΟ ως η νέα παγκόσμια ανερχόμενη απειλή, με την Ελλάδα να τον υφίσταται ήδη από την Τουρκία, η οποία, καθώς εξελίσσεται σε «ανεξέλεγκτο κράτος», μπορεί να εφαρμόσει τις

Τιμητική βράβευση της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ από τη Λέσχη Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος

Δηλώσεις  της κα. Μελίνας Τραυλού  κατά τη διάρκεια τιμητικής βράβευσης της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ από τη Λέσχη Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος, «Για την ελληνική ναυτιλιακή μας οικογένεια, αποτελεί εθνικό καθήκον να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες του Λιμενικού Σώματος. Να προσφέρουμε στο εξαίρετο ανθρώπινο δυναμικό

Παναγιωτόπουλος: Αφήστε τις Ένοπλες Δυνάμεις έξω από την πολιτική αντιπαράθεση – Τι είπε για Α/ΓΕΕΘΑ και προσωπικό ΕΔ

Να αφήσει τις Ένοπλες Δυνάμεις έξω από την πολιτική αντιπαράθεση κάλεσε τον ΣΥΡΙΖΑ ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Παναγιωτόπουλος, που ανέβηκε στο βήμα της ολομέλειας κατά τη συζήτηση της πρότασης δυσπιστίας. Ο κ. Παναγιωτόπουλος μίλησε και για τις σχέσεις του με τον αρχηγό

Η ΛΑΡΚΟ και οι φορολογούμενοι

Η ΛΑΡΚΟ είναι εταιρεία παραγωγής σιδηρονικελίου με ένα μεταλλουργικό εργοστάσιο στη Λάρυμνα Φθιώτιδας και ορυχεία στις περιοχές της Εύβοιας, του Νέου Κόκκινου Βοιωτίας, την Καστοριά και τα Σέρβια Κοζάνης.  Από το 1963 έως το 1982 λειτούργησε ως ιδιωτική επιχείρηση.  Αλλά