Αγαπητό προεδρείο της ΠΟΕΠΛΣ , θα έπρεπε να ξέρετε οτι κι αν στο τέλος δεν μπορέσουμε να βρούμε τον (ανακοίνωση) παπά, οτι ξέρουμε ποιοι είναι οι παπατζήδες…..

Από email

Πραγματοποίησαν στην ΠΟΕΠΛΣ πριν λιγες ήμερες διοικητικό συμβούλιο για να αποφασίσουν τη στήριξη η οχι του άρθρου που αφορά στην αύξησή των αρμοδιοτήτων του ΛΣ αναφορικά με τον αιγιαλό και παραλία .

Η απόφαση όπως γνωρίζουμε ήταν το άρθρο να μη στηριχθεί αν δεν διευθετηθεί το ζήτημα της αύξησης των οργανικών θέσεων και νέων προσλήψεων .

Την επόμενη μέρα άκουσαν οτι ο Αρχηγός θύμωσε με κάποιες ενώσεις της ΠΟΕΠΛΣ και την ΠΕΑΛΣ που έκαναν δημόσια , αρνητική κατά την άποψή του ανακοίνωση, και το προεδρείο της ΠΟΕΠΛΣ βρήκε την ευκαιρία να μπει στο γραφείο του Αρχηγού ελπίζοντας σε lt;lt;παρακάλιαgt;gt; του Αρχηγού να στηρίξουν το άρθρο το οποίο είναι δικής του έμπνευσης .

Κι όμως την πάτησαν .

Ο Αρχηγός φανερά ενοχλημένος και εκνευρισμένος τους έπιασε στο μπλα μπλα , κάτι δεν είναι έτσι , κάτι αυτό εννοώ ,κάτι θα κάνουμε προσλήψεις , κάτι το άρθρο βοηθά κάποια στιγμή να αυξηθούν οι οργανικές , κάτι πάρτε ένα γλυκό , κάτι πιείτε την πορτοκαλάδα σας ….. τελικά εκμεταλλευόμενος και την άγνοια τους περί των αρμοδιοτήτων του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. που ασκούνται και στον αιγιαλό και την παραλία, όπως οι έννοιες των όρων αυτών καθορίζονται στο ν. 2971/2001 (Α’ 285) , ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΠΕΙΣΕ …!

Έφυγε λοιπόν το προεδρείο της ΠΟΕΠΛΣ από το γρ. του ΑΛΣ τρισευτυχισμένο για την καλή του σχέση με τον ΑΛΣ και σίγουρο οτι έστω και στα λόγια υπάρχουν προθέσεις αύξησης οργανικών θέσεων και από τότε παίζουν με την ανακοίνωση τους το «εδώ (ανακοίνωση) παπάς, εκεί (ανακοίνωση)παπάς, που είναι ο (ανακοίνωση) παπάς» .

ΑΦΑΝΤΟΙ .

Αγαπητοί μας , θα έπρεπε να ξέρετε ότι κι αν στο τέλος δεν μπορέσουμε να βρούμε τον (ανακοίνωση) παπά, το σίγουρο είναι οτι ξέρουμε ποιοι είναι οι παπατζήδες.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο