Άλλα λένε στο Δημοτικό Συμβούλιο άλλα είπαν στο ΤΑΙΠΕΔ για το λιμάνι της Χίου


Σε ένα ακόμη ναυάγιο της Δημοτικής Αρχής Βουρνού
εξελίσσεται το ζήτημα του Master Plan του Λιμένα της Χίου, αφού εκτός
της αναβολής λήψης απόφασης στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο, ο «π»
αποκαλύπτει έγγραφο του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Αντώνη Κέφη προς
το ΤΑΙΠΕΔ με το οποίο ενημέρωνε – ενώ ήταν σε εξέλιξη το master plan-
ότι ο Δήμος δεν σχεδιάζει τουριστική μαρίνα στο νότιο τμήμα του Λιμένα,
πριν καν το Δημοτικό Συμβούλιο αποφασίσει για κάτι τέτοιο.

Τι ειπώθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο

Στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου οι Σύμβουλοι
κλήθηκαν να εγκρίνουν την πρώτη φάση του master plan του κεντρικού
Λιμένα της Χίου. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ο Δήμαρχος Μανώλης
Βουρνούς διατύπωσε την άποψη ότι μέσα στο Master Plan πρέπει να
συμπεριληφθεί και το νότιο τμήμα του Λιμένα της Χίου με σκοπό τη
δημιουργία μαρίνας στην περιοχή του ξενοδοχείου Χανδρής για τη φιλοξενία
σκαφών αναψυχής.

Ωστόσο η Τεχνική Υπηρεσία διά του Λευτέρη Παπαλάνη ξεκαθάρισε ότι δεν
μπορεί να συνεχίσει στη δεύτερη φάση του Master Plan αν δεν έχει σαφή
στοιχεία για το είδος και τη χωρητικότητα αυτής της μαρίνας, καθώς και
τη σύμφωνη γνώμη του ΤΑΙΠΕΔ. Έτσι αποφασίστηκε ο πρόεδρος του Λιμενικού
Ταμείου Αντώνης Κέφης, να διαβουλευτεί με το ΤΑΙΠΕΔ για τη δημιουργία
ανοιχτής μαρίνας στο νότιο τμήμα του Λιμένα της Χίου ανεξάρτητα από το
ποιος θα είναι ο διαχειριστής της.

Το έγγραφο Κέφη στο ΤΑΙΠΕΔ

Το μέγεθος όμως της φαρσοκωμωδίας αποκαλύπτεται σε όλο της το
μεγαλείο, αφού την ίδια στιγμή που ο Δήμος καλεί σε δήθεν διαβούλευση το
ΤΑΙΠΕΔ για το νότιο Τμήμα της μαρίνας, έρχεται στο φως της δημοσιότητας
έγγραφο του Διαδημοτικού Λιμενικού Ταμείου προς το ΤΑΙΠΕΔ στις
19/9/2018 (δηλαδή ενώ υποτίθεται ότι βρισκόταν σε εξέλιξη η πρώτη φάση
του Master Plan), με το οποίο ο Αντώνης Κέφης παρείχε διαβεβαιώσεις στη
διοίκηση του Ταμείου ότι δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός του Δήμου για
μαρίνα στο λιμάνι της Χίου.

Στο με αριθμό πρωτοκόλλου 2664 έγγραφο προς το ΤΑΙΠΕΔ ο κ. Κέφης απαντούσε ότι:

«[τ]ο ΔΛΤ Χίου δεν έχει αιτηθεί έγκριση χωροθέτησης
κανενός τουριστικού λιμένα (μαρίνα/καταφύγιο/αγκυροβόλιο) στη νήσο Χίο,
ούτε έχει σχεδιάσει να αιτηθεί. Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι δεν είναι
στον προγραμματισμό του ΔΛΤ Χίου, στο άμεσο μέλλον, να μελετήσει
χωροθέτηση τουριστικού λιμένα, χωρίς αυτό να προκαταλαμβάνει αποφάσεις
επόμενων Διοικητικών Συμβουλίων

Όπως εξηγεί στον «π» στέλεχος του ΤΑΙΠΕΔ: «Το ενδιαφέρον
του ΤΑΙΠΕΔ για τη δημιουργία μαρίνας εντός του λιμένα της Χίου είχε
άμεση συνάρτηση με την τιμή που θα κατέβαλαν οι ιδιώτες επενδυτές για τη
μαρίνα του Καστέλου. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, το τίμημα θα ήταν
μικρότερο αν υπήρχε τριγύρω άλλη ανταγωνιστική μαρίνα. Έτσι έπρεπε να
ρωτήσουμε το Λιμενικό Ταμείο αν υπάρχει τέτοιος σχεδιασμός και λάβαμε τη
διαβεβαίωση ότι δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός από την πλευρά του Δήμου
».

Το πώς τελικά Αντώνης Κέφης και Μανώλης Βουρνούς θα ζητήσουν τη
δημιουργία μαρίνας στο νότιο τμήμα του λιμένα όταν πριν 2 μήνες πριν –
ενώ ήταν σε εξέλιξη το master plan- διαβεβαίωναν ότι δεν υπάρχει αυτός ο
σχεδιασμός που τώρα οι ίδιοι ζητούν είναι απορίας άξιο.politischios.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βυζαντινή Χορωδία ΛΣ-ΕΛΑΚΤ στο αίθριο ΥΝΑΝΠ

Ενόψει των εορτών του Πάσχα, πραγματοποιήθηκε σήμερα εκδήλωση, στον αίθριο χώρο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με τίτλο ”Ιδού αναβαίνομεν εις Ιεροσόλυμα”. Στην εκδήλωση, με συντονιστή και σχολιαστή τον Ιερέα Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ. Πλωτάρχη Λ.Σ. (Ι) Δημήτριο Βαρσαμίδη, συμμετείχε

Πειραιάς: Εντοπίστηκε μεγάλη ποσότητα ακατέργαστης κοκαΐνης σε εμπορευματοκιβώτιο με λιπάσματα

Μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών στο λιμάνι του Πειραιά εντόπισαν τελωνειακοί ελεγκτές της ΑΑΔΕ. Ένα εμπορευματοκιβώτιο προερχόμενο από το Εκουαδόρ με τελικό προορισμό την Κροατία, δηλωμένο με φορτίο λιπασμάτων, δεσμεύτηκε ως ύποπτο για ύπαρξη ναρκωτικών ουσιών. Κατά τη διενέργεια ελέγχου από το αυτοκινούμενο όχημα Χ-ray, υπήρξε ένδειξη για ύπαρξη σάκων με υλικά

Οι προτεραιότητες των ευρωπαϊκών λιμανιών για την επόμενη πενταετία

Ενόψει των επικείμενων ευρωεκλογών, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Λιμένων (ESPO) θέτει τις προτεραιότητές του για την επόμενη πενταετία. Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι, περισσότερο από ποτέ, τα λιμάνια αποτελούν συντελεστές των φιλοδοξιών της Ευρώπης και του βιώσιμου, ψηφιακού, ανταγωνιστικού, ισχυρού και

Γιώργος Γεννηματάς: Πέρασαν 30 χρόνια από τον θάνατο του

Συμπληρώνονται φέτος 30 χρόνια από το θάνατο του σπουδαίου πολιτικού Γιώργου Γεννηματά,  ο οποίος έφυγε από τη ζωή σαν σήμερα, στις 25 Απριλίου του 1994. Γεννημένος στην Αθήνα το 1939, με καταγωγή από την Σύμη, σπούδασε στην σχολή Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου όπου ανέπτυξε σημαντική φοιτητική συνδικαλιστική δράση. Παντρεύτηκε την Κάκια Βέργου, με την οποία απέκτησε δύο κόρες, τη Φώφη, η οποία διετέλεσε πρόεδρος

Μετάβαση στο περιεχόμενο