Ανακοίνωση-ΒΟΜΒΑ: Η SAOS FERRIES αποσύρει από την Σαμοθράκη τα πλοία της

-Κατηγορεί τον Πρόεδρο του ΟΛΑ Χρήστο Δούκα ότι για λόγους εκδίκησης χρεώνει με υπέρογκα τέλη και μάλιστα αναδρομικά, για υπηρεσίες που δεν χρησιμοποιεί στα τρία πλοία της ΣΑΟΣ ΙΙ, ΣΑΟΝΗΣΟΣ και ΖΕΦΥΡΟΣ -Ενημέρωσε ήδη τους 4 βουλευτές και τους άλλους θεσμικούς και θα κάνει το ίδιο με τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και το νέο υπουργό Μαυτιλίας Φώτη ΚουβέληΤην απόφαση της εταιρείας να αποσύρει σταδιακά, ξεκινώντας από τις επόμενες ημέρες τα τρία πλοία που έχει στην ακτοπλοϊκή γραμή Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη, ανακοίνωσε πρν λίγο η SAOS FERRIES. Κατηγορεί ευθέως τον Πρόεδρο του ΟΛΑ Χρήστο Δούκα ότι για λόγους εκδίκησης χρεώνει με υπέρογκα τέλη και μάλιστα αναδρομικά, για υπηρεσίες που δεν χρησιμοποιεί στα τρία πλοία της ΣΑΟΣ ΙΙ, ΣΑΟΝΗΣΟΣ και ΖΕΦΥΡΟΣ. Κι αυτό επειδή ο ιδιοκτήτης της Φώτης Μανούσης του άσκησε κριτική για τις καθυστερήσεις στο υθέμα του λιμανιού Θέρμων.Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι ενημερώθηκαν ήδη οι θεσμικοί φορείς, οι τέσσερις βουλευτές του νομού και άλλοι, ενώ θα σταλεί επιστολή στο νέο υπουργό Ναυτιλίας Φώτη ΚΙουβέλη αλλά και στον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα για τον “πόλεμο” του ΟΛΑ και του Χρήστου Δούκα.Η ανακίνωση αναφέρει:Στο τέλος σχεδόν μιας ακόμη τουριστικής περιόδου για την Σαμοθράκη μας, που υποστηρίχθηκε για ΠΡΩΤΗ φορά με τέτοια πυκνότητα δρομολογίων από τα τρία πλοία της εταιρείας μας, η SAOS FERRIES εξαναγκάζεται να λάβει θλιβερές αποφάσεις.Την ερχόμενη Δευτέρα αναγκαζόμαστε να αποσύρουμε από την συγκοινωνία το ταχύπλοο «ΖΕΦΥΡΟΣ» και μια εβδομάδα αργότερα και το «ΣΑΟΝΗΣΟΣ», ενώ η παραμονή του ΣΑΟΣ 2 καθίσταται πλέον εντελώς αμφίβολη, ακόμη και με δεδομένη την επιδοτούμενη πολιτική του Υπουργείου.Την ώρα που η συγκοινωνία του νησιού, διεξάγεται εκ των πραγμάτων, με τις καλύτερες των προϋποθέσεων, που δεν ίσχυσαν ποτέ ξανά στο νησί, αναγκαζόμαστε να αποσύρουμε σταδιακά τα πλοία μας, μη δυνάμενοι να ανταποκριθούμε σε ξαφνικές οικονομικές υποχρεώσεις που τεχνηέντως και αυθαιρέτως προκαλεί η διοίκηση του Ο.Λ.Α., επιχειρώντας να καταφέρει την «χαριστική βολή» στην εταιρεία μας.Στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας, παραλάβαμε από τον Ο.Λ.Α., τιμολόγιο για υπηρεσίες που ουδέποτε χρησιμοποιήσαμε, για την περισυλλογή των ανακυκλώσιμων απορριμμάτων που παράγουν οι επιβάτες των πλοίων μας. Υποχρεούμαστε πλέον μετά από κάθε δρομολόγιο, να παραδίδουμε σε ιδιώτη εργολάβο που υπέγραψε προ πενταετίας σχεδόν σχετική σύμβαση με τον Ο.Λ.Α. και η οποία δεν ίσχυσε μέχρι σήμερα ποτέ, τις εφημερίδες, τα κουτάκια των αναψυκτικών και τις χαρτοπετσέτες που χρησιμοποιούν οι επιβάτες μας κατά την διάρκεια κάθε ταξιδιού. Ακόμη κι αν δεν χρησιμοποιούμε την υπηρεσία αυτή και παραδίδουμε τα απορρίμματα αυτά στον Δήμο Σαμοθράκης, (όπως κάναμε μέχρι σήμερα) μας υποχρεώνουν να πληρώνουμε τον ιδιώτη εργολάβο, χρεώνοντάς μας μάλιστα τις υπηρεσίες του, αναδρομικά και αυθαίρετα, από τον περασμένο Απρίλιο!Το κόστος αυτό επιβαρύνει τον προϋπολογισμό της εταιρείας μας, περίπου με 50.000 € ετησίως και για τα τρία πλοία μας, ακόμη και για το «ΖΕΦΥΡΟΣ» που δεν διαθέτει ούτε κυλικείο! Τελευταία έφτασαν στο σημείο να ζητήσουν από το Λιμεναρχείο Αλεξανδρούπολης να μας επιβάλει και επιπλέον πρόστιμα, επειδή δεν παραδίδουμε τα απορρίμματα των επιβατών στον εργολάβο, μετατρέποντας ΠΡΩΤΟΦΑΝΩΣ τις κρατικές υπηρεσίες, σε μηχανισμό εισπράξεων, για λογαριασμό ιδιωτών!Είναι περίεργη επίσης η απαίτησή τους, να παραδίδουμε τα απορρίμματα αυτά στην Αλεξανδρούπολη, όταν η έδρα της εταιρείας μας είναι στη Σαμοθράκη. Την ίδια ώρα, που επιβάλλονται οι υπέρογκες αυτές χρεώσεις, τα πλοία της εταιρείας μας, έχουν μεταβληθεί σε «σκουπιδιάρικα» του Δήμου, μεταφέροντας για όλο το καλοκαίρι με ειδικά δρομολόγια στην Αλεξανδρούπολη τα μεγάλα οχήματα – κοντέινερ της ΔΙΑΜΑΘ, χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση για τον Δήμο Σαμοθράκης, αλλά προκαλώντας μεγάλη αναστάτωση στον προγραμματισμό και τα κόστη της εταιρείας, προς όφελος του νησιού.Παράλληλα, η διοίκηση του Ο.Λ.Α. μας χρεώνει εδώ και χρόνια, ΕΚΤΟΣ από τα τέλη ελλιμενισμού και με κόστη για την κατανάλωση του ρεύματος και του νερού που χρησιμοποιούν τα πλοία μας όταν ελλιμενίζονται αλλά και ο οικίσκος έκδοσης εισιτηρίων. Μόνο που οι χρεώσεις αυτές πολλαπλασιάζονται περιέργως επί πέντε, από την πραγματική αξία του νερού και επί τρία, της πραγματικής αξίας του ρεύματος!Όταν η σημερινή διοίκηση του Ο.Λ.Α., ανέλαβε τα καθήκοντά της, σε σύσκεψη που έγινε με την συμμετοχή της εταιρείας μας, ο κ. Πρόεδρος δεσμεύτηκε παρουσία όλων και του απερχόμενου Προέδρου του Ο.Λ.Α. ότι αυτός ο τρόπος υπολογισμού των χρεώσεων θα αλλάξει άμεσα, επιτρέποντας στον ΔΕΔΔΗΕ να εγκαταστήσει μετρητή στα λιμάνια του Ο.Λ.Α., αποκλειστικά για τα πλοία μας. Αντιθέτως σήμερα, την ίδια τακτική χρεώσεων ακολουθούν συνεχίζοντας τις αυθαιρεσίες τους ανένδοτοι!Την ίδια στιγμή, οι υπόλοιποι χρήστες του Λιμένα Αλεξανδρούπολης όπως π.χ. το κατάστημα εστίασης που λειτουργεί εντός της ζώνης ευθύνης του ΟΛΑ, δικαιούται τα αυτονόητα, να πληρώνει δηλαδή την αξία του ρεύματος και του νερού που πραγματικά καταναλώνει, χωρίς «πολλαπλασιασμούς» επί τρία ή επί πέντε! Παράλληλα, ενώ καθημερινά αναζητούν και εφευρίσκουν τρόπους για να προκαλέσουν συνθήκες οικονομικής ασφυξίας στην εταιρεία μας, χαρίζουν ανείσπρακτα έσοδα του Ο.Λ.Α., σε άλλες πιο «φιλικές» εταιρείες στην διοίκηση, σαν να διαχειρίζονται το «μπακάλικο του πατέρα τους»!Είναι πλέον πασιφανές ότι η διοίκηση του Ο.Λ.Α. προσπαθεί δια των μεθόδων αυτών να ΕΚΔΙΚΗΘΕΙ όσους αρθρώνουν λόγο διαφορετικό και προσπαθούν με επιχειρήματα και προτάσεις να συμβάλλουν στην διόρθωση των κακώς κειμένων και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής των μόνιμων κατοίκων του νησιού, μεταξύ των οποίων είναι και οι οικογένειές μας. Κάθε πρόσωπο που μιλά για την ανυπαρξία υποδομών στα λιμάνια του Ο.Λ.Α., για την κατασπατάληση χρημάτων στο λιμάνι των Θέρμων χωρίς κανένα αποτέλεσμα, είναι «εχθρός» της διοίκησης και πρέπει να «πατάσσεται», να τιμωρείται και τελικά αποκαμωμένος να σωπαίνει. Δεν χρειάζονται ούτε τις τεκμηριωμένες προτάσεις μας, ούτε καν την άποψη της μοναδικής ναυτιλιακής εταιρείας του νησιού, που είναι σχεδόν μοναδικός σταθερός χρήστης των λιμανιών του Ο.Λ.Α., εδώ και τρεις δεκαετίες.Δεν θα περιμένουμε λοιπόν την επόμενη τιμωρία που θα εμπνευστεί η διοίκηση του Ο.Λ.Α. για να εκδικηθεί ακόμη σκληρότερα την εταιρεία μας. Άλλωστε όσα έκανε μέχρι σήμερα είναι ήδη αρκετά για να μας εξαναγκάσει στην σταδιακή απόσυρση των πλοίων μας, αρχής γενομένης από την Δευτέρα. Ενημερώσαμε πλήρως την θεσμική – πολιτική ηγεσία του νομού μας, όπως είχαμε ηθική υποχρέωση, πολλοί εκ των οποίων έδειξαν ευτυχώς ότι κατανοούν το μέγεθος του προβλήματος που αναίτια δημιουργήθηκε παρά την θέλησή μας.Θα καταφύγουμε επίσης, στα αρμόδια Υπουργεία, ενώ θα απευθυνθούμε και στον Πρωθυπουργό της χώρας, που θεωρούμε ότι σε καμία περίπτωση δεν ενισχύει τέτοιες πρακτικές και αγωνιά για την περιφερειακή ανάπτυξη, τουλάχιστον όσο εμείς, στο βορειοανατολικότερο άκρο της νησιωτικής Ελλάδας. Είμαστε βέβαιοι ότι κατανοεί πως υπεράνω κάθε κομματικού ή επιχειρηματικού συμφέροντος, είναι η Σαμοθράκη, που διεκδικεί και αυτή το κομμάτι που της αναλογεί, στην δίκαιη ανάπτυξη.Σαμοθράκη, 31 Αυγούστου 2018

https://www.evros-news.gr/2018/08/31/%CE%B1%CE%BD%…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πειραιάς: Εντοπίστηκε μεγάλη ποσότητα ακατέργαστης κοκαΐνης σε εμπορευματοκιβώτιο με λιπάσματα

Μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών στο λιμάνι του Πειραιά εντόπισαν τελωνειακοί ελεγκτές της ΑΑΔΕ. Ένα εμπορευματοκιβώτιο προερχόμενο από το Εκουαδόρ με τελικό προορισμό την Κροατία, δηλωμένο με φορτίο λιπασμάτων, δεσμεύτηκε ως ύποπτο για ύπαρξη ναρκωτικών ουσιών. Κατά τη διενέργεια ελέγχου από το αυτοκινούμενο όχημα Χ-ray, υπήρξε ένδειξη για ύπαρξη σάκων με υλικά

Οι προτεραιότητες των ευρωπαϊκών λιμανιών για την επόμενη πενταετία

Ενόψει των επικείμενων ευρωεκλογών, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Λιμένων (ESPO) θέτει τις προτεραιότητές του για την επόμενη πενταετία. Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι, περισσότερο από ποτέ, τα λιμάνια αποτελούν συντελεστές των φιλοδοξιών της Ευρώπης και του βιώσιμου, ψηφιακού, ανταγωνιστικού, ισχυρού και

Γιώργος Γεννηματάς: Πέρασαν 30 χρόνια από τον θάνατο του

Συμπληρώνονται φέτος 30 χρόνια από το θάνατο του σπουδαίου πολιτικού Γιώργου Γεννηματά,  ο οποίος έφυγε από τη ζωή σαν σήμερα, στις 25 Απριλίου του 1994. Γεννημένος στην Αθήνα το 1939, με καταγωγή από την Σύμη, σπούδασε στην σχολή Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου όπου ανέπτυξε σημαντική φοιτητική συνδικαλιστική δράση. Παντρεύτηκε την Κάκια Βέργου, με την οποία απέκτησε δύο κόρες, τη Φώφη, η οποία διετέλεσε πρόεδρος

Συνεκπαίδευση μαχητικών αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας με την Ιταλική Πολεμική Αεροπορία

Συνεκπαίδευση με μαχητικά αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας και της Ιταλικής Πολεμικής Αεροπορίας πραγματοποιήθηκε από 23 έως και 24 Απριλίου. ‘Οπως ανακοινώθηκε σήμερα από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, στη συνεκπαίδευση συμμετείχαν συνολικά 8 μαχητικά αεροσκάφη F-16 Block 52+ Advanced της 335

Μετάβαση στο περιεχόμενο