Αναπάντητα ερωτήματα για την Πύλο

ΝΕΑ ΕΚΔΟΧΗ πακεταρισμένη σε συσκευασία «αλληλέγγυων – δικαιωματιστών» σερβίρεται από χθες, αναφορικά με την απαλλαγή των εννιά φερόμενων ως διακινητών των επιβαινόντων στο πλοίο – φέρετρο που ναυάγησε ανοιχτά της Πύλου. Κατά την ευγενών αισθημάτων και ανιδιοτελών στοχεύσεων εκδοχή, η ομάδα αυτή, οι εννιά Αιγύπτιοι, φερόμενοι ως διακινητές των ανθρώπων που βρίσκονταν πάνω στο πλοίο, δεν ήταν ακριβώς διακινητές, αλλά «αποδιοπομπαίοι τράγοι». Τουτέστιν, αν καταλαβαίνω σωστά, από τη λογική (; ) περί «τράγων», λιμενικοί και αστυνομικοί, που μετέφεραν στη στεριά πάνω από 100 διασωθέντες του ναυαγίου και ολοκλήρωσαν την περίθαλψή τους, πήγαν σε μια γωνία και αφού συσκέφθηκαν εν τάχει επέστρεψαν εκεί που ήταν συγκεντρωμένοι οι εκατόν τόσοι διασωθέντες και ξεχώρισαν τους εννιά συγκεκριμένους που δικάζονταν. Γιατί άραγε; Μήπως είχαν… προηγούμενα μαζί τους; !!! Κανείς δεν δίνει απάντηση ως προς αυτό.

Επίσης, κανείς δεν απαντά και στο εξής: αφού πάνω από 100 άτομα διασώθηκαν από το Λιμενικό, γιατί δεν βρήκαν κάποιους άλλους οι Αρχές και κατηγόρησαν αυτούς τους εννιά; Διότι προφανώς, λέω εγώ τώρα, κάποιος/οι από αυτούς που βρίσκονταν πάνω στο πλοίο τούς υπέδειξε αν ως διακινητές του ανθρώπινου φορτίου.

Απάντηση δεν δίδεται ούτε και στο γιατί ξεχώρισαν 9, κι όχι 19 ή 24 ή 6. Αυτό φαίνεται καθόλου να μην απασχολεί τους… διακινητές της βλακείας περί «αποδιοπομπαίων τράγων». Σημασία έχει να περάσει το γενικότερο προς τα έξω. Το ειδικότερο, και δη αυτό της κοινής λογικής, σε σχέση με αυτή την τραγική ιστορία, μικρή σημασία έχει…

Info: οι εννιά κατηγορούμενοι ως διακινητές ΔΕΝ ΑΘΩΩΘΗΚΑΝ. Απηλλάγησαν από το δικαστήριο, διότι δήλωσε αναρμοδιότητα, επειδή το ναυάγιο συνέβη στα διεθνή ύδατα, και κρίθηκε ότι η ελληνική Δικαιοσύνη δεν είχε αρμοδιότητα να τους δικάσει. Για να ξέρουμε τι λέμε…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Πρωτόκολλο Ιταλίας – Αλβανίας για τη μετανάστευση: από το πλάσμα δικαίου της «μη εισόδου» (fiction of non entry) στη λειτουργική είσοδο (functional entry)

Το πρωτόκολλο Ιταλίας-Αλβανίας για τη μετανάστευση έρχεται να καλύψει τα κενά μεταξύ των σημερινών πολιτικών της ΕΕ για τη διαχείριση της μετανάστευσης και των υφιστάμενων μηχανισμών αλληλεγγύης μεταξύ χωρών μελών. Το παρόν κείμενο εξετάζει το πρωτόκολλο μεταξύ της Ιταλίας και

Εύκολη πρόσβαση για ΑμεΑ σε όλα τα πλοία

ΑΛΛΑΖΟΥΝ όλα στα πλοία της ακτοπλοΐας, προκειμένου να υπάρχει πλέον εύκολη πρόσβαση για άτομα με αναπηρία, εγκύους και ηλικιωμένους: από ειδικές ράμπες, χώρους υγιεινής, θέσεις στο γκαράζ και στα σαλόνια μέχρι ειδικά ασανσέρ σε όλα τα καταστρώματα. Η Ελλάδα διαθέτει

Σημαντώνης στη Βουλή: «Γιατί πρέπει να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο για τη Ναυτιλία Μικρών Αποστάσεων»

Το γεγονός ότι η Ναυτιλία παραδοσιακά πρωτοστατεί σε παγκόσμιο επίπεδο και προάγει την ανάγκη της προστασίας του περιβάλλοντος μέσα από εναρμονισμένες πράσινες πρωτοβουλίες, με ειδική αναφορά στη σημασία της ναυτιλίας μικρών αποστάσεων για την Ευρώπη και την Ελλάδα έκανε ο Χαράλαμπος Σημαντώνης, πρόεδρος

Μοντέλο Μελόνι για τους μετανάστες προωθεί η Φον ντερ Λάιεν

Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν είναι διατεθειμένη να μελετήσει τρόπους ώστε οι αιτήσεις ασύλου να διευθετούνται εκτός ΕΕ, δηλαδή το μοντέλο που προωθεί η Τζόρτζια Μελόνι, αποκάλυψε χθες η ισπανική εφημερίδα «El Pais». Σύμφωνα με το

Μετάβαση στο περιεχόμενο