Ανδρουλάκης: Από την αλήθεια και τη διαφάνεια έχουν να φοβηθούν αυτοί που λειτουργούν εις βάρος της Δημοκρατίας

«Πρέπει να πέσει άπλετο φως, η Δικαιοσύνη να κάνει τη δουλειά της»
«Θεωρώ ότι ο καλύτερος δρόμος, είναι ο δρόμος των θεσμών και της Δικαιοσύνης. Γι’ αυτό όπως εγώ πήγα απευθείας στον Άρειο Πάγο και κατέθεσα μηνυτήρια αναφορά, όποιος θεωρεί ότι υπάρχει μια τέτοια δόλια πρακτική ενός παρακρατικού μηχανισμούς εις βάρος του, πρέπει να ακολουθήσει το δρόμο της Δικαιοσύνης», δήλωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Νίκος Ανδρουλάκης, μιλώντας στην Ertnews και την εκπομπή «Συμβαίνει στην Ευρώπη» .

Ο κ. Ανδρουλάκης επεσήμανε ότι «βεβαίως, θέλω να πω, για να είμαι απολύτως ειλικρινής, ότι τρεις μήνες είναι πολύς καιρός και πρέπει και η δικαιοσύνη από την πλευρά της να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Να μάθουμε ποιες κινήσεις έχουν γίνει, ποιοι μάρτυρες έχουν κληθεί, ποιο είναι το αποτέλεσμα».

Επίσης, άσκησε κριτική στην κυβέρνηση κάνοντας λόγο για τεράστιες ευθύνες του Πρωθυπουργού στο ζήτημα των υποκλοπών τονίζοντας: «Σίγουρα η κυβέρνηση νιώθει ότι είναι αδύναμη. Έχει τεράστιες ευθύνες ο κ. Μητσοτάκης προσωπικά για το πώς λειτούργησε το Μαξίμου όλη αυτή την περίοδο και οι οποίες αποκαλύπτονται με την προστασία γύρω από την κ. Βλάχου, το διοικητή της ΕΥΠ, τον κ. Δημητριάδη και αυτούς οι οποίοι απ’ ότι φαίνεται έχουν σχέση με το predaror στην Ελλάδα και εννοώ τον κ. Λαβράνο και τον κ. Μπίτζιο. Ζητήσαμε, ως αντιπολίτευση, να έρθουν στην εξεταστική επιτροπή και η κυβερνητική πλειοψηφία ουσιαστικά δεν το επέτρεψε».

«Και η αρμόδια εξεταστική επιτροπή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ζήτησε να δει αυτά τα πρόσωπα καθώς και κάποιους κυβερνητικούς. Δεν πήγε κανένας από την κυβέρνηση πήγε μόνο ο κ. Γεραπετρίτης», πρόσθεσε ο κ. Ανδρουλάκης.

«Αυτό που θέλω να πω εν κατακλείδι, είναι ότι δεν πρέπει να πέφτουν σκιές στην πολιτική ζωή. Πρέπει η Δημοκρατία μας να είναι μια ισχυρή ευρωπαϊκή Δημοκρατία. Όχι η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας να εκθέτει διεθνώς τη χώρα θέλοντας να αποκρύψει με ένα δεύτερο σκάνδαλο, το σκάνδαλο των υποκλοπών. Γι’ αυτό πρέπει να πέσει άπλετο φως, η Δικαιοσύνη να κάνει τη δουλειά της και επιτέλους να μάθουμε όλη την αλήθεια. Δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα από την αλήθεια και τη διαφάνεια. Από την αλήθεια και τη διαφάνεια έχουν να φοβηθούν αυτοί που λειτουργούν εις βάρος της δημοκρατίας και εις βάρος της πατρίδας μας γενικότερα», κατέληξε λέγοντας ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής.

Ανδρουλάκης: Από την αλήθεια και τη διαφάνεια έχουν να φοβηθούν αυτοί που λειτουργούν εις βάρος της Δημοκρατίας

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέο δρομολόγιο θα συνδέει τον ΟΛΘ με Βρετανία – Βέλγιο – Ολλανδία – Γερμανία

Την έναρξη τακτικού δρομολογίου πλοίου για τη μεταφορά containers, που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με μεγάλα βορειοευρωπαϊκά λιμάνια, την Τουρκία και το Μαρόκο, ανακοίνωσε η ναυτιλιακή εταιρεία CMA-CGM. Το νέο δρομολόγιο της CMA-CGM θα πραγματοποιείται μια φορά την εβδομάδα, με αφετηρία κάθε Πέμπτη τη Θεσσαλονίκη, με κατεύθυνση αρχικά την Τουρκία και κατόπιν το

Πρόεδρος ΠΕΑΛΣ Αρχιπλοίαρχος Πασσάκος : Ορθά κοφτά…!

ΠΑΡΈΜΒΑΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΕΑΛΣ ΠΑΣΣΑΚΟΥ Σ. : ΟΡΘΑ ΚΟΦΤΑ…! Με αφορμή ενημέρωσή μου  οτι σε κάποιο  σχέδιο νόμου,  πάλι για εμάς χωρίς εμάς , του Υπουργείου Ναυτιλίας με τίτλο «Σύσταση Ινστιτούτου Ιστορίας Εμπορικής Ναυτιλίας, Λιμένων και Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και άλλες

Πλακιωτάκης: Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πλέον πρωταγωνιστεί στις διεθνείς μεταφορές

Τη θέση του ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πλέον πρωταγωνιστεί στις διεθνείς μεταφορές, ενισχύοντας το ρόλο του και την προστιθέμενη αξία του στην ανάπτυξη της περιοχής, διατύπωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, υπογραμμίζοντας σε βιντεοσκοπημένο του μήνυμα,

ΟΛΠ: Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος

Την ολοκλήρωση των εργασιών αναβάθμισης των υποδομών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και συγκεκριμένα στην Ανατολική πλευρά του Προβλήτα ΙΙ, ανακοινώνει η ΟΛΠ. Οι ανωτέρω εργασίες αποτελούν τμήμα της δεύτερης φάσης του ευρύτερου έργου βελτίωσης των υποδομών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και περιλάμβαναν την