Απαγόρευση πρόσβασης επισκεπτών και πλοίων στο Ναυάγιο Ζακύνθου

Αριθμ. 7190 – Β’ 2290/06.04.2023 Λήψη μέτρων απαγόρευσης πρόσβασης των επισκεπτών στην περιοχή του Ναυαγίου Ζακύνθου.

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ – ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ – ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
αποφασίζουμε:

Άρθρο μόνο

1. Την απαγόρευση πρόσβασης των επισκεπτών στον όρμο «Ναυάγιο Ζακύνθου» ως ακολούθως:

α) Την απαγόρευση πρόσβασης και προσέγγισης στην «Απαγορευμένη Ζώνη» και στη «Ζώνη Ελεγχόμενης Πρόσβασης», ως αυτές εμφαίνονται στο Παράρτημα που συνοδεύει την παρούσα, και μνημονεύονται στην από 09.03.2023 με α.π. 550/9.3.2023 Εκτίμηση Διακινδύνευσης στην Περιοχή Ναυαγίου Ζακύνθου του ΟΑΣΠ.

β) την απαγόρευση της πρόσβασης στο κορυφαίο τμήμα του πρανούς και στο πλάτωμα που υφίσταται έμπροσθεν του πρανούς και συνορεύει με δρόμο πρόσβασης επισκεπτών, με όριο απαγόρευσης απόσταση 10 μέτρων από το όριο του πρανούς.

γ) Την κατ’ εξαίρεση προσέγγιση στην ζώνη ελεύθερης πρόσβασης ως αυτή εμφαίνεται στο συνημμένο παράρτημα, και μνημονεύεται στην από 9.3.2023 υπ’ αρ. 550/9.3.2023 εκτίμηση διακινδύνευσης στην Περιοχή Ναυαγίου Ζακύνθου του ΟΑΣΠ, η οποία περιλαμβάνει την περιοχή που ορίζεται από τα σημεία ΓΔ και έχει σαν όριο το ναυάγιο του πλοίου «Παναγιώτης», αποκλειστικά και μόνο σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και παροχής βοήθειας.

2. Την απαγόρευση της κυκλοφορίας και της προσέγγισης – αγκυροβολίας κάθε πλωτού μηχανοκίνητου ή μη μηχανοκίνητου μέσου, καθώς και την απαγόρευση λήψης θαλάσσιου λουτρού από λουόμενους στη θαλάσσια περιοχή εσωτερικά της νοητής γραμμής η οποία ενώνει τα δύο (02) άκρα (βόρειο και νότιο) του Όρμου «Ναυάγιο» Ζακύνθου. Η προσέγγιση στην εν λόγω θαλάσσια περιοχή επιτρέπεται μόνο σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και παροχής βοήθειας.

3. Οι απαγορεύσεις πρόσβασης και προσέγγισης και οι όροι ελεγχόμενης πρόσβασης της παρούσας ισχύουν για το χρονικό διάστημα από την έκδοση της παρούσας και έως 31.10.2023 προς το σκοπό προστασίας των επισκεπτών κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου.

4. Οι παραβάτες της παρούσας ανεξαρτήτως ποινικών ή αστικών ευθυνών υπόκεινται και σε διοικητικές κυρώσεις σύμφωνα με το άρθρο 157 του ν.δ. 187/1973 (Α’ 261) και του οποίου οι διατάξεις, ως προς το ύψος, το είδος της κύρωσης και τον τρόπο επιβολής τους, εφαρμόζονται ανάλογα από το προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας.

Προσαρτάται και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας το Παράρτημα.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λέσβος: Με τους εκπροσώπους των εργαζομένων Λιμενικού Σώματος Λέσβου ο Περιφερειάρχης

Με εκπροσώπους της Ένωσης Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Λέσβου συναντήθηκε σήμερα ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κωνσταντίνος Μουτζούρης, οι οποίοι τον ενημέρωσαν για τα ζητήματα που τους απασχολούν. Ο Περιφερειάρχης τους συνεχάρη για την αυταπάρνηση που δείχνουν στην φύλαξη των θαλάσσιων συνόρων

Μεταναστευτικό. Απαντάμε με έργα, εικόνα και αριθμούς

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Λιμενικών – Π.Ο.Λ.  υποχρεώνεται για ακόμη μία φορά να απαντήσει σε αυτούς που εκμεταλλεύονται τον πόνο και τον αγώνα των ανθρώπων που η ανάγκη για επιβίωση, τους φέρνει αντιμέτωπους με τα κυκλώματα των έμπορων ζωής και πολύ συχνά

Επείγουσα Ανάγκη για Κεντρικές Οδηγίες από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σχετικά με τη Σεισμική Δραστηριότητα

Γράφει ο Νίκος Ι. Σπανός Υποναύαρχος ΛΣ-ΕΛΑΚΤ (εα), Πρώην Δ/ντής Λιμένων – Λιμενικής Πολιτικής & Λιμενικής Αστυνομίας   Οι πρόσφατοι σεισμοί και η ηφαιστειακή δραστηριότητα που καταγράφηκαν στο ηφαιστειακό σύμπλεγμα της Σαντορίνης, καθώς και η σεισμική δραστηριότητα σε άλλες θαλάσσιες

Η ναυτιλία συνεισφέρει 14 δισ. ευρώ στο ΑΕΠ της Ελλάδας

Η πρόσφατη μελέτη της McKinsey & Company, σε συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, αποκαλύπτει την καθοριστική συμβολή του κλάδου της ελληνικής ποντοπόρου ναυτιλίας στην παγκόσμια και την εγχώρια οικονομία. Η μελέτη αναδεικνύει τη στρατηγική σημασία της ελληνόκτητης ναυτιλίας, η

Μετάβαση στο περιεχόμενο