Απεργία από τους εργαζόμενους στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της Cosco

Νέες απεργιακές κινητοποιήσεις ξεκινούν την Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου οι εργαζόμενοι στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά, καθώς η γενική συνέλευση των εργαζομένων απέρριψε τις προτάσεις της εργοδοσίας για την υπογραφή της ΣΣΕ, ένα από τα βασικά τους αιτήματα εδώ και καιρό.Το σωματείο των εργαζομένων ΕΝΕΔΕΠ με ανακοίνωσή του κάνει γνωστό ότι «η Cosco και οι εργολαβικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται μέσω της DPORT έχουν αποκλειστική ευθύνη για τη διατήρηση της εργασιακής ζούγκλας μέσα στο λιμάνι του Πειραιά» και εξηγεί ότι από τη μια «δεν τηρούν τη δέσμευση τους για υπογραφή ΣΣΕ και από την άλλην δίνουν στον απεργοσπαστικό τους μηχανισμό νομική μορφή φτιάχνοντας ένα εργοδοτικό σωματείο που για να πάρει έγκριση από το πρωτοδικείο Αθηνών (αφού ως γνωστόν πλέον έχουμε προβλήτες και στην Ομόνοια) με διαβλητές και νόθες διαδικασίες χρειάστηκαν μόλις 3 ημέρες.»Αυτό το “συνδικάτο” της εταιρείας είναι ο δούρειος ίππος που θα χρησιμοποιήσει η εργοδοσία για να χτυπήσει τον αγώνα μας και την απεργία μας, γιατί πολύ απλά δεν έχει άλλα επιχειρήματα εκτός της τρομοκρατίας, του τραμπουκισμού και της διάσπασης. Φτιάξανε το νέο “σωματείο” για να διαπραγματεύεται η εταιρεία με τον εαυτό της. Αλλά έχουν γνώση οι φύλακες και το εργατικό κίνημα πως θα απαντήσει σε αυτές τις μεθόδους» προσθέτει η ΕΝΕΔΕΠ. Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης ότι δεν γίνεται να τους πείσουν ότι δεν βγαίνουν τα κουκιά όταν το λιμάνι μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2018 πέτυχε αύξηση περίπου 30%, “μια αύξηση που επιτεύχθηκε μέσα από τη δική μας δουλειά, μέσα από τον δικό μας κόπο” όπως σχολιάζουν οι εργαζόμενοι.Τα αιτήματα τους είναι: 1. Υπογραφή ΣΣΕ με αυξήσεις. 2. 6μελής πόστα λιμενεργατών. 3. Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους. 4. Σύσταση Επιτροπών υγιεινής και ασφάλειας. 5. Πρόληψη των εργατικών ατυχημάτων και των επαγγελματικών ασθενειών. Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη Αυγούστου, ένα δεύτερο επίσης βασικό αίτημα των εργαζομένων, αυτό της ένταξής τους στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα ικανοποιήθηκε από την κυβέρνηση, όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο Ναυτιλίας.Η ΕΝΕΔΕΠ είχε χαρακτηρίσει την εξέλιξη «θετική» χαρακτηρίζοντάς τη αποτέλεσμα των μαζικών απεργιακών κινητοποιήσεων όλων των εργαζομένων στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ.

http://www.efsyn.gr/arthro/apergia-tin-paraskeyi-a…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Α.Φωκά: Στη σωστή κατεύθυνση οι πρωτοβουλίες του Υπ. Ναυτιλίας για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου βάσει της έκθεσης Ντράγκι

Προς τη σωστή κατεύθυνση κινούνται οι αποφάσεις και οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας για την ανανέωση και το “πρασίνισμα” του ακτοπλοϊκού στόλου με βάση την πρόσφατη έκθεση του πρώην επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Μάριο Ντράγκι. Αυτό επεσήμανε η προϊσταμένη

Πολεμικό Ναυτικό: Δοκιμές εν πλω για το πρώτο περιπολικό κλάσης «Island»

Σύμφωνα με ανακοίνωση των Ναυπηγείων Σαλαμίνας, που αποδέσμευσε επίσης και φωτογραφίες, το πρώτο παράκτιο περιπολικό τύπου «Island» του Πολεμικού Ναυτικού ολοκλήρωσε με επιτυχία δοκιμές εν πλω. To πρώτο από τα σκάφη έχει ονομαστεί  “Υποκελευστής Ιωάννης Μαντούβαλος” (P197).

Έλεγχος στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα – Σαλαμίνα

ΘΕΜΑ:  Αιφνιδιαστικός επιτόπιος έλεγχος της Επιτροπής Ανταγωνισμού στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα (Αττικής)- Παλούκια (Σαλαμίνας) – Πέραμα (Αττικής) Η Επιτροπή Ανταγωνισμού («ΕΑ») διενήργησε αιφνιδιαστικό επιτόπιο έλεγχο στο πλαίσιο αυτεπάγγελτης έρευνας στον κλάδο παροχής υπηρεσιών μεταφοράς στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα (Αττικής)- Παλούκια (Σαλαμίνας), αναφορικά

Το «ουκρανικό μοντέλο» είναι η λύση για το Προσφυγικό και όχι το κλείσιμο των συνόρων από τη Γερμανία (*)

Η απόφαση του Βερολίνου να επαναφέρει από 16/9/2024 έως 15/3/2025 τους μεθοριακούς ελέγχους στα χερσαία σύνορά της με Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο και Δανία, προκειμένου να αντιμετωπίσει λέει τις μεταναστευτικές ροές που κατακλύζουν τη Γερμανία, αναμφίβολα προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση μιας και

Μετάβαση στο περιεχόμενο