Από τον Σεπτέμβριο το πρώτο ιδιωτικό λύκειο ναυτικής κατεύθυνσης στην Ελλάδα

Το πρώτο ιδιωτικό λύκειο ναυτικής κατεύθυνσης στην Ελλάδα «έβαλε πλώρη» χθες στον αύλειο χώρο του ιδρύματος «Μαρία Τσάκος» στη Χίο της ναυτοσύνης, με την επίσημη παρουσίαση των «Τσάκος Ελληνικά Εκπαιδευτήρια Ναυτικής Κατεύθυνσης» συμφερόντων του γνωστού εφοπλιστικού Ομίλου. Με θερμά λόγια τόσο η διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Χίου Ευτυχία Βλυσίδου όσο και οι διοικητές των Σχολών Εμπορικού Ναυτικού ΑΕΝ Μηχανικών της Χίου και Πλοιάρχων στις Οινούσσες Μαρία Κάτσαρη και Παντελής Βατούσης αντίστοιχα, καλωσόρισαν στον χώρο της εκπαίδευσης το νέο Λύκειο. Τόνισαν πως αυτό δίνει ώθηση στη ναυτική εκπαίδευση ενώ χαρακτηριστική ήταν η φράση του διοικητή της ΑΕΝ Πλοιάρχων Οινουσσών, που ανέφερε ότι «όπως η θάλασσα είναι απέραντη και τους χωρά όλους, το ίδιο συμβαίνει και με τη ναυτική εκπαίδευση». Φανερά συγκινημένος ο καπετάνιος Παναγιώτης Τσάκος, ευχαρίστησε όλους τους παριστάμενους για την παρουσία τους, ενώ αναφερόμενος στην τεχνολογία και τεχνογνωσία που έχει μπει στην ναυτική εκπαίδευση και ζωή, τόνισε: «τίποτα από όλα αυτά δεν αντικαθιστά την ναυτοσύνη που έχει ο Έλληνας ναυτικός και πάνω σε αυτή στηρίζεται τόσο η αξιοπιστία των Ελλήνων ναυτικών όσο και η ικανότητα τους». Στην παρουσίαση παράστησαν οι πρέσβεις της Βραζιλίας και της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, αυτοδικοικητικοί, εκπρόσωποι της οικονομικής και κοινωνικής ζωής της Χίου, καθώς και στελέχη του ομίλου Τσάκου που μετέφεραν την εμπειρία τους και τις ανάγκες για εκπαίδευση των Ελλήνων ναυτικών. Το ιδιωτικό ΕΠΑΛ ναυτικής κατεύθυνσης, που ίδρυσε ο όμιλος Τσάκου μετά την αδειοδότησή του από το κράτος θα λειτουργήσει στη Χίο τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο «μικροσκόπιο» της Ε.Ε. ελληνική ναυτιλία και Μόσχα

Νέα προβλήματα στην ελληνική ναυτιλία -και ειδικά στις εταιρίες που πρωταγωνιστούν στη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου προς τρίτες χώρες- θα προκαλέσει το 12ο «πακέτο» κυρώσεων της Ε.Ε. κατά της Μόσχας το οποίο προγραμματίζεται να υιοθετηθεί στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο της 14ης-15ης Δεκεμβρίου.

«Η Ελλάδα να είναι παρούσα στην Ερυθρά θάλασσα»

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» H Ερυθρά Θάλασσα, μήκους 1.400 ναυτικών μιλίων από το Σουέζ μέχρι τον πορθμό του Μπαμπ ελ Μαντέμπ, είναι καίριας σημασίας θαλάσσια λεωφόρος, από εμπορική και ενεργειακή άποψη για την Ευρώπη και την Ασία. Τη σημασία της

Προειδοποίηση ασφαλείας για τα εμπορικά πλοία

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Η διεθνής ναυτιλία ζητά περισσότερη στρατιωτική προστασία στις θαλάσσιες διαδρομές στη Μέση Ανατολή μετά τις επιθέσεις των ανταρτών που υποστηρίζονται από το Ιράν στην Ερυθρά Θάλασσα, οι οποίες προκάλεσαν φόβους για νέες διαταραχές στο παγκόσμιο εμπόριο, συμπεριλαμβανομένου του ενεργειακού εφοδιασμού. Η ανησυχία

Εντός Δεκεμβρίου ξεκινά η επέκταση του φράχτη μήκους 35 χλμ. στον Έβρο

Εντός του Δεκεμβρίου θα αρχίσει να υψώνεται σταδιακά ο νέος φράχτης, μήκους 35 χλμ. στον Έβρο. Την ίδια ώρα που οι περιπολίες στα χερσαία ελληνοτουρκικά σύνορα συνεχίζονται με αμείωτη ένταση, παρά το γεγονός ότι έχουν μειωθεί σημαντικά οι μεταναστευτικές ροές

Μετάβαση στο περιεχόμενο