Άραβες από Ντουμπάι έφεραν οχηματαγωγό πλοίο στην Ελευσίνα για επισκευές

Και τρίτο πλοίο κατέπλευσε στα Ναυπηγεία της Ελευσίνας για επισκευές στη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου.  Μετά τους πλοιοκτήτες Πέτρο Παππά και Ανδρέα Μαρτίνο, τα ναυπηγεία αρχίζουν να απολαμβάνουν την εμπιστοσύνη και των ξένων.

Το συγκεκριμένο πλοίο είναι το οχηματαγωγό (Ro-Ro) Silver Moon, αραβικών συμφερόντων και πιο συγκεκριμένα της Sallaum Lines με έδρα το Ντουμπάι.

Tα ναυπηγεία θα είναι έτοιμα για να επαναλειτουργήσουν Ιούνιο με Αύγουστο του 2023.  Την αρχή έκανε ο Πέτρος Παππάς και ακολούθησε μέσα στα γιορτές ο Ανδρέας Μαρτίνος.

Όπως έχει επισημάνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΝΕΧ, Πάνος Ξενοκώστας «οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Ελευσίνας, ζήτησαν την αρωγή και συνδρομή μας για μια δοκιμαστική ενδιάμεση περίοδο λειτουργίας προς οικονομική στήριξη τους και άμεσες επιβαλλόμενες παρεμβάσεις σε κρίσιμες υποδομές απαξιωμένες για δεκαετίες.

Ο Όμιλος ΟΝΕΧ, με μεγάλη υπερηφάνεια αποφάσισε να συμβάλει με κάθε μέσο, δυνατότητα και δυνάμεις στο υγιές, ειλικρινές και κατοχυρωμένα συνταγματικά δικαίωμα κάθε εργαζομένου να διεκδικεί αληθινή εργασία και καλυτέρευση της ζωής του και της οικογένειας του μέσω αυτής».

Στις αρχές του Δεκεμβρίου συμφωνήθηκε το χρονοδιάγραμμα της τελικής έγκρισης και εκταμίευσης των 102.000.000 δολαρίων της Αμερικανικής Κρατικής Επενδυτικής Τραπέζης DFC για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας.

Στις 16 Δεκεμβρίου υπεγράφη η συμφωνία για τη δημιουργία γραμμής κατασκευής και συντήρησης κορβετών, που θα βρίσκεται στα Ναυπηγεία Ελευσίνας, μεταξύ του Διευθύνοντα Συμβούλου της Fincantieri, Pierroberto Folgiero και του Προέδρου & Δ/ντα Συμβούλου της ONEX Shipyards & Technologies Group, Πάνου Ξενοκώστα, με σημαντικά οφέλη για την εθνική οικονομία και άμυνα.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο