Αρχές Μαΐου ξεκινά η κατασκευή του 6ου προβλήτα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Τέλος Απριλίου, το αργότερο στις αρχές Μαΐου φέτος, αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή του 6ου προβλήτα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπως γνωστοποίησε ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Γιάννης Τσάρας στην τοποθέτησή του στο 8ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλονίκης, απαριθμώντας μάλιστα και τα οφέλη από την υλοποίησή του.

Οπως εξήγησε, με την υλοποίηση του έκτου «ρημαδοπροβλήτα»-όπως είπε χαρακτηριστικά- στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, «από 12,6 μέτρα βάθος θα φτάσουμε στα 17 περίπου μέτρα, που σημαίνει ότι θα μπορούν να ελλιμενίζονται μεγάλα πλοία που μεταφέρουν περισσότερα από 20.000 container, από 568 μέτρα μήκος, θα φτάσουμε στα 1081 μέτρα την προβλήτα και κατά συνέπεια θα μπορούν να εξυπηρετούνται στο λιμάνι δύο ή και τρία πλοία-δύο μεγάλα και ένα μικρότερο-και έτσι από 650.000 έως 700.000 που ήταν δυνατόν να εξυπηρετήσουμε σήμερα tus ετησίως, θα μπορέσουμε να ξεπεράσουμε το ένα 1,2 εκατ., με προοπτικές μεγαλύτερες ανάλογα με τον τρόπο στιβασίας και ότι αλλά τεχνικά έργα θα φτιάξουμε», είπε.

Τόνισε ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το μοναδικό πλήρες στη χώρα, εξυπηρετώντας όλων των ειδών τα φορτία πλην καυσίμων, υπογράμμισε τον εξαιρετικό κοινωνικό και πολιτιστικό ρόλο που παίζει στην πόλη και τους αποθηκευτικούς χώρους που διαθέτει, ενώ ως πολύ σημαντικό χαρακτήρισε την ελεύθερη τελωνειακή ζώνη έκτασης περί τα 1.400 τετραγωνικά μέτρα.

Βέβαια, όπως είπε, είναι ανάγκη να «τρέξουν» με μεγαλύτερη ταχύτητα τα έργα για τη σύνδεση του λιμανιού με το σιδηροδρομικό δίκτυο και την ΠΑΘΕ, ενώ επισήμανε ότι για να θεωρείται σοβαρό και μεγάλο, θα πρέπει να διαθέτει και τελωνείο που «ναι μεν υπάρχει, αλλά έχει έως και δύο βάρδιες και όχι και τρίτη που είναι απαραίτητη».

Μεταξύ άλλων, στην τοποθέτησή του ο κ. Τσάρας ανέφερε ότι ενώ μέχρι το 2010 δεν υπήρχαν λιμάνια στις δύο πλευρές της Βαλκανικής, «αλλά λιμανάκια», όπως είπε χαρακτηριστικά, ωστόσο «σήμερα διαπιστώνω ότι η Βουλγαρία μας έχει περάσει με τον Μπουργκάς, ενώ τα δύο λιμάνια στην Κροατία έγιναν σούπερ. Και εμείς εδώ παραμένουμε στην εποχή του 2010, κυρίως από πλευράς υποδομών εντός και εκτός λιμανιού».

Το 8o Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλονίκης συνδιοργάνωσαν το Ελληνικό Ινστιτούτο Έρευνας και Ανάπτυξης (ΕΛΙΝΕΚΑ) σε συνεργασία με το MyPortal.gr και το «Πολιτικό Ημερολόγιο-Ατζέντα Θεσσαλονίκης», υπό την αιγίδα του ΤΕΕ/ΤΚΜ.

ΠΗΓΗ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΟΛΘ: Πρώτο λιμάνι της ΕΕ με πιλοτική παρακολούθηση αέριων εκπομπών πλοίων

Σε ένα σημαντικό ορόσημο για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας, ο Λιμένας Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ Α.Ε.) γίνεται το πρώτο λιμάνι στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τη Μεσόγειο που ενσωματώνει το Maritime Emissions Portal (MEP) της RightShip, στο πλαίσιο του έργου METAVASEA, το οποίο

Μισθοί Δημοσίων Υπαλλήλων: Πλαφόν στην προσωπική διαφορά και αυξήσεις έως 100 ευρώ – Όλα τα μέτρα

Σημαντικές αλλαγές στη μισθολογική πολιτική των δημοσίων υπαλλήλων δρομολογεί το υπουργείο Οικονομικών από τον Φεβρουάριο του 2025. Στόχος των μέτρων είναι η ενίσχυση του εισοδήματος χιλιάδων υπαλλήλων και η αντιμετώπιση των αδικιών που δημιουργεί η λεγόμενη «προσωπική διαφορά». Προσωπική διαφορά:

ΠΑΣΟΚ: Καταθέτει αύριο τροπολογία για απαγόρευση στους δικαστές να παίρνουν δημόσιες θέσεις μετά τη συνταξιοδότησή τους

Το ΠΑΣΟΚ φέρνει αύριο τροπολογία στην Βουλή για την απαγόρευση κατάληψης δημόσιας θέσης από δικαστικούς για τέσσερα χρόνια από την αφυπηρέτησή τους, σύμφωνα με ανακοίνωση που εκδόθηκε μετά την συνεδρίαση του Πολιτικού Κέντρου του κόμματος. Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

Δημοσκόπηση Prorata: Προβάδισμα 8,5 μονάδων της ΝΔ, ενισχυμένη η Ελληνική Λύση – «Μάχη» για την 4η θέση μεταξύ ΚΚΕ και Πλεύσης Ελευθερίας

Έκτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ Με 8,5 μονάδες διαφορά από το δεύτερο ΠΑΣΟΚ προηγείται η Νέα Δημοκρατία σε δημοσκόπηση της Prorata για λογαριασμό του Attica. Στην 3η θέση με μεγάλη αύξηση των δυνάμεών του εμφανίζεται η Ελληνική Λύση, ενώ μετά τη

Μετάβαση στο περιεχόμενο