AΣΠΙΔΕΣ: “Η αποστολή δεν επηρεάσθηκε από την ιρανική επίθεση”, αναφέρει ο Έλληνας διοικητής

“Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν στοιχεία ότι η κατάσταση έχει επιδεινωθεί. Θα ζητηθεί από τις ευρωπαϊκές αρχές να δεσμεύσουν περισσότερα θωρηκτά στην Ερυθρά Θάλασσα”, αναφέρει διοικητής της Ελληνικής αποστολής

Ο Έλληνας διοικητής της επιχείρησης «Ασπίδες», Υποναύαρχος Βασίλης Γρυπάρης, μιλώντας σήμερα (16/04) στο Reuters και τόνισε πως “οι επιχειρήσεις της ναυτικής αποστολής της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ερυθρά Θάλασσα δεν έχουν επηρεασθεί από τη μαζική επίθεση του Ιράν στο Ισραήλ το περασμένο Σάββατο (13/04), αλλά η δύναμη χρειάζεται περισσότερα μαχητικά πλοία για να προστατεύσει τα εμπορικά πλοία που διασχίζουν «μία τεράστια περιοχή»”.

«Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν στοιχεία ότι η κατάσταση έχει επιδεινωθεί. Θα ζητηθεί από τις ευρωπαϊκές αρχές να δεσμεύσουν περισσότερα θωρηκτά στην Ερυθρά Θάλασσα», τόνισε ο κ. Γρυπάρης.

ΑΣΠΙΔΕΣ: Καταλυτικός ο ρόλος του στρατηγείου στη Λάρισα

Η ναυτική αποστολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ερυθρά Θάλασσα, με την ονομασία «Ασπίδες», άρχισε τον Φεβρουάριο για να προστατεύσει τα πλοία από επιθέσεις των Χούθι.

Στην ευρωπαϊκή ναυτική αρμάδα συμμετέχει, εκτός από την χώρα μας, η Ιταλία με ένα αντιτορπιλικό και φρεγάτες από τη Γερμανία και τη Γαλλία, ενώ, το στρατηγείο στη Λάρισα διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο, καθώς έχει τον επιχειρησιακό έλεγχο της επιχείρησης «Ασπίδες».

Τα πλοία περιπολούν σε μία τεράστια περιοχή –διπλάσια από το έδαφος της Ευρωπαϊκής Ένωσης– η οποία εκτείνεται από τη νότια Ερυθρά Θάλασσα έως τον βορειοδυτικό Ινδικό Ωκεανό.

Μέχρι στιγμής, έχουν αναχαιτισθεί δέκα μη επανδρωμένα αεροσκάφη και τέσσερις βαλλιστικοί πύραυλοι των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα από τα μέσα Φεβρουαρίου, σύμφωνα με αξιωματούχους. Ακόμη, οι φρεγάτες της επιχείρησης «Ασπίδες» λειτούργησαν ως συνοδεία 79 εμπορικών πλοίων, προκειμένου να διασχίσουν την περιοχή με ασφάλεια.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο