Attica Group: Έβαλε πλώρη για κέρδη

Τα βασικά οικονομικά μεγέθη γ’ τριμήνου, καθώς και τις εξελίξεις στη δραστηριότητά της, γνωστοποίησε η Attica Συμμετοχών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας:

– Οι ενοποιημένες Πωλήσεις ανήλθαν σε Ευρώ 148,31 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2021 και Ευρώ 270,50 εκατ.για την περίοδο 01.01.2021-30.09.2021 έναντι Ευρώ 113,58 εκατ. και Ευρώ 230,57 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2020, ήτοι αύξηση σε ποσοστό 30,58% και 17,32% αντίστοιχα.

– Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε Ευρώ 47,11 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2021 και Ευρώ 42,74 εκατ. για την περίοδο 01.01.2021-30.09.2021 έναντι Ευρώ 36,86 εκατ. και Ευρώ 38,79 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2020.

– Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων και Τόκων (EBIT) ανήλθαν σε Ευρώ 33,34 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2021 και Ευρώ 4,31 εκατ. για την περίοδο 01.01.2021-30.09.2021 έναντι Ευρώ 24,54 εκατ. και Ευρώ 3,33 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2020.

– Τα ενοποιημένα Κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε Ευρώ 32,74 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2021, ενώ προέκυψαν ζημίες Ευρώ 1,31 εκατ. για την περίοδο 01.01.2021-30.09.2021 έναντι κερδών Ευρώ 12,14 εκατ. και ζημιών Ευρώ 28,81 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2020.

Για τους επόμενους μήνες του έτους 2021, οι οποίοι αποτελούν και μήνες χαμηλής επιβατικής κίνησης, το μεταφορικό έργο του Ομίλου θα επηρεαστεί από την εξέλιξη της πανδημίας και το ενδεχόμενο επιβολής νέων περιοριστικών μέτρων στη διακίνηση των επιβατών.

Ο Όμιλος διαθέτει ικανοποιητική ρευστότητα με τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου να ανέρχονται στις 30.09.2021 σε Ευρώ 93,80 εκατ. έναντι Ευρώ 80,53 εκατ. στις 31.12.2020. Επίσης, ο Όμιλος διαθέτει ανοιχτές γραμμές χρηματοδότησης ύψους Ευρώ 34 εκατ. οι οποίες στις 30.09.2021 είναι αχρησιμοποίητες.

Κατά το γ΄ τρίμηνο του 2021, δεν προέκυψε σημαντική μεταβολή στη δανειακή θέση ή την κεφαλαιακή διάρθρωση του Ομίλου σε σχέση με την εξαμηνιαία οικονομική έκθεση του 2021.

Οπως επισημαίνει η Attica Συμμετοχών, η ενεργειακή κρίση που βιώνει η παγκόσμια κοινότητα έχει προκαλέσει εκτόξευση στις τιμές όλων των μορφών ενέργειας. Το κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων αυξήθηκε σημαντικά, επιβαρύνοντας το λειτουργικό κόστος των εταιριών. Ειδικότερα, κατά το γ΄ τρίμηνο του 2021 το κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων του Ομίλου αυξήθηκε κατά 74,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Η διοίκηση εργάζεται μεθοδικά με σκοπό αφενός, να μετριάσει τις επιπτώσεις τις πανδημίας και της αύξησης του κόστους των καυσίμων, καταβάλλοντας προσπάθεια για τη συνεχή προσαρμογή του Ομίλου στα υπό εξέλιξη δεδομένα και αφετέρου να προχωρήσει την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού για βιώσιμη ανάπτυξη στη μετά COVID-19 εποχή.

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένωση Λιμενικών Κρήτης: “Εφιστούμε την προσοχή στους συναδέλφους ως προς την υποβολή ατομικών αναφορών για την ένταξη στους πίνακες των τακτικών μεταθέσεων έτους 2023”

Παραθέτουμε ανακοίνωση ένωσης Λιμενικών Κρήτης “Σε συνέχεια της  με ωπ:221201/09-22 Διαταγής ΔΠ-Α΄ και  της έναρξης εργασιών των τακτικών μεταθέσεων έτους 2023 (κάθε Σεπτέμβριο σύμφωνα με πδ μεταθέσεων) εφιστούμε την προσοχή στους συναδέλφους ως προς την υποβολή ατομικών αναφορών όσων εμπίπτουν στα οριζόμενα στο άρθρο 15

Στήνουν σκηνικό ενοχοποίησης της Ελλάδας!

Όλο το προηγούμενο διάστημα, η τουρκική ηγεσία, με τη «χορηγία» ορισμένων ελλήνων δημοσιογράφων και ΜΚΟ, στήνει σκηνικό ενοχοποίησης της Ελλάδας για δήθεν κακομεταχείριση ή παρεμπόδιση εισόδου στο ελληνικό έδαφος προσφύγων και μεταναστών. Στήνει μάλιστα προβοκάτσιες στον Έβρο, τουλάχιστον δύο έχουμε

Στα καΐκια της Παλαιάς Φώκαιας για φρέσκο ψάρι και ιστορίες από τα παλιά

Νωρίς το πρωί μιας καυτής αυγουστιάτικης μέρας. Μικρά καΐκια, γρι γρι και ψαρόβαρκες γλιστράνε απαλά στο νερό και ένα ένα δένουν στο λιμανάκι της Παλαιάς Φώκαιας. Είναι στις καλές του σήμερα ο Σαρωνικός, η θάλασσα λάδι, η ατμόσφαιρα αστραφτερή και