Attica Group: Συμφωνία αγοράς οχηματαγωγού με τίμημα 13,4 εκατ. ευρώ

Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη να λάβει χώρα το καλοκαίρι

Συνεχίζει τις επιλεκτικές αγορές πλοίων η Attica Group, επιβεβαιώνοντας σχετικό ρεπορτάζ του ot.gr.
Attica Group: Σχεδιάζει αγορά πλοίου, «πράσινες» επενδύσεις και νέα ξενοδοχεία

Όπως ανακοίνωσε πριν από λίγο, συμφώνησε για την απόκτηση του φορτηγού – οχηματαγωγού (Φ/Γ-Ο/Γ) πλοίου Clementine από την εταιρία CldN Ferries NV έναντι συνολικού τιμήματος Ευρώ 13,4 εκατ. τοις μετρητοίς.

Το πλοίο

Το πλοίο, έτους κατασκευής 1997, είναι ολικού μήκους 162,49 μέτρων και ολικής χωρητικότητας 23,986 ΜΤ, έχει μεταφορική ικανότητα 2.307 μέτρων φόρτωσης ή 160 ασυνόδευτων φορτηγών οχημάτων και επιπλέον 458 Ι.Χ. αυτοκινήτων σε ειδικά διαμορφωμένα γκαράζ.

Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη να λάβει χώρα το καλοκαίρι.

Το Clementine είναι το δεύτερο ro-ro που έχει στον στόλο της μετά το BLUE CARRIER 1

Υπενθυμίζεται ότι το 2022 η Attica Group παρέλαβε το 2022, τρία νεότευκτα Catamaran AERO Highspeed 1, 2 & 3, επενδύοντας συνολικά 21 εκατ. ευρώ τα οποία και τα δρομολόγησε στις γραμμές του Αργοσαρωνικού.

Επενδυτικό πρόγραμμα σε εξέλιξη

H Attica Group έχει σε εξέλιξη ένα επενδυτικό πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει αγορές πλοίων, ενεργειακή αναβάθμιση του στόλου και επέκταση στον ξενοδοχειακό τομέα ενώ παράλληλα «τρέχει» η διαδικασία απορρόφησης της ΑΝΕΚ.

Παράλληλα η εταιρεία που αναμένεται να περάσει στον έλεγχο της Strix Holdings, θυγατρικής της Τράπεζας Πειραιώς, σχεδιάζει την εγκατάσταση scrubbers σε τέσσερα ακόμη πλοία σε πρώτη φάση ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των πλοίων με scrubbers στα οκτώ.

Η επένδυση αυτή πραγματοποιείται καθώς το κόστος καυσίμου υψηλής περιεκτικότητας σε θείο είναι σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από το κόστος του καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο γεγονός που καθιστά την επένδυση συστημάτων καθαρισμού του θείου συμφέρουσα. Παράλληλα τα scrubbers είναι αναγκαία ενόψει της ανακήρυξης από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό, της Μεσογείου από την 1η Ιανουαρίου 2025 ως περιοχή ελέγχου εκπομπών οξειδίων του θείου (SECA). Από την ημερομηνία αυτή τα πλοία στη Μεσόγειο θα υποχρεούνται να χρησιμοποιούν καύσιμο 0,01% περιεκτικότητας σε θείο ή να φέρουν συστήματα καθαρισμού που θα επιτυγχάνουν το ίδιο αποτέλεσμα όσον αφορά τις εκπομπές οξειδίων του θείου.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όταν η ΕΛ.ΑΣ. συλλαμβάνει την ΕΛ.ΑΣ.

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Η είδηση πως ο αστυνομικός φρουρός του Αστυνομικού Τμήματος Αγίων Αναργύρων, ο οποίος φέρεται να έμεινε απαθής μπροστά στη γυναικοκτονία της 28χρονης Κυριακής Γρίβα, που έλαβε χώρα κυριολεκτικά μπροστά στα μάτια του, είχε καταδικαστεί σε οκτώ

«My coast»: Η ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες – Τέσσερις αποφάσεις για την εφαρμογή των νέων κανόνων

Τέσσερις υπουργικές αποφάσεις, με τις οποίες εξειδικεύονται όλοι οι νέοι κανόνες για τη δημόσια περιουσία στις παραλίες, διασφαλίζουν την πρόσβαση των πολιτών στη θάλασσα και κατοχυρώνουν όρους διαφάνειας στην παραχώρηση του αιγιαλού και της παραλίας, με παράλληλη προστασία του περιβάλλοντος,

Υπ. Κλιματικής Κρίσης: Συνεδριάζει η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου ενόψει των έντονων καιρικών φαινομένων

Σε εξέλιξη βρίσκεται συνεδρίαση της Επιτροπής Εκτίμησης Κινδύνου στο υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας ενόψει των έντονων καιρικών φαινομένων που αναμένεται να πλήξουν περιοχές της χώρας, σύμφωνα με τις μετεωρολογικές προγνώσεις. Σημειώνεται, ότι σύμφωνα με το Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης

Χρονικά όρια εργασίας: Υπερεργασία και Υπερωρία

Ο επιτρεπόμενος χρόνος εργασίας είναι ένα θέμα που καθορίζεται από κανόνες δημοσίου δικαίου και αυτό γιατί πρόκειται για ένα κρίσιμο ζήτημα, αν λάβει κανείς υπόψη και τη διαφορά δυναμικής των δύο πλευρών (εργοδότη και εργαζόμενου) σε μια σύμβαση εργασίας και

Μετάβαση στο περιεχόμενο