Attica Group: Συμφωνία αγοράς οχηματαγωγού με τίμημα 13,4 εκατ. ευρώ

Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη να λάβει χώρα το καλοκαίρι

Συνεχίζει τις επιλεκτικές αγορές πλοίων η Attica Group, επιβεβαιώνοντας σχετικό ρεπορτάζ του ot.gr.
Attica Group: Σχεδιάζει αγορά πλοίου, «πράσινες» επενδύσεις και νέα ξενοδοχεία

Όπως ανακοίνωσε πριν από λίγο, συμφώνησε για την απόκτηση του φορτηγού – οχηματαγωγού (Φ/Γ-Ο/Γ) πλοίου Clementine από την εταιρία CldN Ferries NV έναντι συνολικού τιμήματος Ευρώ 13,4 εκατ. τοις μετρητοίς.

Το πλοίο

Το πλοίο, έτους κατασκευής 1997, είναι ολικού μήκους 162,49 μέτρων και ολικής χωρητικότητας 23,986 ΜΤ, έχει μεταφορική ικανότητα 2.307 μέτρων φόρτωσης ή 160 ασυνόδευτων φορτηγών οχημάτων και επιπλέον 458 Ι.Χ. αυτοκινήτων σε ειδικά διαμορφωμένα γκαράζ.

Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη να λάβει χώρα το καλοκαίρι.

Το Clementine είναι το δεύτερο ro-ro που έχει στον στόλο της μετά το BLUE CARRIER 1

Υπενθυμίζεται ότι το 2022 η Attica Group παρέλαβε το 2022, τρία νεότευκτα Catamaran AERO Highspeed 1, 2 & 3, επενδύοντας συνολικά 21 εκατ. ευρώ τα οποία και τα δρομολόγησε στις γραμμές του Αργοσαρωνικού.

Επενδυτικό πρόγραμμα σε εξέλιξη

H Attica Group έχει σε εξέλιξη ένα επενδυτικό πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει αγορές πλοίων, ενεργειακή αναβάθμιση του στόλου και επέκταση στον ξενοδοχειακό τομέα ενώ παράλληλα «τρέχει» η διαδικασία απορρόφησης της ΑΝΕΚ.

Παράλληλα η εταιρεία που αναμένεται να περάσει στον έλεγχο της Strix Holdings, θυγατρικής της Τράπεζας Πειραιώς, σχεδιάζει την εγκατάσταση scrubbers σε τέσσερα ακόμη πλοία σε πρώτη φάση ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των πλοίων με scrubbers στα οκτώ.

Η επένδυση αυτή πραγματοποιείται καθώς το κόστος καυσίμου υψηλής περιεκτικότητας σε θείο είναι σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από το κόστος του καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο γεγονός που καθιστά την επένδυση συστημάτων καθαρισμού του θείου συμφέρουσα. Παράλληλα τα scrubbers είναι αναγκαία ενόψει της ανακήρυξης από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό, της Μεσογείου από την 1η Ιανουαρίου 2025 ως περιοχή ελέγχου εκπομπών οξειδίων του θείου (SECA). Από την ημερομηνία αυτή τα πλοία στη Μεσόγειο θα υποχρεούνται να χρησιμοποιούν καύσιμο 0,01% περιεκτικότητας σε θείο ή να φέρουν συστήματα καθαρισμού που θα επιτυγχάνουν το ίδιο αποτέλεσμα όσον αφορά τις εκπομπές οξειδίων του θείου.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Διημερίδα Έρευνας και Διάσωσης με την συμμετοχή του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ στο Μπάρι της Ιταλίας

Κατά το χρονικό διάστημα 18-19 Ιουνίου 2024, πραγματοποιήθηκε διημερίδα Έρευνας & Διάσωσης με την συμμετοχή στελεχών του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής στο Μπάρι της Ιταλίας, στο πλαίσιο της Μικτής Ευρωπαϊκής Επιχείρησης. «ΘΕΜΙΣ 2024». Η διημερίδα πραγματοποιήθηκε προκειμένου να ενισχυθεί περαιτέρω η

Πώς και πότε θα δοθεί το έκτακτο επίδομα σε συνταξιούχους και ευάλωτους

Περίπου 250 εκατομμύρια ευρώ θα λάβουν συνταξιούχοι και οι ευάλωτοι τον Δεκέμβριο 2024 μετά την έκτακτη εισφορά, που επιβάλλει στα υπερκέρδη των διυλιστηρίων η κυβέρνηση. Τα υπόλοιπα 50 εκατομμύρια ευρώ αναμένεται να μπουν στα ταμεία του κράτους για επενδύσεις. Σημειώνεται πως

Κικίλιας: Ακόμα και ένας σπινθήρας μπορεί να οδηγήσει σε όλεθρο – Εφιστώ την προσοχή σε όλους

«Για πρώτη φορά τόσο νωρίς μέσα στον Ιούνιο έχουμε δείκτη 5 στην Αττική, δηλαδή red code κατάσταση συναγερμού και δείκτη 4 σε άλλες περιφέρειες της χώρας», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Βασίλης Κικίλιας από την Πολιτική Προστασία σχετικά με τον κίνδυνο

Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας επέδωσε τα ξίφη στις νέες και νέους Ανθυπολοχαγούς

Τα ξιφη στους νέους και νέες Ανθυπολοχαγούς Τάξεως 2024 «Λοχαγός (ΜΧ) Σωτήριος Σταυριανάκος» επέδωσε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου, κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής που πραγματοποιήθηκε σήμερα στις εγκαταστάσεις της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων, στη Βάρη Αττικής. Την Πρόεδρο της

Μετάβαση στο περιεχόμενο