Χρ. Στυλιανίδης: «Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ανάλογο, ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων από ό,τι ήταν πέρυσι»

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστος Στυλιανίδης, απάντησε σήμερα στη Βουλή σε Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ κ. Κωνσταντίνου – Βασιλείου Μεταξά, σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Βόρειων Σποράδων με την Ηπειρωτική χώρα, αλλά και για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.

Με την απάντησή του, έκανε σαφές ότι έχουν ήδη δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες διαδικασίες για την εύρυθμη λειτουργία ενός συνδυασμού διαφορετικών γραμμών, που θα εξασφαλίσουν απρόσκοπτη σύνδεση των Β. Σποράδων, τόσο με την Εύβοια, το Μαντούδι και το Βόλο, όσο και με τη Θεσσαλονίκη.

Για τη σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη, τόνισε πως η σύνδεση αυτή δεν υπήρχε, όπως και πέρυσι και θα καταστεί εφικτή, τις προσεχείς ημέρες, μετά τη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συνδέσεων (Σ.Α.Σ) και την αναμενόμενη από εκείνο έγκριση και αφού το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής εξασφάλισε την αναγκαία χρηματοδότηση.

Αυτή θα προέλθει από πόρους κυρίως του ίδιου του Υπουργείου, αλλά και από πόρους του ειδικού Ταμείου Αποκατάστασης, που έχει δημιουργηθεί για την ευρύτερη περιοχή, λόγω των καταστροφών του Daniel και μετά από την πολύτιμη συνδρομή του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας κ. Χρήστου Τριαντόπουλου.

Για τις εμπορικές γραμμές, από το Βόλο αλλά και το Μαντούδι, αυτές έχουν ήδη προγραμματιστεί και εγκριθεί από το αρμόδιο Σ.Α.Σ., κάτι που σημαίνει πως συνολικά, με τα δεδομένα που είναι σήμερα διαθέσιμα, οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ανάλογο, ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Υπουργός.

Αναφορικά με τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, ο κ. Στυλιανίδης ξεκαθάρισε ότι υπάρχει εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, που εδώ και πάρα πολλά χρόνια, εφαρμόζει την ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, με όρους δηλαδή ελεύθερης αγοράς. Προσέθεσε όμως χαρακτηριστικά ότι το Υπουργείο πάντα παρακολουθεί την εξέλιξη των ακτοπλοϊκών ναύλων και φροντίζει για την αυστηρή τήρηση της σχετικής νομοθεσίας, ασκώντας από τη μεριά του σχετική πίεση για μια εύλογη συγκράτηση των τιμών, κάτι στο οποίο συμβάλλει αποφασιστικά η ίδρυση και λειτουργία του σχετικού Παρατηρητηρίου Τιμών.

Παράλληλα, επισήμανε ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, μεριμνά για τις κατηγορίες ευπαθών ομάδων (όπως τρίτεκνες οικογένειες, οικογένειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών, των περιφερειακών νησιωτικών αθλητικών σωματείων, όσων υπηρετούν στα Σώματα Ασφαλείας, ακόμα και εθελοντικών ομάδων) και παρεμβαίνει, με στόχο τη μείωση των τιμών αυτών και την ύπαρξη σχετικών εκπτώσεων, όχι μόνο στην περιοχή των Βόρειων Σποράδων, αλλά σε όλη τη νησιωτική χώρα.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μεταφέροντας 11 ρ/κ από Ασία σε Ευρώπη με το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών “Happy Star”

Μια εντυπωσιακή φωτογραφία ήρθε στη δημοσιότητα από το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών Happy Star, το φόρτωσε και μετέφερε 11 ρυμούλκα από την Ασία προς την Ευρώπη. Το 156 μέτρων πλοίο διαθέτει δυο γερανούς με ανυψωτική ικανότητα 1100 τόνους! Το Happy

Δεξαμενόπλοια: Ο σκιώδης στόλος που μεταφέρει ιρανικό πετρέλαιο παραμένει στο παιχνίδι

Αυτό, όπως μεταδίδει το Hellenic Shipping News, πρακτικά σημαίνει ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν επιπτώσεις  στη μελλοντική προσφορά δεξαμενόπλοιων. Στην τελευταία της εβδομαδιαία ανάλυση η ναυλομεσιτική εταιρεία Gibson αναφέρει πως “οι ιρανικές εξαγωγές πετρελαίου συνεχίζονται, παρά το γεγονός ότι έχουν

Ώρα νησιού: Γιατί κάποια θέρετρα στις Μαλδίβες μετακινούν τα ρολόγια τους μια ώρα μπροστά

Μπορεί να είναι αλήθεια ότι τα πολυτελή θέρετρα των Μαλδίβων τα έχουν πραγματικά όλα – το τιρκουάζ νερό, την πλούσια θαλάσσια ζωή και, σε ορισμένες περιπτώσεις, το δικό τους σύστημα χρόνου. Αναφέρεται ως «ώρα του νησιού», δεν είναι μια μεταφορική ρήση που

Σύγκρουση και βύθιση πλοίου στον Εύξεινο Πόντο

Μετάφραση-απόδοση κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Τρία μέλη πληρώματος Συριακής εθνικότητας αγνοούνται όταν το 36 ετών πλοίο τους συγκρούσθηκε και βυθίστηκε στο διάδρομο σιτηρών της Ουκρανίας πλησίον των ακτών της Ρουμανίας τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου (18/5). Tο υπό σημαία Τανζανίας

Μετάβαση στο περιεχόμενο