Χθες θα έπρεπε να είχε δοθεί λύση για την επαναλειτουργία των κυλικείων και εστιατορίων του ΛΣ…

Από παρέμβαση των Αξιωματικών της ΠΕΑΛΣ:

Η μη λειτουργιά τους και η καθυστέρηση τακτοποίησης του ζητήματος κρίνεται από την ΠΕΑΛΣ αδικαιολόγητη και συμβάλλει στην περαιτέρω υποβάθμιση του οργανισμού που υπηρετούμε και στην περαιτέρω απαξίωση που βιώνουν τα στελέχη ΛΣ τα τελευταία κυρίως έτη σε οικονομικό και υπηρεσιακό επίπεδο .

Θεωρούμε ότι ΧΘΕΣ θα έπρεπε να είχε δοθεί λύση και σήμερα να συζητούσαμε την επέκταση λειτουργίας κυλικείων και εστιατορίων και σε άλλες υπηρεσίες του ΛΣ στην υπόλοιπη Ελλάδα.

Ευελπιστούμε στην σύντομη ολοκλήρωση των απαιτούμενων ενεργειών ώστε το ζήτημα να μην καταντήσει διαχρονικό αίτημά μας ή θέμα συζήτησης προς επίλυση όπως τυγχάνει εδώ και πολλά χρόνια και το άλυτο ζήτημα στέγασης των στελεχών ΛΣ ανά την Ελλάδα, ίδρυσης παιδικών σταθμών, κατασκηνώσεων και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση για 33 νέα σκάφη για το Λιμενικό Σώμα για την προστασία των θαλασσίων συνόρων

Το Υπουργείο Μετανάστευσης & Ασύλου ενέταξε χρηματοδότηση ύψους 18,5 εκατομμυρίων ευρώ με σκοπό την απόκτηση 33 νέων σκαφών, από το Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή. Συγκεκριμένα, η Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού και Διαχείρισης Προγραμμάτων Μετανάστευσης και Εσωτερικών Υποθέσεων (ΕΥΣΥΔ ΜΕΥ) του

Ακρίβεια: Οι Έλληνες άλλαξαν την καθημερινότητά τους – Περικοπές στο μπάνιο, «λουκέτο» στο καλοριφέρ

Μία ενδιαφέρουσα έρευνα έδωσε στη δημοσιότητα η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, με σκοπό την καταγραφή των αντιδράσεων των καταναλωτών στην ακρίβεια, στην τρέχουσα αύξηση των τιμών των προϊόντων και υπηρεσιών που καταναλώνει. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο χρονικό διάστημα

Επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας έως τα τέλη Απριλίου

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται και στις ΔΕΚΟ, με πρώτη φάση εφαρμογής στις ΔΕΚΟ στο χώρο της κοινής ωφέλειας, οι οποίες καλύπτουν τη μεγάλη πλειονότητα του αριθμού των εργαζομένων. Σε ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων αναφέρεται πως: «Σε

Γερνάει ο παγκόσμιος στόλος από φορτηγά και δεξαμενόπλοια αφού μειώθηκαν οι ναυπηγήσεις

Καθώς το α’ τρίμηνο οδεύει προς το τέλος του, ρίχνουμε μια ματιά στο βιβλίο παραγγελιών των κλάδων Bulk Carrier, Tanker (>=10.000 DWT), Container και Gas. Στις περισσότερες κατηγορίες ο στόλος γερνάει όπως στα φορτηγά πλοία και στα δεξαμενόπλοια αφού οι

Μετάβαση στο περιεχόμενο