Διώρυγα της Κορίνθου: Σε λειτουργία ξανά από τον Ιούλιο

Η Διώρυγα παραμένει κελειστέι για περισσότερο από 1,5 χρόνο λόγω των κατολισθήσεων – Από το φθινόπωρο η Διώρυγα θα διακόψει για ολιγόμηνο διάστημα τη λειτουργία της, για να συνεχιστούν τα έργα
Στην πρώτη φάση επαναλειτουργίας της, μπαίνει από τον Ιούλιο η Διώρυγα της Κορίνθου, η οποία παραμένει κλειστή για τη ναυσιπλοΐα για περισσότερο από 1,5 χρόνο λόγω κατολισθήσεων.

Σύμφωνα με την ενημέρωση από την εταιρεία δημοσίων σχέσεων της Διώρυγας της Κορίνθου (Α.Ε.ΔΙ.Κ), ο διαχειριστής προχώρησε στην απόκτηση του νέου ρυμουλκού «ΒΕΡΓΙΝΑ» εντός του πρώτου τετραμήνου του 2022, και ακολούθως προχώρησε στην άμεση ενσωμάτωσή του στον υπάρχοντα στόλο που διαθέτει.

Παράλληλα, στα έργα αναβάθμισης, τα οποία ξεκινούν άμεσα, εντάσσεται η περίφραξη κατά μήκος της Διώρυγας (εντός του 2022), αλλά και η εκκίνηση της πεζοδρόμησης μιας έκτασης 3,5 χιλιομέτρων, με την υποστήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Δείτε βίντεο της ομάδας UpStories με τις εργασίες στη Διώρυγα

Η πρώτη φάση των έργων ολοκληρώνεται, επιτρέποντας την επανεκκίνηση των διελεύσεων της Διώρυγας από τον Ιούλιο. Από το φθινόπωρο η Διώρυγα θα διακόψει για ολιγόμηνο διάστημα τη λειτουργία της, καθώς την περίοδο εκείνη η διέλευση των πλοίων είναι πολύ περιορισμένη, οπότε και θα ξεκινήσει η δεύτερη φάση του έργου. Στόχος είναι να ολοκληρωθεί η θωράκισή της έναντι των κατολισθήσεων με τη σταθεροποίηση των πρανών.

Το στόχο αυτό υπηρετεί επικουρικά και η μελέτη βιωσιμότητας (feasibility study) για όλο το μήκος της Διώρυγας, στην οποία προχώρησε το Υπερταμείο, προκειμένου να εξεταστεί ποια επιπλέον έργα μπορεί να χρειαστεί να γίνουν για τη σωστή συντήρηση του σημαντικού αυτού μνημείου.

aedik_photo_1a_2022-06-01

Παράλληλα, στόχος του Υπερταμείου είναι και η περαιτέρω στοχευμένη αξιοποίηση της περιοχής. Για το λόγο αυτό έχει εκπονηθεί αναπτυξιακό σχέδιο με τις ενδεδειγμένες εμπορικές χρήσεις, οι οποίες θα αναδείξουν την περιοχή και θα ωφελήσουν τους ανθρώπους της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, οι διελεύσεις πλοίων στη Διώρυγα της Κορίνθου σε περίοδο κανονικότητας (έτος 2019) ανήλθαν σε 11.417 (σημειώνοντας αύξηση +7,5%), ενώ το 55% αυτών σχετίζεται με την τουριστική δραστηριότητα, γεγονός που καταδεικνύει τη σημασία και τη δυναμική του έργου, μετά το πέρας των έργων αποκατάστασης, για την ευρύτερη περιοχή. Το κανάλι το χρησιμοποιούν όλων των ειδών τα πλοία, από μικρά τουριστικά, μέχρι μεγάλα εμπορικά, κρουαζιερόπλοια και γκαζάδικα. Ειδικά για τα κρουαζιερόπλοια ο διάπλους από τη διώρυγα αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εμπειρίες του ταξιδιού.

Διώρυγα της Κορίνθου: Σε λειτουργία ξανά από τον Ιούλιο

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μεγάλο Σχίσμα

Με τον όρο «Σχίσμα» εννοούμε τη διάσπαση της αδιαίρετης κατά την πρώτη χιλιετία Χριστιανικής Εκκλησίας, που συνέβη συμβατικά το 1054.  Το Σχίσμα επηρεάστηκε από πολιτικούς, πολιτιστικούς και οικονομικούς παράγοντες, αλλά η βασική του αιτία δεν ήταν κοσμική, αλλά θεολογική.  Οι

Ασφαλιστικά ταμεία: Πώς θα εμφανίσουν πλεόνασμα το 2023

Πλεόνασμα 749 εκατομμυρίων ευρώ, θα παρουσιάσουν το 2023, τα ασφαλιστικά ταμεία (Οργανισμοί Κοινωνικής Ασφάλισης), παρά το γεγονός ότι η συνταξιοδοτική δαπάνη θα είναι αυξημένη λόγω των αυξήσεων που θα δοθούν στις συντάξεις μετά από 12 χρόνια μειώσεων και παγώματος των

Ναυτιλία: Το πλαφόν στο ρωσικό πετρέλαιο και το «χάος» στα Δαρδανέλια

«Δραματική» εικόνα παρουσιάζουν τα διεθνή μέσα ενημέρωσης για τις παράπλευρες συνέπειες στη ναυτιλία από την επιβολή πλαφόν στο ρωσικό πετρέλαιο, καταγράφοντας τεράστια συμφόρηση δεξαμενοπλοίων στα Στενά του Βοσπόρου. Ειδικότερα, τονίζεται πως στη νέα εποχή στην αγορά δεξαμενόπλοιων στην ανατολική Μεσόγειο

Συντάξεις: Νέο κύμα μαζικής φυγής – Οι αιτήσεις ξεπερνούν τις 200.000 – Ποιες είναι οι αιτίες

Νέος «πονοκέφαλος» για το υπουργείο εργασίας η συνεχιζόμενη  έκρηξη των αιτήσεων συνταξιοδότησης και το 2022. Τα στοιχεία δείχνουν ότι ο αριθμός των αιτήσεων θα ξεπεράσει και πάλι τις 200.000 πιέζοντας το ασφαλιστικό σύστημα όσον αφορά αφενός τις δαπάνες και αφετέρου τους ρυθμούς απονομής των συντάξεων. Ο