Διώρυγα του Παναμά: Επιστροφή στην κανονικότητα με «οδηγό» τα bulk carriers

Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επιστροφή των πλοίων στη Διώρυγα του Παναμά, έπειτα από μια μακρά περίοδο ξηρασίας, που έπληξε τον αριθμό των διελεύσεων και δημιούργησε σκοπέλους για τις θαλάσσιες μεταφορές.

Ειδικότερα, σύμφωνα με δεδομένα της AXS Marine, την προηγούμενη εβδομάδα περισσότερα από 60 bulk carriers διήλθαν από τη Διώρυγα του Παναμά. Η τελευταία φορά που οι διελεύσεις των bulk carriers ανήλθαν σε αυτά τα επίπεδα ήταν τον Αύγουστο του 2023. Υπενθυμίζεται ότι τα bulk carriers αποτέλεσαν τα πλοία που επηρεάστηκαν περισσότερο από τις περιορισμένες διελεύσεις του προηγούμενου διαστήματος.

Την ίδια στιγμή, τον Οκτώβριο, περισσότερα από 220 bulk carriers διέσχισαν τη διώρυγα ‒προς οποιαδήποτε κατεύθυνση‒, σημειώνοντας αύξηση σε ετήσια βάση, για πρώτη φορά από τον Απρίλιο του 2023.

Τέλος, μέχρι στιγμής τον Νοέμβριο, σχεδόν 100 bulk carriers έχουν ήδη διασχίσει τη Διώρυγα του Παναμά, γεγονός που αντικατοπτρίζει τη σταδιακή ανάκαμψη των διελεύσεων μέσω της διώρυγας.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο