Δύο Τούρκοι έφτασαν στην Εύβοια με… αιωρόπτερο

Eναν διαφορετικό τρόπο να εισέλθουν στην Ελλάδα και να ζητήσουν άσυλο επέλεξαν δύο Τούρκοι πολίτες. Εφυγαν από την τουρκική ακτή με μηχανοκίνητο αιωρόπτερο, διέσχισαν τουλάχιστον 200 χλμ. πάνω από το Αιγαίο και έφτασαν λίγο πριν από την Εύβοια, όπου λόγω έλλειψης καυσίμων έπεσαν στη θάλασσα και διασώθηκαν από το Λιμενικό

Eναν διαφορετικό τρόπο να εισέλθουν στην Ελλάδα και να ζητήσουν άσυλο επέλεξαν δύο Τούρκοι πολίτες. Εφυγαν από την τουρκική ακτή με μηχανοκίνητο αιωρόπτερο, διέσχισαν τουλάχιστον 200 χλμ. πάνω από το Αιγαίο και έφτασαν λίγο πριν από την Εύβοια, όπου λόγω έλλειψης καυσίμων έπεσαν στη θάλασσα και διασώθηκαν από το Λιμενικό.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος, οι δύο άνδρες, ηλικίας 32 και 33 ετών, ξεκίνησαν από την περιοχή της Σμύρνης με προορισμό την Αθήνα. Ομως το σκάφος τους έπεσε στη θάλασσα στην περιοχή Μπούρος Καρύστου λόγω έλλειψης καυσίμων. Φορώντας σωσίβια, κολύμπησαν με τη συνδρομή δύο ψαροτουφεκάδων μέχρι την ακτή, όπου εντοπίστηκαν από περιπολικό του Λιμενικού και συνελήφθησαν για παράνομη είσοδο στη χώρα. Οι δύο άνδρες μεταφέρθηκαν προληπτικά στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ότι είναι καλά στην υγεία τους. Σύμφωνα με δημοσιεύματα τοπικών μέσων ενημέρωσης, δήλωσαν στις Αρχές ότι είναι αστυνομικοί στην Τουρκία και σκοπεύουν να ζητήσουν άσυλο.

Ξεκίνησαν από την περιοχή της Σμύρνης με προορισμό την Αθήνα, αλλά το σκάφος έπεσε στη θάλασσα στην περιοχή Μπούρος Καρύστου λόγω έλλειψης καυσίμων.

Το παράτολμο εγχείρημα έγινε πολύ γρήγορα γνωστό στον χώρο των αιωροπτεριστών στη χώρα μας. «Λανθασμένα αναφέρεται ότι επέβαιναν σε ανεμόπτερο – επέβαιναν σε ένα trike, δηλαδή ένα είδος μηχανοκίνητου αιωρόπτερου. Αυτό το υπερελαφρό σκάφος αντί να έχει σταθερά πτερύγια, έχει ένα αιωρόπτερο, το οποίο είναι συνδεδεμένο με ένα μονοθέσιο ή διθέσιο όχημα», εξηγεί ο Γεώργιος Καραχάλιος, ιδιοκτήτης σχολής αεραθλητικής εκπαίδευσης. «Τα σκάφη αυτά είναι εύκολα στη λειτουργία, είναι γρήγορα και αξιόπιστα. Εξαρτάται τι κινητήρα έχει, αν το αιωρόπτερo είναι σύγχρονο και αν έχει επαρκή καύσιμα. Το να διασχίσεις το Αιγαίο δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο – υπό συγκεκριμένες συνθήκες μπορείς να διασχίσεις πολύ μεγάλες αποστάσεις χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία, αρκεί να έχεις ένα σύγχρονο trike».

Στη χώρα μας τα trikes χρειάζονται δίπλωμα υπερελαφρού αεροπλάνου, το οποίο αποκτάται έπειτα από εκπαίδευση και εξετάσεις. Καθώς πολλά trikes είναι διθέσια, υπάρχουν αρκετές εταιρείες ανά την Ελλάδα που προσφέρουν την εμπειρία μικρών πτήσεων με έμπειρο πιλότο έναντι αμοιβής.

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μ. Βαρβιτσιώτης: Ο σεισμός στην Τουρκία δείχνει την ανάγκη οι γείτονες να δίνουν ο ένας χείρα βοηθείας στον άλλον

Τα συλλυπητήρια της Ελλάδας για την απώλεια ζωών από τον σεισμό στην Τουρκία εξέφρασε ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, προσερχόμενος στο Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων στις Βρυξέλλες, επισημαίνοντας ότι «επαναφέρει τελικά στο προσκήνιο την ανάγκη οι γείτονες ο ένας να

Υποψήφιοι του ΚΚΕ από τον χώρο των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας

Το ΚΚΕ ανακοίνωσε, σε εκδήλωση του Τμήματος της ΚΕ του Κόμματος για τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας που πραγματοποιήθηκε χτες, τις υποψηφιότητες για τις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές από τον συγκεκριμένο χώρο. Οι υποψήφιοι είναι: –Γιάννης Αγγέλου, συνταγματάρχης ε.α, υποψήφιος στα Δωδεκάνησα.

«Ever Acme»: Το πέρασμα του γιγαντιαίου containership από τη Διώρυγα του Σουέζ [Video]

Το παρθενικό του ταξίδι σε έναν από τους σημαντικότερους διεθνείς κόμβους θαλάσσιων μεταφορών πραγματοποίησε το γιγαντιαίο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Ever Acme», τραβώντας πάνω του όλα τα βλέμματα. Το «Ever Acme» παραδόθηκε τον περασμένο μήνα από την κινεζική ναυπηγική εταιρεία Hudong-Zhonghua

Οκτώ επενδυτικά σχήματα για την αξιοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Α.Ε.

Οκτώ επενδυτικά σχήματα υπέβαλαν στις 3/2/2023 στο ΤΑΙΠΕΔ φακέλους εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Α.Ε., μέσω πώλησης πλειοψηφικού ποσοστού συμμετοχής τουλάχιστον 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού. Τα επενδυτικά σχήματα είναι τα εξής (με αλφαβητική σειρά):