Ε.Π.Λ.Σ.ΒΔ.Ε. : “Μνημόνια” στα έξοδα μετακίνησης στελεχών Λ.Σ. που αποσπώνται για ενίσχυση στο Αιγαίο…

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΠΛΣ/Βορειοδυτικής Ελλάδος

 

ΠΡΟΣ :

κ.Υ.ΝΑ.Ν.Π. ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗ Ι.

Α. Λ.Σ.-ΕΛ. ΑΚΤ.  ΑΝΤΙΝΑΥΑΡΧΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ Γ.

                                                               Α. Υ.Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ΑΝΤΙΝΑΥΑΡΧΟ ΑΡΓΥΡΑΚΗ Ι.

Β. Υ.Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ΑΝΤΙΝΑΥΑΡΧΟ ΤΣΕΛΙΚΗ Α.                          

Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ.

                                                            Μέλη Ε.Π.Λ.Σ.ΒΔ.Ε.

ΘΕΜΑ :«ΜΝΗΜΟΝΙΑ» ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ Λ.Σ. ΠΟΥ ΑΠΟΣΠΩΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ.

 

Σε συνέχεια παλαιότερης ανακοίνωσης μας ( εδω ) για το θέμα που αφορά την μη δικαιολόγηση καμπίνας (ουδείς βέβαια ασχολήθηκε μέχρι τώρα να βρεθεί μια λύση και συνεχίζει το ίδιο μοτίβο) στα μετακινούμενα Στελέχη που αποσπώνται για ενίσχυση των υπηρεσιών του Αιγαίου ήρθε τώρα να προστεθεί και η διακοπή στα έξοδα μετακίνησης Στελεχών των χρημάτων που δικαιολογούνταν για την μεταφορά με το πλοίο των ΙΧ που η υπηρεσία διατάσσει τα ανωτέρω Στελέχη να μετακινούνται.Απο την  μια πλευρά σε διατάσσει η υπηρεσία να μετακινηθείς με ΙΧ και από την άλλη ξαφνικά σου λέει ότι δεν σου δικαιολογώ το ακτοπλοϊκό εισιτήριο για το ΙΧ μέχρι την υπηρεσία που θα πας,αδιαφορόντας έτσι το πως αυτοί οι Συνάδελφοι θα μετακινούνται για εκτέλεση υπηρεσίας στα νησιά όταν η απόσταση όπου θα μείνουν σε σχέση με την υπηρεσία μπορεί να είναι μέχρι και 5 χιλιόμετρα.

         Δεν γνωρίζουμε τον  λόγο που έγινε τελείως ξαφνικά αυτό, αλλά αν υποστηρίξει κάποιος ότι είναι για οικονομικούς λόγους τότε απλά το θεωρούμε απαράδεκτο και μη λογικό από την στιγμή που το Αρχηγείο δαπανά σε μηνιαία βάση δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε αποσπάσεις προσωπικού να ισχυριστεί κάποιος  ότι γίνεται για περιορισμό του κόστους όταν τα ΙΧ σε μηνιαία βάση κοστίζουν συνολικά από 2.000 έως 3.000 ευρώ αφού το ακτοπλοϊκό εισιτήριο ΙΧ  με επιστροφή κοστίζει το ανώτερο 14 0 ευρώ.

Αν το Αρχηγείο επιθυμεί να περιορίσει το κόστος τότε μπορεί είτε να μειώσει τον αριθμό των αποσπασμένων είτε να γίνονται οι μετακινήσεις ΟΛΕΣ με υπηρεσιακά οχήματα.

Έτσι στην πρώτη περίπτωση τα οφέλη θα είναι και για το Αρχηγείο διότι θα μειωθεί το κόστος αλλά κυρίως για τις υπηρεσίες από όπου μετακινούνται τα Στελέχη ,διότι θα έρθει η αναγκαία «χαλάρωση» καθώς από την συνεχή μετακίνηση προσωπικού από το 2015 μέχρι και σήμερα εκτός από την επιπλέον υποστελέχωση των ανωτέρω Υπηρεσιών ,έχει επέλθει προσωπική, εργασιακή αλλά και σε πολλές περιπτώσεις οικογενειακή κούραση…..

 

Στην δεύτερη δε περίπτωση θα αποδυναμωθούν περαιτέρω αρκετές υπηρεσίες καθώς θα αναγκαστούν να διαθέσουν υπηρεσιακά τους οχήματα (όχι ότι έχουν πλεόνασμα οχημάτων βέβαια) για ένα ολόκληρο μήνα στα Στελέχη τους που αποσπώνται αλλά εντάξει ….. «μικρό το κακό» αφού το Αρχηγείο θα γλυτώσει αυτά τα πολυπόθητα 2.000 – 3.000 ευρώ.Όπως λέει και μια παροιμία όμως «Μπρος στα κάλλη, τι είναι ο πόνος…………».

Δυστυχώς μέχρι τώρα διαπιστώνουμε ότι αντί να δοθεί λύση σε κάποιο πρόβλημα  (όπως αυτό  με τις καμπίνες ) ,συνέχεια προστίθενται και άλλα δείχνοντας έτσι ότι κάποιοι ΑΠΛΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ για την ασφάλεια αλλά και την σωστή και αξιοπρεπή μετακίνηση των Στελεχών που αποσπώνται.

Ίσως ορισμένοι επιθυμούν τα χαμηλόβαθμα Στελέχη να είναι Λιμενικοί  ΄Γ  ή ΄Δ κατηγορίας και να γίνονται επαίτες προκειμένου να μετακινηθούν αξιοπρεπώς και με ασφάλεια ΓΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ή ίσως κάποιοι να τους θεωρούν ως Συνάδελφους ενός κατώτερου θεού……………..

Τέλος κλείνοντας την Ανακοίνωση – Επιστολή μας θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε κ.Αρχηγέ,ότι μιλώντας στο 23ο Συνέδριο της Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ. είχατε πει ότι «Προσωπικά ως Αρχηγός θα είμαι πάντα εδώ για εσάς,στηρίζοντας κάθε Συνάδελφο ξεχωριστά ,υποστηρίζοντας τα δίκαια συλλογικά αιτήματα σας με ευσυνειδησία και δουλεύοντας πάντα με στόχο την βελτίωση των συνθηκών εργασίας και της επαγγελματικής σας εξέλιξης» και σε άλλο σημείο της ομιλίας σας είχατε πει ότι «Γνωρίζω και αναγνωρίζω ότι καθημερινά όλα τα Στελέχη σε οποιοδήποτε μέρος υπηρετούν συμβάλλουν με κάθε τρόπο και με όλες τους τις δυνάμεις,πολλές φορές υπερβαίνοντας συχνά τα όρια της ανθρώπινης αντοχής προκειμένου να φέρουν εις πέρας το δύσκολο,πολύπλευρο και πολυδιάστατο έργο του Λιμενικού Σώματος και αποτελεί κοινή παραδοχή ότι με την φιλοτιμία που επιδυκνείετε,τον επαγγελματισμό σας,την προσήλωση στο καθήκον,τον σεβασμό στον πολίτη απολαμβάνετε σήμερα της εκτίμησης και της εμπιστοσύνης την Ελληνικής κοινωνίας και της Ελληνικής πολιτείας».

       Χάρη στα ανωτέρω κ. Αρχηγέ, ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ ΩΣ ΣΩΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΧΑΙΡΕΙ ΤΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ,και για αυτό τον λόγο θεωρούμε ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ το μην δοθεί λύση στα ανωτέρω προβλήματα και αντί για βήματα προς τα εμπρός με στόχο την βελτίωση των συνθηκών εργασίας και μετακινήσεων ,να γίνονται βήματα προς τα  πίσω…………

      Αξιότιμε κ. Υπουργέ ως πολιτικός προϊστάμενος ,Αξιότιμε κ. Αρχηγέ και κ.κ. Υπαρχηγοί ,ΛΥΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ.ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΥΠΑΡΧΕΙ??????????????????

 

 

 

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Απόστρατοι ΛΣ-ΕΛΑΚΤ: Παιδιά ενός κατώτερου Θεού;

Όταν, το 1919, ιδρύθηκε το Λιμενικό Σώμα, προήλθε από τα «σπλάχνα» του Πολεμικού Ναυτικού.  Έτσι, βάσει εθνικών σχεδίων, το Λιμενικό Σώμα είναι Σώμα υπαγόμενο στο συγκεκριμένο κλάδο των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας. Παρότι στο παρελθόν επανειλημμένα αμφισβητήθηκε, αυτός ο «γνήσιος

21 Απριλίου 1967: Οι Στρατιωτικοί που είπαν ΟΧΙ στη χούντα

Το πρωί της 21ης Απριλίου 1967 η Ελλάδα έμπαινε στο γύψο μιας ακόμη στρατιωτικής χούντας. Οι συνέπειες για τον ελληνισμό ήταν βαρύτατες, Επτά χρόνια μετά οι ανόητοι που κατέλυσαν τη Δημοκρατία ξεπουλούσαν και τη Κύπρο. Το στίγμα της χούντας βάραινε

Εκσυγχρονισμός πολλαπλών εκτοξευτών RM-70: Στον εξοπλιστικό σχεδιασμό του Στρατού Ξηράς το Πυροβολικό Μάχης

* Του Κώστα Σαρικά Η ενίσχυση του Πυροβολικού Μάχης αποτελεί προτεραιότητα για τον Στρατό Ξηράς έπειτα και από την επανεξέταση όλων των εξοπλιστικών προγραμμάτων στο πλαίσιο εξορθολογισμού που αποφάσισε η ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Μεταξύ των προγραμμάτων που πήραν το «πράσινο» φως

MED-5: Μέτρα πρόληψης των μεταναστευτικών ροών και όχι απώθησής τους ζητούν οι χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου

Οι πέντε μεσογειακές χώρες που αποτελούν τα νότια σύνορα της Ευρώπης και οι οποίες εκ των πραγμάτων βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μεταναστευτικής πίεσης και του προβλήματος της παράνομης διακίνησης απεύθυναν έκκληση στην Ευρωπαϊκή Ένωση ώστε να σταματήσει να έχει πολιτικές κυρίως

Μετάβαση στο περιεχόμενο