Εμπλοκή με τις ΣΣΕ στα περιφερειακά λιμάνια

Aνησυχία επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στους εργαζομένους στα 10 περιφερειακά λιμάνια της χώρας, στο συνδικαλιστικό τους σωματείο, Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ), αλλά και στις διοικήσεις των Οργανισμών Λιμένων, λόγω σοβαρής εμπλοκής που προέκυψε με την υπογραφή της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας των εργαζομένων.Γεγονός που πρόκειται να δημιουργήσει προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των 10 λιμανιών, καθώς η ΟΜΥΛΕ εκφράζει τον έντονο προβληματισμό της και ξεκαθαρίζει πως εάν το ζήτημα δεν λυθεί, θα προχωρήσουν άμεσα σε απεργιακές κινητοποιήσεις.Σύμφωνα με πληροφορίες της «Εφ.Συν.», ένα ενημερωτικό έγγραφο από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, το οποίο έφτασε στις διοικήσεις των Οργανισμών Λιμένων αλλά και στην ΟΜΥΛΕ, είναι αυτό που προκάλεσε την αναστάτωση, καθώς βάζει στοπ στην υπογραφή της ΣΣΕ όπως έχει σήμερα, εντοπίζοντας κάποιες αναγκαίες διορθώσεις στο κείμενο-σχέδιο που έχουν στείλει τα σωματεία με τις διοικήσεις των Οργανισμών.Ωστόσο, κάποιες από αυτές είναι ιδιαίτερα σοβαρές, όπως η μείωση των ωρών εργασίας τα Σαββατοκύριακα (είναι γνωστό ότι τα λιμάνια δεν κλείνουν ποτέ και οι εργαζόμενοι δουλεύουν και τα Σαββατοκύριακα, οπότε αυτόματα θα προκύψει πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία των λιμανιών), επιδόματα που αφορούν παιδιά, κατασκηνώσεις, βρεφονηπιακούς σταθμούς κ.ά.Σύμφωνα με συνδικαλιστές που μίλησαν στην «Εφ.Συν.», εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα είχαν ξεκινήσει οι διαβουλεύσεις για την υπογραφή της ΣΣΕ που αφορά περίπου 350-400 εργαζομένους στα 10 λιμάνια της χώρας.Αίτημά τους η υπογραφή της ΣΣΕ όπως έχει μέχρι σήμερα. Το εμπλεκόμενο υπουργείο Ναυτιλίας, όπως και οι διοικήσεις των Οργανισμών είχαν εγκρίνει το κείμενο-σχέδιο που είχε συνταχθεί.Ωστόσο, τον Απρίλιο του 2018 στην υπόθεση μπαίνει και το υπουργείο Οικονομικών, το οποίο ζητά να ελέγξει το κείμενο-σχέδιο για τις συμβάσεις.Πριν από λίγες ημέρες το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους επιστρέφει στην ΟΜΥΛΕ και στις διοικήσεις των Οργανισμών το κείμενο με συγκεκριμένες αναγκαίες διορθώσεις που πρέπει να γίνουν προκειμένου να υπογραφεί η ΣΣΕ.Γεγονός που προκαλεί την έντονη αντίδραση όλων των εμπλεκομένων, καθώς όπως έλεγε συνδικαλιστικός εκπρόσωπος των εργαζομένων στην «Εφ.Συν.», «δεν είναι δυνατόν να δεχτούμε να υπογράψουμε ΣΣΕ χειρότερη από τότε που ήμασταν στα μνημόνια και εν πάση περιπτώσει αυτό δεν συνάδει με την προσπάθεια της κυβέρνησης να ξαναστήσει τις συμβάσεις. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι πρόκειται για λάθος υπηρεσιακών παραγόντων».

http://www.efsyn.gr/arthro/emploki-me-tis-sse-sta-…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σχεδόν έτοιμη για την αποστολή στον Κόλπο του Άντεν η φρεγάτα «Ψαρά»

Σχεδόν καθημερινά τα περιστατικά με πυραύλους και drone των Χούθι. Οι προετοιμασίες στη φρεγάτα «Ψαρά» ολοκληρώνονται, καθώς στα τέλη του μήνα ή το αργότερο στις αρχές Ιουνίου θα πρέπει να αποπλεύσει προκειμένου να…σκαντζάρει την φρεγάτα «Ύδρα» που θα συμπληρώνει 3

Επιχείρηση «Ασπίδες»: Σημαντικά επιτεύγματα για τους πρώτους 3 μήνες

Σπουδαία ημέρα για την Ελευθερία της Ναυσιπλοΐας. Πέρασαν 3 μήνες από την έναρξη της Επιχείρησης «Ασπίδες». Τρεις μήνες γεμάτοι πολλαπλές προκλήσεις και σπουδαία επιτεύγματα. Η Επιχείρηση «Ασπίδες» συνεχίζει την αποστολή της σε πλήρη συμμόρφωση με το διεθνές δίκαιο, για τη

Μεταφέροντας 11 ρ/κ από Ασία σε Ευρώπη με το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών “Happy Star”

Μια εντυπωσιακή φωτογραφία ήρθε στη δημοσιότητα από το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών Happy Star, το φόρτωσε και μετέφερε 11 ρυμούλκα από την Ασία προς την Ευρώπη. Το 156 μέτρων πλοίο διαθέτει δυο γερανούς με ανυψωτική ικανότητα 1100 τόνους! Το Happy

Δεξαμενόπλοια: Ο σκιώδης στόλος που μεταφέρει ιρανικό πετρέλαιο παραμένει στο παιχνίδι

Αυτό, όπως μεταδίδει το Hellenic Shipping News, πρακτικά σημαίνει ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν επιπτώσεις  στη μελλοντική προσφορά δεξαμενόπλοιων. Στην τελευταία της εβδομαδιαία ανάλυση η ναυλομεσιτική εταιρεία Gibson αναφέρει πως “οι ιρανικές εξαγωγές πετρελαίου συνεχίζονται, παρά το γεγονός ότι έχουν

Μετάβαση στο περιεχόμενο