Εγχειρίδιο μετακύλισης ευθυνών θα μπορούσαν να γράψουν οι αυτοαποκαλούμενοι «αντιπροσωπευτικότεροι» συνδικαλιστές!

Δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη η στάση τους, που για άλλη μία χρονιά μετακυλούν τις ευθύνες, για το απαράδεκτο πλαίσιο που διέπει τις τακτικές μεταθέσεις, στην ηγεσία της Διοίκησης Προσωπικού και τα μέλη του συμβουλίου μεταθέσεων, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να ενημερώνουν τον κ. ΥΝΑΝΠ και όλο το προσωπικό του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ ότι δεν δέχτηκε το συμβούλιο μεταθέσεων την αυθαίρετη πρόταση τους, την αυθαίρετη παραδοχή της διενέργειας των συμβούλιών με διαφορετικό τρόπο από ότι προβλέπεται !!

Ουδέποτε έχουν εκφράσει την δυσαρέσκεια τους για τις επιλογές του κ. ΥΝΑΝΠ σχετικά με το θεσμικό πλαίσιο των μεταθέσεων και πως να το πράξουν άλλωστε όταν αυτές οι επιλογές είναι δικές τους. Πως να το πράξουν όταν αυτές οι επιλογές εγκλώβισαν τον υπουργό , το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. , τα στελέχη και τις οικογένειες των στελεχών.

Ακόμα και στην πρόσφατη ψήφιση του άρθρου 76 του ν.4926/22 (ΦΕΚ 82 Α΄/ 20-04-2022) στην βουλή «έκριναν ότι κρίθηκε απαραίτητη με την έναρξη τον φετινών τακτικών μεταθέσεων (2022) και ικανοποιεί δικιά τους τοποθέτηση η τροποποίηση του άρθρου».

Δεν έχουν αντιληφθεί μετά από 2 χρόνια ανεπιτυχών προσπαθειών εφαρμογής  του π.δ. ότι δεν επιδέχεται «μπαλώματα» διότι ακόμα και αυτά πάλι σε αδιέξοδο οδηγούν και η μοναδική λύση είναι η κατάργηση του με την  έκδοση νέου στα πρότυπα των άλλων σωμάτων ασφαλείας. Δεν θέλουν φυσικά να δεχτούν ότι θα χάσουν το μοναδικό πράγμα που κρατάει τους συναδέλφους ως μέλη τους, τις μεταθέσεις, οπότε προφανώς δεν έχουν λόγο να ανατραπεί αυτή η  «ομηρεία» των μεταθέσεων.

Έτσι απλά  επαναλαμβάνουν την πρόθεσή του υπουργού για βελτιώσεις στο θεσμικό πλαίσιο μετά την ολοκλήρωση της πρώτης εφαρμογής του συστήματος και τη διαπίστωση των όποιων προβλημάτων.

Εν ολίγης ομολογούν, όλοι μαζί, ότι από την μία δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν τι αποτελέσματα θα επιφέρουν οι προτάσεις τους, τα νομοθετήματα τους και πειραματίζονται με τα στελέχη και τις οικογένειες τους και από την άλλη φαίνεται να απολαμβάνουν την «ομηρεία» των μεταθέσεων – αποσπάσεων και των ανακοινώσεων σύγκλησης των συμβουλίων μεταθέσεων σχεδόν κάθε μήνα, που σε καμία περίπτωση δεν επιφέρουν τους κατά δήλωση τους στόχους για  απαιτούμενη ασφάλεια και εμπιστοσύνη σε ένα σύστημα, που θα εμπνέει δικαιοσύνη, αξιοκρατία, ισοτιμία και ισονομία για όλους!!

Εδώ και δύο χρόνια όσοι τοποθετούνται και αναφέρουν τα προβλήματα που θα επέφερε αυτό το π.δ. βαπτίστηκαν  ως μειοψηφία, ως παράταιροί και αυτοί που όφειλαν να τους ακούσουν ακόμα και τώρα προσπαθούν να τα ρίξουν αλλού.

Ξέχασαν όμως ότι η αλήθεια δεν κρύβεται, η γη γυρίζει και  ο χρόνος κυλάει …….

 

Ανθ/στής Λ.Σ. ΑΘΟΥΣΑΚΗΣ Εμμανουήλ

Πρόεδρος Ένωσης Λιμενικών Κρήτης

(Πανελλήνια Ομοσπονδία Λιμενικών)

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μεταναστευτικές ροές: «Αποσυμπίεση» στην Ελλάδα, μεγάλη αύξηση στην Κύπρο

Ενδιαφέροντα στοιχεία για την διαχείριση του μεταναστευτικού ζητήματος στη Γηραιά Ήπειρο προκύπτουν από την έκθεση της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Υποστήριξης για το Άσυλο με τα στοιχεία να αποτυπώνουν μία ξεκάθαρη αποκλιμάκωση όσον αφορά στην Ελλάδα, την ώρα που άλλες χώρες βιώνουν πιέσεις

Viral: Ψαράς ανασύρει ψάρι – τέρας βάρους 177 κιλών και μήκους 2,5 μέτρων από τον βυθό της Νορβηγίας

Ένα ψάρι – τέρας ανέσυρε από τα παγωμένα νερά της Νορβηγίας ο Βρετανός ψαράς Πολ Στίβενς. Το ψάρι πρόκειται για έναν ιππόγλωσσο βάρους 177 κιλών και με μήκος 2, 5 μέτρων!   Με βάση τις διαστάσεις του ψαριού, η ηλικία

Απεργία στο λιμάνι Felixstowe του Ηνωμένου Βασιλείου από τις 21 εως τις 29 Αυγούστου

Αποκαλύφθηκαν κάποιες λεπτομέρειες για την μεγάλη απεργία στο λιμάνι Felixstowe, η οποία θα προκαλέσει περαιτέρω αποσταθεροποίηση στη μεταφορά των ευρωπαϊκών εμπορευματοκιβωτίων. Πιο συγκεκριμένα, περίπου 1.900 εργαζόμενοι στο μεγαλύτερο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων του Ηνωμένου Βασιλείου, θα πραγματοποιήσουν οκταήμερη απεργία από τις 21

Navibulgar: Εξαγορά τεσσάρων eco-lake bulk carriers έναντι $128 εκατομμυρίων

Η ναυτιλιακή εταιρεία Navibulgar αναμένεται να καταβάλει 128 εκατομμύρια δολάρια σε τέσσερα eco-lake handysize bulk carriers. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι η βουλγαρική πλοιοκτήτρια εταιρεία παράγγειλε πλοία από το ναυπηγείο Yangzijiang στο πλαίσιο των σχεδίων επέκτασης και ανανέωσης του στόλου της.