Εκδήλωση για τον κλάδο της ναυτιλίας από την Wilhelmsen Ship Management

Η εκδήλωση διοργανώθηκε από κοινού με  Βασιλική Πρεσβεία της Νορβηγίας και αφορούσε εξειδικευμένο σεμινάριο ship management για την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα

Η Wilhelmsen Ship Management, μία από τις μεγαλύτερες διαχειρίστριες εταιρείες πλοίων παγκοσμίως, διοργάνωσε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την Βασιλική Πρεσβεία της Νορβηγίας, εξειδικευμένο σεμινάριο σχετικά με το Ship Management. Στην εκδήλωση παρευρέθηκε πληθώρα στελεχών από την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο διαχείρισης στόλων και να ανταλλάξουν απόψεις για τα θέματα που απασχολούν τον κλάδο.

Την εκδήλωση άνοιξε ο κ. Carl Schou, CEO και Πρόεδρος της WSM και ακολούθησαν ειδικές παρουσιάσεις με ομιλητές τους Hugo WilsonCarbon Trading– Affinity Carbon SolutionsAnders HovelsrudInsurance Director DenNorske Krigsforsikring καθώς και τον Charles HaskellDecarbonization Programme Manager– Lloyds Register. Το σεμινάριο έκλεισε με χαιρετισμό από  τον Πρέσβη της Νορβηγίας σε Ελλάδα και Κύπρο κ.H.E Frode Overland Andersen και δεξίωση προς τιμήν των καλεσμένων.

Στο σεμινάριο συζητήθηκαν εκτενώς οι επιδράσεις από τους νέους κανονισμούς του EU Emissions Trading Scheme (ETS) στην ναυτιλιακή βιομηχανία για την απεξάρτηση της από τον άνθρακα, καθώς και οι τρέχοντες παράγοντες κόστους και οι τρόποι παραγωγής εναλλακτικών καυσίμων. Επίσης, συζητήθηκε η εισβολή στην Ουκρανία και ο άμεσος αντίκτυπός της στην εμπορική ναυτιλιακή δραστηριότητα, ένα φλέγον ζήτημα που απασχόλησε τους συμμετέχοντες και έδωσε αφορμή για εποικοδομητική συζήτηση.

«Τα θέματα που παρουσιάστηκαν στο σεμινάριό μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με το σημερινό περιβάλλον και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος διαχείρισης πλοίων. Ως ένας από τους μεγαλύτερους διαχειριστές πλοίων παγκοσμίως, είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε τους πλοιοκτήτες μας να επιλύσουν αποτελεσματικά αυτές τις προκλήσεις και να ηγηθούν της αγοράς.»

Και συνέχισε: «Θεωρούμε την ελληνική ναυτιλία από τα σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης της δραστηριότητας μας και πιστεύω ότι οι Έλληνες εφοπλιστές μπορούν να εμπιστευτούν το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουμε, με το ισχυρό δίκτυο που έχουμε δημιουργήσει.  Έχοντας ήδη πάνω από 450 πλοία και 9.200 ναυτικούς στο στόλο μας, στόχος μας είναι να επεκταθούμε και να αυξήσουμε τον αριθμό των πλοίων στα οποία έχουμε ήδη αναλάβει την διαχείριση, ενώ παράλληλα να επεκταθούμε και σε άλλους τομείς όπως είναι τα πλοία μεταφοράς φυσικού αέριου και τα δεξαμενόπλοια.»

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η πρώτη γυναίκα Α’ μηχανικός σε φρεγάτα του ΠΝ: Η προσφορά στην πατρίδα

Για δέκατη τέταρτη συνεχόμενη χρονιά απονεμήθηκαν τα Βραβεία Ευκράντη, τα οποία διοργανώνονται από τα Ναυτικά Χρονικά, με την αρωγή και την υποστήριξη του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη. Η τελετή απονομής έλαβε χώρα σε μια ιδιαίτερα συγκινησιακή ατμόσφαιρα στον προαύλιο χώρο της Σχολής

Βυθίστηκε σκάφος στον Ωρωπό – Εντοπίστηκαν οι δύο επιβαίνοντες

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Ωρωπού από ιδιώτη, για ανατροπή σκάφους και ύπαρξη ατόμων στη θάλασσα, στην περιοχή Χαλκουτσίου Ωρωπού Αττικής και σε απόσταση περίπου διακοσίων (200) μέτρων από το αλιευτικό καταφύγιο της ανωτέρω περιοχής. Άμεσα στην περιοχή μετέβη

Οριστικοί Πίνακες Συμμετεχόντων & Απορριφθέντων διαγωνισμού Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ειδικότητας Υγειονομικού (Ιατρών) έτους 2022 – Πίνακες κατά φθίνουσα σειρά συνολικού αριθμού μορίων

Ανακοίνωση του Λιμενικού 1. Ανακοινώνεται ότι, την 12-08-2022, ημέρα Παρασκευή, αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής (www.hcg.gr), καθώς και στο κτίριο του Αρχηγείου Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ, στην Ακτή Βασιλειάδη, Πύλες Ε1-Ε2, οι κάτωθι Πίνακες του διαγωνισμού απευθείας Κατάταξης Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ειδικότητας Υγειονομικού έτους 2022,

Ύπατη Αρμοστεία: Περίπου 1.200 νεκροί μετανάστες στο Αιγαίο και την Αν. Μεσόγειο

Η Ύπατη Αρμοστεία επισημαίνει ότι το πρώτο εξάμηνο του 2022 σχεδόν 1.200 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους ή αγνοούνται στη θάλασσα, στην προσπάθειά τους να φτάσουν στην Ευρώπη μέσω της Μεσογείου και της βορειοδυτικής Αφρικανικής θαλάσσιας οδού. Στον αριθμό αυτόν περιλαμβάνονται τουλάχιστον 25 νεκροί ή αγνοούμενοι