Εκλογές ΠΟΕΠΛΣ: Οι κερδισμένοι και… οι “χαμένοι” των εκλογών

Με τρία διαφορετικά ψηφοδέλτια κατήλθε η ΠΟΕΠΛΣ στις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα το  Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024 .

  • ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ [ΕΝ.Α]  Τσιάνος Παναγιώτης -Δροσόπουλος Αλέξανδρος
  • ΝΕΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ Κωστάκης Μιχαήλ
  • ΝΕΑ ΑΡΧΗ Κουζής Βασίλειος

Η νέα τάση πραγμάτων που βρίσκει για πρώτη φορά στην ιστορία της την ΠΟΕΠΛΣ να έχει τρεις συνδικαλιστικές ομάδες προκάλεσε αρκετές εκπλήξεις καθώς αρκετές πρωτοβάθμιες ενώσεις μένουν εκτός ΔΣ και εκπροσώπησης από τον στενό πυρήνα της Ομοσπονδίας.

Για ακόμη μία τριετία χωρίς εκπροσώπηση θα μείνουν τα Δωδεκάνησα με τον κ.Ζάχαρη Κων/νο να μην εκλέγεται εκ νέου ενώ για πρώτη φορά μετά από πολλά έτη χωρίς τον Πρόεδρο της ΕΠΛΣ Χίου –Σάμου  κ.Τσαλίκη Ιωάννη θα συγκροτηθεί το νέο ΔΣ .

Έξω και  η νεοσύστατη  ΕΠΛΣ Θεσσαλίας –Φθιώτιδος και Β.Σποράδων του κ. Ραζάζου  Φίλλιπου  που την φέρνει να μην έχει “γευτεί” μέχρι σήμερα την συμμετοχή της στο ΔΣ της  ΠΟΕΠΛΣ καταλαμβάνοντας μάλιστα την τελευταία θέση στο ψηφοδέλτιο που συμμετείχε καταγράφοντας  αρνητικό ρεκόρ ψήφων.

Μία από αυτές τις ευχάριστα θετικές περιπτώσεις ήταν και το πλασάρισμά στην ψηφοφορία και εκλογή του προέδρου της ΕΠΛΣ Θράκης κ. Ιωαννίδη Κωνσταντίνου.

Δυναμικό  come back της ΕΠΛΣ Ευβοίας με τον Πρόεδρό της κ. Καρβελά Παναγιώτη να εκλέγεται με την παράταξη του κ. Βασίλη Κουζή  .

Η πλευρά των κ.κ  Κωστάκη – Τσιάπλια – Τσασουλή διατήρησαν τις δυνάμεις τους αν και ο στόχος να κερδίσουν ακόμη μία έδρα δεν επετεύχθη.

Με ενδιαφέρον αναμένεται η συγκρότηση του ΔΣ επόμενες ημέρες .

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο