Ελληνικό νηολόγιο: Τρίτο στην προτίμηση των Ελλήνων εφοπλιστών

Ο ελληνικά ελεγχόμενος στόλος είναι εγγεγραμμένος σε περίπου 32 νηολόγια-σημαίες. Στην Ακτη Μιαούλη δίνεται καθημερινή μάχη της σημαίας αφού όλοι διεκδικούν μερίδιο των 4.110 ελληνόκτητων πλοίων.

Τα Marshall Islands κέρδισαν 53 πλοία, η Λιβερία 66 πλοία, ο Παναμάς κέρδισε 23 πλοία η Κύπρος κέρδισε 6 πλοία οι Μπαχάμες 4 πλοία και η Νήσος Μαν κέρδισε ένα πλοίο.

Από την άλλη πλευρά, καταγράφηκαν μειώσεις στον αριθμό των πλοίων στα νηολόγια της Μάλτας, των Βερμούδων και του Χονγκ Κονγκ. Τα εν λόγω νηολόγια κατέγραψαν απώλειες 99, 10 και 7 πλοίων, αντίστοιχα.

Επιπλέον, η ελληνική σημαία, κατέγραψε φέτος απώλειες: 74 πλοίων 6.845.794 σε DWT και 4.449.691 σε GT.

Μικρές μεταβολές σημειώθηκαν για όλες τις άλλες σημαίες. Τα στοιχεία προκύπτουν από την έρευνα της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου (Greek Shipping Co operation Committee)

Συνολικά, οι σημαίες της Λιβερίας και των Νήσων Μάρσαλ βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της ελληνικής ιδιοκτησίας με 1.080 και 1.062 ελληνόκτητα πλοία, αντίστοιχα. Από πλευράς

DWT, η Λιβερία βρίσκεται στα 98.838.353 που αντιπροσωπεύουν το 28,30% και οι Νήσοι Μάρσαλ στα 83.764.231 αντιπροσωπεύοντας το 23,99% του συνολικού DWT του ελληνόκτητου στόλου.

Η ελληνική σημαία ακολουθεί με 496 πλοία χωρητικότητας 52.768.867 DWT.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η ελληνική σημαία παραμένει στην τρίτη θέση παγκοσμίως όσον αφορά το DWT, καθώς αντιπροσωπεύει το 15,11% του συνολικού DWT του ελληνόκτητου στόλου. Ακολουθεί, σε όρους DWT, η Μάλτα με 559 πλοία 50.769.982 DWT. που αντιπροσωπεύει το 14,54% του συνολικού DWT του ελληνόκτητου στόλου, ο Παναμάς με 329 πλοία 20.725.656 DWT, οι Μπαχάμες με 210 πλοία 18.348.494 DWT και ο η Κύπρος με 215 πλοία 15.234.246 DWT.

ΜΗΝΑΣ ΤΣΑΜΟΠΟΥΛΟΣ

Ελληνικό νηολόγιο: Τρίτο στην προτίμηση των Ελλήνων εφοπλιστών

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο