Εμφανίστηκαν ξανά μετά από χρόνια Σομαλοί πειρατές

Μετάφραση-απόδοση κειμένου στα ελληνικά: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ»

Πειρατική δραστηριότητα καταγράφηκε στα ανοικτά της Σομαλίας, ύστερα από πολλά χρόνια και συστήνεται στα εμπορικά πλοία να παραμείνουν εκτός της χωρικής θάλασσας της χώρας εξαιτίας κινδύνου εκδήλωσης “ευκαιριακής ένοπλης ληστείας”.

Αλιευτικό σκάφος Ιρανικής σημαίας, το Almeraj 1, κατελήφθη από ομάδα πολιτοφυλάκων ανοικτά της πόλης Eyl, που απαιτεί λύτρα $400.000 in ransom και απειλεί να χρησιμοποιήσει το σκάφος σε άλλες πειρατικές ενέργειες και καταλήψεις αν δεν καταβληθούν, σύμφωνα με τοπικά ΜΜΕ.

Η εταιρεία συμβούλων ναυτικής ασφάλειας Ambrey δήλωσε ότι η κατάληψη του σκάφους αιτιολογήθηκε επειδή αυτό διενεργούσε παράνομη [illegal, unreported, and unregulated (IUU)] αλιεία.

Η Σομαλία εφαρμόζει αυστηρούς αλιευτικούς κανονισμούς και κανένα αλλοδαπό σκάφος δεν επιτρέπεται να αλιεύει στα χωρικά ύδατα χωρίς την έγκρισή της.

“Οι πολιτοφύλακες υποστήριξαν ότι ζήτησαν βοήθεια από τις Αρχές, η οποία δεν τους δόθηκε, γι’ αυτό έθεσαν το πλοίο υπό τον έλεγχό τους,” δήλωσε σήμερα η εταιρεία Ambrey σε σημείωμά της.

Tο καταληφθέν σκάφος απέπλευσε από την Ιρανική πόλη Chabahar τον Οκτώβριο και εμφανίστηκε επί ένα μήνα να διενεργεί διακοπτόμενες αλιευτικές πράξεις εντός Σομαλικών χωρικών υδάτων.

Η Ambrey περιέγραψε το σκαρί του σκάφους ως ένα αλιευτικό τύπου Jelbut με κυρτή (στρογγυλεμένη) πρύμη και κυανόλευκες υπερατασκευές. Επίσης, έχει δύο βοηθητικά ταχύπλοα με μονούς εξωλέμβιους κινητήρες.

“Συστήνεται στα εμπορικά πλοία να αποφύγουν την περιοχή, να είναι σε ετοιμότητα σε περίπτωση εντοπισμού και να εφαρμόσουν τις Βέλτιστες Πρακτικές για την αποτροπή πειρατείας,” είπε η ειδικευμένη στη φυσική ασφάλεια πλοίων Βρετανική εταιρεία.

Στο παρελθόν, οι Σομαλοί πειρατές στόχευαν επί το πλείστον μικρά εμπορικά και αλιευτικά σκάφη. Επί μια τετραετία, από το 2008, η πειρατεία ήταν ιδιαίτερα συχνή στα ανοικτά της Σομαλίας. Ύστερα από 4ετή παύση, ξανάρχισε πάλι το 2013. Το τελευταίο επιβεβαιωμένο περιστατικό πειρατείας σε βάρος εμπορικού πλοίου ήταν προ 10 ετών όταν ένα φορτηγό χύδην φορτίου ονόματι OS35 υπήρξε το 5ο στη σειρά που δέχτηκε επίθεση σε διάστημα τριών εβδομάδων.

Μετάφραση-απόδοση κειμένου στα ελληνικά: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ»

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Κλείδωσαν» οι πληρωμές για τους απόστρατους

«Πράσινο φως» για την καταβολή αναδρομικών 27 μηνών στους απόστρατους από τις διαφορές κρατήσεων που προέκυψαν επ’ ωφελεία τους στις κύριες συντάξεις εξαιτίας της κατάργησης των περικοπών του νόμου 4093 από τα μερίσματά τους άναψε από το υπουργείο Εργασίας και

Το φαινόμενο ντόμινο στην Ευρώπη (*)

Πριν από τις ευρωεκλογές, η ψήφιση του Συμφώνου για τη Μετανάστευση και το Άσυλο, έδωσε σε πολλούς την εντύπωση ότι το Μεταναστευτικό μπήκε σε μια σειρά και ένα από τα πιο δύσκολα ζητήματα για την Ευρωπαϊκή Ένωση «λύθηκε». Υπήρξαν αρκετοί

«Τραπεζίτης» λαθροδιακινητής

Διερμηνέας, αλλά και αρμόδιος για την παροχή στέγασης σε αιτούντες διεθνή προστασία του Δήμου Θεσσαλονίκης ήταν ο «τραπεζίτης» κυκλώματος που διακινούσε μετανάστες στη Ρόδο. Αυτό διαπίστωσαν την περασμένη Τετάρτη οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρόδου, οι οποίοι συνέλαβαν έναν 60χρονο

Συντάξεις: Οι 6 κατηγορίες δικαιούχων για τα αναδρομικά

Το θέμα των αναδρομικών θα ανοίξει εκ νέου με την έκδοση της απόφασης του Ειδικού Δικαστηρίου (ΑΕΔ), που αναμένεται τον Οκτώβριο ή Νοέμβριο. Και πλέον οι λύσεις για τις πληρωμές θα εξεταστούν εντός του 2025. Η απόφαση αυτή, ακόμη και

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΚΑΙΡΟΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο