Εναέρια μέσα ΛΣ: «Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχει λύση…»

Για πολλά χρόνια τώρα το Λιμενικό είναι ολοφάνερο πως πάσχει στην από αέρος κάλυψη του τεράστιου σε έκταση πεδίου ευθύνης και αρμοδιότητάς του.

Τα συνολικά 13 εναέρια μέσα που, από το 1990 και μετά, σταδιακά προμηθεύτηκε και που μέχρι σήμερα διαθέτει (αεροπλάνα και ελικόπτερα) για εναέρια επιτήρηση, λόγω εντατικής χρήσης τους, υπέστησαν την εύλογη φθορά, με αποτέλεσμα να χρήζουν εντατικής συντήρησης.

Μια ανάγκη, που έγινε πιεστικότερη ιδίως την περίοδο της μεγάλης δημοσιονομικής κρίσης της χώρας μας τη δεκαετία του 2010.  Μια κρίση που έπληξε όχι μόνον τα στελέχη του Λιμενικού, αλλά και το ίδιο το ΛΣ.  Γεγονός που, μεταξύ άλλων, είχε συνέπεια τη μακροχρόνια καθήλωση των επιχειρησιακών μέσων εναέριας επιτήρησης.

Έτσι λοιπόν η αποκαθήλωσή τους φάνταζε αδιέξοδη καθώς οι εγχώριες λύσεις είχαν «σηκώσει τα χέρια ψηλά», αφού τα 13 αεροσκάφη και ο εξοπλισμός τους ήταν παρωχημένης τεχνολογίας…

Ευτυχώς, όμως, χάρη στο πείσμα κάποιων στελεχών του ΛΣ που αγαπούσαν τον εναέριο στόλο του Λιμενικού και που είχαν το κουράγιο, την επιμονή και τα επιχειρήματα να πείσουν και να κινητροδοτήσουν την ηγεσία του Σώματος, η λύση βρέθηκε στο εξωτερικό (μέσω NATO – NSPA).

Στα πρώτα αποτελέσματα της λύσης αυτής γίναμε όλοι μάρτυρες χτες, όπου είδαμε την ηγεσία του ΛΣ σύσσωμη να μεταβαίνει στη ΒΕΝ στο Κοτρώνι για να υποδεχτεί το πρώτο (HC-31) από τα τέσσερα συνολικά ελικόπτερα που γύρισε από τη Βόρεια Ιταλία κυριολεκτικά «ξανανιωμένο» κι ετοιμοπόλεμο να σαρώσει την απεραντοσύνη της περιοχής ευθύνης του ΛΣ.  Σύντομα, μάλιστα, θα επαναπατρισθούν και τα υπόλοιπα τρία ελικόπτερα (ένα ανά μήνα).

Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πόσος κόπος και πόσες εργατοώρες απαιτήθηκαν ώστε με την καθοδήγηση της σημερινής φυσικής ηγεσίας του Σώματος να εξευρεθεί η συγκεκριμένη λύση για την αποκαθήλωσή τους.  Μια λύση που θα συμπεριλάβει και τα αεροπλάνα του Λιμενικού και που θα έχει ως αποτέλεσμα την πλήρη διαθεσιμότητα του συνόλου, σχεδόν, των εναέριων μέσω του.

Μακάρι, όμως, τα προβλήματα να τελείωναν εκεί…Η επόμενη μεγάλη πρόκληση του ΛΣ και της ηγεσίας του είναι η ανανέωση του προσωπικού που θα τα «πετά».  Με ικανοποίηση μαθαίνουμε ότι βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη η εκπαίδευση πέντε (05) νέων χειριστών ελικοπτέρων.  Ευχόμαστε να επαρκέσουν για τις τρέχουσες ανάγκες.  Επίσης, ευχόμαστε να επαρκούν οι χειριστές για τα αεροπλάνα του ΛΣ.

Τα Λιμενικά Νέα χαιρετίζουν το γεγονός και εύχονται καλές πτήσεις στο προσωπικό της Υ.Ε.Μ., ευελπιστώντας ότι η αποκαθήλωση των ιπτάμενων μέσων του ΛΣ θα είναι βιώσιμη για ικανό χρονικό διάστημα, ώστε να ενισχύσει ουσιαστικά τις επιχειρησιακές δυνατότητες του Σώματος, με χειροπιαστά επιχειρησιακά αποτελέσματα.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Τα Bulk Carriers των Ελλήνων»: Η νέα θεματική έκθεση της Isalos.net

Η Isalos.net παρουσιάζει τη θεματική έκθεση «Τα Bulk Carriers των Ελλήνων: Ηγέτες της παγκόσμιας ανάπτυξης». Η εν λόγω έκθεση επιχειρεί να παρουσιάσει στο ευρύ κοινό σημασία του συγκεκριμένου τύπου πλοίου για το παγκόσμιο εμπόριο αλλά και την πρωταγωνιστική πορεία της

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ:«Όχι στις επικείμενες αλλαγές στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λήμνου»

Με πρωτοβουλία του Τομεάρχη Υποδομών & Μεταφορών, Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξανδρου Μεϊκόπουλου, 14 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κατέθεσαν Ερώτηση στη Βουλή για την δρομολογούμενη αντικατάσταση των τριών εβδομαδιαίων συνδέσεων της Λήμνου με το λιμάνι της Καβάλας, με δυο

Ένωση Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Κεντρικής Ελλάδας : Διήμερο αγάπης για την ΦΛΟΓΑ

Η ΦΛΟΓΑ, ο Σύλλογος Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια με την βοήθεια του γυμναστηρίου  GRE.A.T. και της Ένωσης Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Κεντρικής Ελλάδας, για ακόμη μια φορά και με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά του καρκίνου παιδικής ηλικίας δίνουν ηχηρό

Οι Συμφωνίες που «όπλισαν» τους Τούρκους για να εισβάλλουν το 1974 στην Κύπρο υπογράφτηκαν 15 χρόνια πριν

Δυο Συμφωνίες εκμεταλλεύτηκαν οι Τούρκοι για να δικαιολογήσουν την εισβολή στην Κύπρο το 1974.   Ήταν μια μέρα σαν σήμερα, 11 Φεβρουαρίου του 1959, όταν η Ελλάδα με την Τουρκία υπέγραψαν τη Συμφωνία της Ζυρίχης (στο ξενοδοχείο Ντόλτερ) με την οποία (οκτώ ημέρες μετά θα υπέγραφαν και

Μετάβαση στο περιεχόμενο