Ένοχη σιωπή; Ποιος πατάει σε δυο βάρκες στο ΥΝΑΝΠ;

Οι πρόσφατες καταγγελίες  γνωστού ακτιβιστή ενώπιον ευρωβουλευτών παρουσία και ευρωβουλευτή Ελληνικού κόμματος κατά του FRONTEX και ιδιαίτερα κατά του Λιμενικού Σώματος προκάλεσαν  την εύλογη αντίδραση της Ελληνικής πλευράς,  με πρώτη την παρέμβαση- απάντηση του ίδιου του εκπροσώπου της Ελληνικής κυβέρνησης αλλά και κoμμάτων.

Αντέδρασαν επίσης  η Πανελλήνια Ομοσπονδία Λιμενικών (ΠΟΛ), η συνδικαλιστική Ένωση των Αξιωματικών του Λιμενικού Σώματος (ΠΕΑΛΣ) από κοινού με την Ένωση των Αποστράτων Αξιωματικών (ΕΑΑΛΣ), οι οποίες με ανακοινώσεις των Διοικητικών Συμβουλίων τους  εξέφρασαν την αλληλεγγύη  και την στήριξή τους  στο έργο των στελεχών του Λιμενικού Σώματος που επιχειρούν  φυλάσσοντας τα θαλάσσια σύνορα της χώρας και διασώζοντας χιλιάδες μεταναστών, που τα κυκλώματα των διακινητών  εκθέτουν τη ζωή τους σε κίνδυνο  στην Θάλασσα.

Ηχηρή απουσία στήριξης των στελεχών του Λ.Σ. που επιχειρούν νυχθημερόν στα θαλάσσια σύνορα, παρατηρήθηκε  από πλευράς της ΠΟΕΠΛΣ, δηλαδή της πολυπληθέστερης συνδικαλιστικής οργάνωσης στο Λ.Σ.,   η οποία σε αντίθεση με άλλες περιπτώσεις δεν εξέδωσε καμία ανακοίνωση προκαλώντας εύλογα ερωτηματικά.

Οφείλει  ή όχι , η Ομοσπονδία που εκπροσωπεί ένα τόσο  μεγάλο αριθμό εργαζομένων στο Λιμενικό Σώμα να επεξηγήσει δημόσια τη στάση της απέναντι στις διατυπωθείσες καταγγελίες  προκειμένου την αντιληφθούν και την κατανοήσουν και τα στελέχη του Σώματος;

Μπορεί με την σιωπή της μία συνδικαλιστική οργάνωση να πατάει σε δύο βάρκες, δηλαδή και με τους καταγγέλλοντες και με τους καταγγελλόμενους;

Πρωτόγνωρα πράγματα για εκπροσώπους εργαζομένων να μην στηρίζουν αυτούς που εκπροσωπούν.

Εκτός και αν έχουν κάποιο λόγο, τον οποίο οφείλουν να μας τον πουν.

Διαφορετικά, λέτε να έχουν δίκιο οι κακές γλώσσες, που λένε ότι και στα συνδικαλιστικά πράγματα συνήθως   προέχει το κομματικό συμφέρον από το συμφέρον των εργαζομένων;

Μπορεί…

 Ίσως..

Αυτή την νεφελώδη στάση καλό είναι να την  λάβουν υπόψη τους όλοι οι εργαζόμενοι στο Λ.Σ. για το μέλλον…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιάννης Παππάς: Λύση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία

Άμεση λύση στο πρόβλημα της μεταφοράς σε πλοία των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων δόθηκε από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με πρωτοβουλία που ανέλαβε ο αρμόδιος υφυπουργός, Γιάννης Παππάς. Ειδικότερα, το πρόβλημα αφορούσε στις προϋποθέσεις μεταφοράς σε πλοία των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών

Ναυτιλία: Ένα “εφιαλτικό” σενάριο για το διεθνές εμπόριο

Η πρόσφατη κίνηση των ιρανικών δυνάμεων να καταλάβουν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Aries, που διέσχιζε τα στενά του Ορμούζ, την προηγούμενη εβδομάδα, σηματοδοτεί μια περαιτέρω κλιμάκωση της έντασης στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και ως προς την εμπορική ναυτιλία. Λίγες ώρες μετά, το Ιράν

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης: O Σκαραμαγκάς ετοιμάζεται για εξελιγμένα ναυπηγικά έργα

Αφιέρωμα στην ελληνική ναυπηγική βιομηχανία, ενόψει της Έκθεσης “Ποσειδώνια 2024”, κάνει η Ναυτεμπορική, τονίζοντας ότι η αναγεννημένη ναυπηγική βιομηχανία της Ελλάδας στέλνει μήνυμα ισχυρής ανάκαμψης έπειτα από δεκαετίες παρακμής και εγκατάλειψης. Η αναγέννηση του κλάδου παίρνει σάρκα και οστά μετά την ολοκλήρωση

Μεταναστευτικό: Σταμάτησαν οι μαζικές αφίξεις μεταναστών από τη Λιβύη

«Λειτουργεί η κοινή διακήρυξη που υπεγράφη στις 17 Μαρτίου μεταξύ Ελλάδας- Αιγύπτου καθώς τον τελευταίο μήνα οι μεταναστευτικές ροές από την Λιβύη προς την Κρήτη παρουσίασαν ύφεση». Τη διαπίστωση έκανε, μιλώντας σε ημερίδα της ΑΡΣΙΣ στη Θεσσαλονίκη με θέμα τα

Μετάβαση στο περιεχόμενο