Έως 2/10 η «νομιμοποίηση» των ρυμουλκούμενων-τρέιλερ

Μια τελευταία ευκαιρία, και συγκεκριμένα έως 2 Οκτωβρίου 2024, έχουν για να ρυθμίσουν τα ζητήματα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα – τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, οι ιδιοκτήτες τους.

Συγκεκριμένα, η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου σε ενημερωτική συνάντηση με τους δημοσιογράφους, ξεκαθάρισε πως δεν θα δοθεί άλλη παράταση για «νομιμοποίηση» και πως όσοι δεν σπεύσουν να «νομιμοποιήσουν» τα εν λόγω οχήματα θα υποστούν μετά τις 2 Οκτωβρίου τις κυρώσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Τα ρυμουλκούμενα-τρέιλερ, εφόσον ήδη διαθέτουν ειδικό σημείωμα ρυμούλκησης (ΕΣΡ), που εκδόθηκε πριν την 29η Δεκεμβρίου, τίθενται νομίμως σε κυκλοφορία.

«Είναι προτεραιότητα μας η οδική ασφάλεια» είπε χαρακτηριστικά και κάλεσε τους ιδιοκτήτες των παραπάνω οχημάτων να σπεύσουν να «τακτοποιήσουν» τα ζητήματα νομιμότητας, υποβάλλοντας αίτηση προς τις αρμόδιες υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών, η οποία και θα συνοδεύεται από το ειδικό σημείωμα ρυμούλκησης (ΕΣΡ) του οχήματος και το παράβολο των 200 ευρώ. Η αίτηση υποβάλλεται με κάθε νόμιμο και πρόσφορο τρόπο, χωρίς να απαιτείται η παρουσία του ιδιοκτήτη του οχήματος

Υπενθύμισε πως με τη νέα νομοθετική διάταξη, που πέρασε το υπουργείο Μεταφορών, παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 υπουργική απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ ( 2 Μαΐου 2024).

Ως εκ τούτου πλέον τα τροχόσπιτα, τα τρέιλερ, οι μπαγκαζιέρες, καθώς και τα συγκεκριμένων τύπων γεωργικά μηχανήματα, υποχρεούνται να φέρουν τις δικές τους πινακίδες κυκλοφορίας και τη σχετική άδεια, ανεξάρτητα από τα κυρίως οχήματα από τα οποία έλκονται ενώ θα πρέπει να καλύπτονται και από ασφάλιση αστικής ευθύνης.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αξιολόγηση του Δημοσίου από πολίτες: Πρεμιέρα την Τετάρτη – Πώς θα γίνεται

Με μια πρωτοβουλία που φιλοδοξεί να αλλάξει τη σχέση των πολιτών με το κράτος, η κυβέρνηση ενεργοποιεί εντός της εβδομάδας την πρώτη ηλεκτρονική πλατφόρμα αξιολόγησης των δημοσίων υπηρεσιών από τους ίδιους τους πολίτες. Η ανάγκη για αποτίμηση των υπηρεσιών του

Λιμενοφύλακας Μαρίνος Ζαμπάτης | Σαν σήμερα «πεσών στο καθήκον»

28 χρόνια συμπληρώνονται σήμερα, από τα ξημερώματα της 27ης Απριλίου 1997. Ο μόλις 25χρονος τότε Λιμενοφύλακας Μαρίνος Ζαμπάτης, έπεσε νεκρός από τα πυρά Αλβανών εμπόρων ναρκωτικών στη θαλάσσια περιοχή του όρμου Παγανιά Θεσπρωτίας.   Προτομή του στην Κέρκυρα ΄΄…απεβίωσε συνεπεία

Το «καλάθι» της ΔΕΘ: Ποια είναι τα σενάρια που βρίσκονται στο τραπέζι

Μετά τα μόνιμα επιδόματα σε ενοικιαστές, συνταξιούχους και ΑμεΑ ύψους 600 εκατ. ευρώ η κυβέρνηση στρέφει το βλέμμα της στους φορολογουμένους με μεσαία εισοδήματα, σχεδιάζονταςμειώσεις άμεσων φόρων και μέτρα στήριξης που θα τεθούν σε εφαρμογή από το 2026. Τα αποκαλυπτήρια των

Νέο Εξοπλιστικό: Ποιες εταιρείες είναι στην πρώτη γραμμή διεκδίκησης

Ποιες είναι οι εταιρείες που συνάντησε ο πρωθυπουργός στο Μέγαρο Μαξίμου ενόψει του νέου εξοπλιστικού προγράμματος. Ποιο το πεδίο δράσης τους. Ο ρόλος που μπορεί να παίξει η καθεμία από αυτές. Εν βρασμώ βρίσκεται ο κλάδος της αμυντικής βιομηχανίας, λίγες μόλις ημέρες

Μετάβαση στο περιεχόμενο