Επαναφορά 13ου και 14ου μισθού στον δημόσιο τομέα

Αριθμός: 62

Τύπος: Ερωτήσεις

Σύνοδος / Περίοδος: Β΄ Σύνοδος Κ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)

Θέμα: Επαναφορά 13ου και 14ου μισθού στον δημόσιο τομέα

Κοινοβουλευτική Ομάδα:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ – ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

Ημερομηνία: 08/10/2024

Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης: 08/10/2024Καταθέτοντες:

Βελόπουλος Ιωσήφ Κυριάκος

Υπουργεία:

Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

Υπουργοί:

  • Κεραμέως Νίκη (Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης)
  • Χατζηδάκης Κωνσταντίνος (Κωστής) (Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών)

Αρχεία Μέσων Κοινοβουλευτικού Ελέγχου:

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρ. Στυλιανίδης: “Στηρίζουμε έμπρακτα την ελληνική ακτοπλοΐα για την ανανέωση του στόλου στις άγονες γραμμές”

Η πράσινη μετάβαση της ακτοπλοΐας, το πρασίνισμα δηλαδή του ακτοπλοϊκού στόλου, αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της αναπτυξιακής πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Στο πλαίσιο αυτό ο Υπουργός Χρήστος Στυλιανίδης, είχε σήμερα διαδοχικές συναντήσεις με εκπροσώπους του

Πύλος: Διαβιβάστηκε στη βουλή δικογραφία για τον πρώην υπηρεσιακό Υπουργό Ναυτιλίας Ναύαρχο ΛΣ (εα) Θ. Κλιάρη

Στη Βουλή διαβιβάστηκε δικογραφία κατά του πρώην υπηρεσιακού  Υπουργού Ναυτιλίας  Ναυάρχου ΛΣ(εα) Θοδωρή Κλιάρη για παράβαση καθήκοντος, έπειτα από μήνυση πολιτών για πράξεις και παραλείψεις, οι οποίες οδήγησαν στο πολύνεκρο ναυάγιο της Πύλου. Στην ίδια δικογραφία περιλαμβάνεται, σύμφωνα πάντα με

Κύματα έντασης στη θάλασσα της Ν. Κίνας

ΥΨΗΛΟΥΣ και αυξημένους κινδύνους για το παγκόσμιο εμπόριο βλέπουν οι αναλυτές από την κλιμάκωση των γεωπολιτικών εντάσεων στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας. Το θερμόμετρο στην περιοχή έχει ανέβει κατακόρυφα τους τελευταίους μήνες επαναφέροντας σε πρώτο πλάνο την εμπορική σημασίας της

Περιβαλλοντική βόμβα ο σκοτεινός στόλος

Κινούμενες περιβαλλοντικές βόμβες είναι τα δεξαμενόπλοια του λεγόμενου σκιώδους ή «σκοτεινού» στόλου που μεταφέρουν κυρίως ρωσικό πετρέλαιο, προειδοποιεί νέα μελέτη που υπολογίζει σε $1,6 δισ. το κόστος αντιμετώπισης μιας πετρελαιοκηλίδας από ένα δεξαμενόπλοιο αυτής της κατηγορίας. Το Κέντρο Έρευνας για την Ενέργεια και τον Καθαρό Αέρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο