Επίσκεψη του προέδρου των Σπαρτιαρτών στο Κ. Λ. Ελευσίνας

Την 12η Νοέμβριου 2024 ο Πρόεδρος της Κ.Ο. «ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ» Βασίλειος Στίγκας συνοδευόμενος από τους Παναγιώτη Παναγιωτόπουλο Αντιστράτηγο ε.α. Διευθυντή Οργανωτικού του κόμματος, τον Αντώνιο Δετζώρτζη Τομεάρχη επικοινωνίας, Μαρία Στίγκα υπεύθυνη επικοινωνίας και την Ιωάννα Δήμου συντονίστρια νομοθετικού έργου, επισκέφθηκαν το Λιμεναρχείο Ελευσίνας.

Τον Πρόεδρο και τη συνοδεία του υποδέχθηκε εγκάρδια ο Λιμενάρχης Πλοίαρχος (ΛΣ) Βασίλειος Μπικάκης.

Ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση επί του καθημερινού έργου του λιμενικού σώματος.

Η επίσκεψη του Προέδρου και της συνοδείας του σε μια νευραλγικού ενδιαφέροντος λιμενική αρχή και η εντυπωσιακή εικόνα που αποκομίστηκε από αυτήν αναδεικνύει το υψηλό φρόνημα του προσωπικού και το δύσκολο επιχειρησιακό έργο του σώματος.

Εμείς οι Σπαρτιάτες στηρίζουμε την εθνική προσπάθεια των σωμάτων ασφαλείας και ιδιαίτερα του λιμενικού σώματος που υπό δύσκολες συνθήκες επιχειρούν από άκρη σε άκρη στις ελληνικές θάλασσες για την ασφάλεια των εθνικών χωρικών μας υδάτων.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο