Επιστολή συγχαρητηρίων για την εξαιρετική δράση του Λ/Χ Ύδρας στην πυρκαγιά της 21.06.2024 στην Ύδρα

Επιστολή του τεχνικού συμβούλου Ανδριανού Γκουρμπάτση Αντιστράτηγου – Υπαρχηγού ΠΣ, ε.α., Νομικού – Δικαστικού Πραγματογνώμονα, στον κ. Αρχηγό ΛΣ.

Αξιότιμε Κύριε Αρχηγέ του Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ

1.- Σας αποστέλλω συνημμένα επιστολή μου, με την οποία, ως Τεχνικός Σύμβουλος στην επίδικη πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε δασική έκταση στην Ύδρα την 21η Ιουνίου 2024, επιθυμώ να επαινέσω τη δράση της Λιμενικής Αρχής (Λ/Χ ΥΔΡΑΣ) κατά την ως άνω πυρκαγιά.
2.- Θα πρέπει να είστε υπερήφανος ως Αρχηγός του ένδοξου ΛΣ – ΕΛΑΚΤ, όπως είμαι κι εγώ ως πολίτης αυτής της χώρας, για την άψογη, υποδειγματική και κατά τον νόμο λειτουργία, τόσο σε επιχειρησιακό όσο και σε ανακριτικό επίπεδο, της προεκτεθείσης Λιμενικής Αρχής κατά την αντιμετώπιση της συγκεκριμένης φυσικής καταστροφής.
3.- Μακάρι να λειτουργούν – και το πιστεύω – όλες οι Υπηρεσίες του ΛΣ κατά τον ίδιο τρόπο σε παρόμοια περιστατικά, παρόλο που ο ρόλος του ΛΣ στην ως άνω πυρκαγιά ήταν εκ του νόμου καθαρά υποστηρικτικός.-
Με εκτίμηση
 
Ανδριανός Γκουρμπάτσης
Αντιστράτηγος – Υπαρχηγός ΠΣ, ε.α., Νομικός
Δικαστικός Πραγματογνώμονας

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο